loading...
وبسایت تخصصی نماز
امکانات وبسایت

محمد مهدی حسن پور بریجانی بازدید : 156 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

خاطرات نماز (7)

موضوع : چطور نماز اول وقت خوندنو شروع کردم؟

نماز


در ادامه مطلب خاطره را بخوانید...

به نام خالق زیبایی ها

موضوع : چطور نماز اول وقت خوندنو شروع کردم؟

 

من از بچگی نمازمو میخوندم ولی نمی دونم چراباهاش حال نمی کردم(!) بعضی مواقع هم حوصله ام نمی گرفت نماز بخونم . تا این که یه روز تلوزیون یه برنامه نشون می داد .یه   کلیپ از امام خمینی از چند شب قبل از فوتشون.چند دقیقه مونده بود به اذان ؛امام روی تخت بیمارستان نشسته بودندوبا دقت خاصی محاسنشون رو شونه می کردند. عمامه شون رو دوباره روی سرشون درست کر دند وهی صورتشون رو تو اینه نگاه می کردندو هر بار انگار که راضی نشدن ودوباره خودشان را اراسته می کر دند .هراز چند گاهی هم به ساعت روی دیوار نگاه می کردند. دستشون هم می لرزید .چند ثانیه مونده به اذان وسایلشون رو هم جمع کردند و آماده شدن. دست هاشونو گذاشتن کنار گوششون و منتظر شدن ؛وبعد با ارامش خاصی ...

الله واکبر...

از اون روز که اون کیلیپ رو دیدم تمام سعی ام شده نماز اول وقت.هر روز یادداشت می کنم که نمازم اول وقت بوده یا نه ؟وهر ماه با ماه قبل چک می کنم .هنوز خیلی جا دارم تا به نماز امام برسم .اما خدا رو شکر خیلی خیلی بهتر شدم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت با هدف ترویج جوانان به فرهنگ نماز خوانی و مسجد ساخته شده است که هیچ یک از مطالب آن به طور مستقیم از جایی کپی نشده است و تمامی اشعار و پاور پوینت ها و پی دی اف های آن توسط مدیر سایت ساخته شده اند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین راه تشویق جوانان به خواندن نماز چیست؟
    آمار سایت
    نخستین جشنواره نماز در فضای مجازی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 852
  • بازدید ماه : 3,658
  • بازدید سال : 25,608
  • بازدید کلی : 191,536
  • کیو آر کد
    لوگوی ما
    حمایت میکنم!