دهم اردیبهشت ماه بیست و چهارمین سالگرد مرحوم مغفور فرمان هشت ماده ای رهبری معظم و مظلوم انقلاب

دهم اردیبهشت ماه بیست و چهارمین سالگرد مرحومه مغفوره فرمان هشت ماده ای رهبری معظم و مظلوم انقلاب اسلامی را باز هم به تنهایی گرامی میدارم و هیچ اداعایی به مبارز و جهادگر و انقلابی و ولایتمدار بودن ندارم چون من مکلف به انجام تکلیف هستم نه حصول نتیجه . نظر شما چیست که هم وظیفه دارید و هم قدرت و مسئولیت ؟؟؟؟؟؟؟

براي آنچه كه باور داريد ؛ ايستادگي كنيد حتي اگر به معناي تنها ايستادن باشد
بنام او
پوزش بنده كمترين و عذر همراه با اخلاص و ادب مرا بخاطر عدم نگارش صحيح و كاستي هاي فراوان اين هديه كوچك كه از فقر تحصيلي ؛فرهنگي و اقتصادي حقير است به بزرگي و عظمت و جلال خداوند بخشنده و عنايت كريمانه و صفاي دل هاي عاشقان عدالت خواه خواهيد بخشيد .
قدمي كوتاه ؛ ولي محكم و استوار برداشته ايم در راه حق؛ لبيك به فرمان رهبر عزيز و عالي قدر و پاسخ عملي به نداي هل من ناصر ينصرني رهبری متفكر و دور انديش در جهت نيل به اهداف نظام مقدس اسلامي خصوصاً مبارزه عملي با فساد اقتصادي ؛ رفع تبعيض ؛ ايجاد اشتغال پايدار و بهره وري عقلاني از توانائي ها و ابزار و قوانين و فعاليتهاي بخش حمل و نقل .
و چون در اين راه دشوار مشكلات بسيار وجود دارد اميد به همراهي شما بسته ام و مخلصانه و خاضعانه استدعا دارم كه با فهم و دانش و كار شناسي خود مرا در رفع معايب بسيار و افزايش محاسن اين طرح ياري نمائيد . باشد كه قبول درگاه صاحبكار قرار بگيرد .

كوچكترين اراتمند شما

شهريار نوروزي
مدیر عامل ورئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل بار یاران دالاهو شهرستان صحنه

خردادماه1380

تغییرات مدیران استان کرمانشاه   در این هفته

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در انتصاب مدیران مشورت می‌پذیرم، اما تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم، گفت: هفته آینده مرحله اول تغییرات انجام خواهد شد.

محمدطیب صحرایی در نشست جهاد تبیین که با حضور ائمه جمعه سراسر استان برگزار شد، عنوان کرد: تلاش در مسیر وحدت مسلمین وظیفه قطعی و الهی ماست و همه باید با تمام وجود به ضرورت این امر مهم باور داشته باشیم.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دو متفکر بزرگ و بی بدیل وحدت گرا در دنیای اسلام هستند و آنچه این بزرگان، پیرامون ضرورت تقویت وحدت و برادری میان مسلمانان بیان فرموده‌اند، باید به عنوان یک راهبرد به آن عمل شود.

صحرایی با تاکید بر اینکه علمای اسلام باید ید واحده و یک جبهه مستحکم در برابر دشمنان دین باشند، عنوان کرد: در قرآن کریم به تفصیل و به روشنی پیرامون خیر و شر و دوست و دشمن سخن گفته شده و بر این اساس نباید به مراجع و رسانه‌های بیگانه که خیرخواه ما نیستند، اجازه دهیم در جامعه اسلامی رخنه‌ ایجاد کنند.

مدیر ارشد استان گفت: یک نگاه محبت آمیز و عمیق و یک رفاقت و برادری ایمانی میان مسلمانان وجود دارد و نباید با برجسته کردن سخنان تفرقه انگیز عده‌ای قلیل، این محبت‌ها و برادری‌ها را کمرنگ کنیم.

وی با بیان اینکه علما در خط مقدم جهاد تبیین هستند، گفت: به عنوان نمونه ماموستا ملا قادری قادری -امام‌جمعه پاوه- اکنون در مسیر انجام یک جهاد جدی هستند که از توان بسیاری خارج است.

صحرایی تاکید کرد: برای موفقیت در مسیر جهاد تبیین باید ابتدا خود فرد مستحکم و استوار باشد و با جسارت‌های عده‌ای کوته‌بین، سست و بی اراده نشود.

وی یادآور شد: امروز ما در یک میدان ستیز همه جانبه با دشمنان نظام اسلامی هستیم و همه باید به حضور در صف اول این جنگ و جهاد مفتخر باشیم و از تیر و ترکش های دشمنان هراسی به دل راه ندهیم.

مدیر ارشد استان تاکید کرد: همه ما باید در قالب جهاد تبیین حضوری مداوم و مستمر در فضاهای دانش‌آموزی، محافل دانشگاهی، مساجد و منازل مردم داشته باشیم و با صبوری و متانت، خدمات گسترده نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بخشی از تلخی‌های جامعه ناشی از مشکلات معیشتی، اشتغال و ازدواج است.

استاندار کرمانشاه افزود: رهبر معظم انقلاب ۱۲ سال است که شعار اقتصادی را مطرح می کنند و این تاکید به معنای اهمیت ویژه اقتصاد در نظام اسلامی است.

صحرایی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را ملاک عمل در مورد عزل و نصب ها دانست و در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب قانونگذاری و نظارت را وظیفه نمایندگان برشمرده اند و وظایف ما در قوه مجریه را نیز اختیار در انتصاب مدیران، اجرای قانون و پاسخگویی مشخص کرده‌اند و من به عنوان مدیر ارشد استان باید خودم منصوب کنم تا بتوانم پاسخگو باشم.

وی خاطرنشان کرد: البته حتما پذیرای مشورت هستیم، ولی تصمیم نهایی را خودمان اتخاذ می‌کنیم.

وی افزود: گردش کار جابجایی‌ها قدری زمانبر است، اما انشاالله با طی شدن گردش کار، در هفته آینده مرحله اول تغییرات انجام خواهد.

صحرایی در ادامه با تاکید بر اینکه برای اثرگذاری بر شرایط فعلی اقتصادی جامعه باید دنبال میانبرها باشیم، گفت: در کوتاه مدت تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها با حذف واسطه‌ها و اصلاح رویه های غلط و سوءتدبیرها از اولویت های ماست و تلاش می کنیم قیمت کالاهای مورد نیاز مردم مانند گوشت، میوه و دیگر خوراکی‌ها منطقی شود.

وی از تدوین برنامه‌های بلندمدت برای حوزه اقتصاد خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر خواهان یک کرمانشاه آباد و سربلند هستیم باید همه با همدلی و همراهی در مسیر پیشرفت و تعالی استان گام برداریم و عرصه را برای رونق تولید در حوزه های کشاورزی، خدمات و گردشگری، تجاری و بازرگانی و صنعت و معدن فراهم کنیم.

دکتر غلامرضا  شهبازی  سرپرست  فرمانداری  شهرستان  صحنه  دکتر غلامرضا  شهبازی  سرپرست  فرمانداری  شهرستان  صحنه

انتصاب بجا و شایسته ایشان را تبریک عرض نموده برای این برادر بزرگوار در نیل به اهداف اصلی انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت داریم .و از آقای دکتر زنگنه تبار نهایت امتنان و تشکر را داریم. دکتر شهبازی قبلا مسئولیت مدیریت بحران استانداری کرمانشاه را به عهده داشتند

صدای مردم صحنه سکوت خیانت است . شهریار نوروزی

تشریف فرمایی آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به کرمانشاه

        مردم صداقت را توقع دارند، عمل به وعده‌ها را توقع دارند، پرهیز از مناقشات را توقع دارند، پرهیز از سرگرم شدن به حواشی و مسائل فرعی را توقع دارند، امانت و پاکدستی و برخورد با متخلف و خائن را توقع دارند؛ اینها در صدر مطالبات مردم قرار دارد.    ( مقام معظم رهبری در کرمانشاه )

                                                                                                                ( مقام معظم رهبری کرمانشاه)

                                                                        بنام خداوند عادل                                                                      23/4/1401

حضور محترم ریاست جمهوری  اسلامی ایران  سید بزرگوار حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی

سلام علیکم

                       احتراما  ضمن عرض خیر مقدم  و خوشآمد گویی خدمت حضرتعالی و همراهان و همکاران گرامی در دولت انقلابی ؛ امیدوارم  سفر و حضور شما به دیار  جوانمردی و پایداری  ؛ استان کرمانشاه موجب خیر و برکت برای همه مردم ایران خصوصا هم استانی های صبور و بصیر و ولایت مدار باشد .

با نهایت ادب ؛ اخلاص و احترام  مجدد به پیوست تظلم نامه مورخ 7/4/1401   بحضور تقدیم  و استحضارا" معروض میدارد اینجانب شهریار نوروزی کاکاوندی  مدت بیست سال است در راستا و عمل به فرمان هشت ماده ای مبارزه بافساد اقتصادی مقام معظم رهبری طرح احیا بارنامه تمبردار دولتی http://shahryar139.blogfa.com/post/5      (مهمترین گلوگاه و بستر فسادزا ) را جهت جلوگیری و مبارزه با فساد اقتصادی  در حد بضاعت  و توان خود تهیه ؛ تدوین و تقدیم مسئولین وقت در دولتهای اصلاحات و عدالت محور و تدبیر و امید نموده و از مجاری کاملا قانونی  کفن پوش پیگیری نموده ام که متاسفانه در دولتهای سابق در هر دوجناح  بجای تشویق و حمایت مورد بی مهری و ظلم ستم بیش از حد قرار گرفته و بنام قانون؛ تمام زندگی گاراژ ؛ کار ؛ شغل منزل و اعتبار آبرویم را غارت و مصادره و مورد انواع و اقسام تهمت ها  توهین و بازداشت و .. قرار گرفتم و مدت یازده سال است که اجازه کسب یک ریال درامد نداشته ام ؛ لذا با عنایت به اینکه دولت  مردمی شما که مورد  تایید ؛ حمایت و لطف مقام معظم رهبری  بوده و نماینده رسمی  تنها حکومت دینی در جهان میباشد و آخرین امید و اولاترین مطالبه منٍ و مردم صبور و بصیر ایران اسلامی برای رسیدن به عدالت اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری  میباشد و هر گونه اغماض و مماشات و ترحم  و روز کشی بیش از این با متخلفین و مفسدین کلان اقتصادی که در راه رسیدن به اهداف زیاده خواهاهانه و سودجویانه خود  با آبروی نظام مقدس اسلامی  و رهبری فرزانه و روحانیت محترم معزز بازی نموده نه تنها  باعث نا امیدی و بی اعتمادی مردم صبور و ولایتمدار به نظام مقدس اسلامی و مسئولین پاکدست و ارزشی آن گردیده ؛ بلکه موجب  سستی ایمان من و مردم صبور ایران اسلامی ؛ نه فقط به نظام بلکه به دین اسلام و خدا و پیغبر میگردد . لذا  عاجزانه  با خلوص نیت استدعا دارد  در عمل به وعده های  انتخاباتی و  اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص برخوردقاطع با مفسدین و متخلفین کلان اقتصادی و احقاق حقوق پایمال شده حقیر دستورات  اوامر مقتضی و انقلابی و جهادی مبذول بفرمایید . تسریع در انجام اقدامات موجب قدرشناسی و امتنان قلبی و دعای خیر همه مردم میباشد . بایاد و در پناه حق ؛ سربلند باشید و موفق

 

                                                                                                با تقدیم احترامات فائقه

                                                                                            شهریار نوروزی کاکاوندی

رونوشت : 

1 - دفتر محترم مقام معظم رهبری جهت استحضار

2 - مجله الکترونیکی صدای مردم صحنه .سکوت خیانت است <www.shahryar139.blogfa.com   >        

 (اینستاگرام)  @sedaysahnah  توئیتر @shahryar norouzi   یوتیوپ :  < Shahryar norouzi >

ایمیل  :Norozishahryar931@gmail.com >   > واتساپ , تلگرام ,  تلفن    09381950936

بمناسبت هفتم تیرماه سالروز بزرگداشت قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

                

                                                                       

                                                                          بنا م خداوند سبحان

برخورد با ظلم و فساد در میان کارگزاران حکومتی باید شدیدتر و جدی‌تر از بقیه موارد باشد و همه مسئولان و مدیران کشور باید به این موضوع توجه کنند.                                                      (  مقام معظم رهبری )

                                                                                                                                           تاریخ  7/4/ 1401

حضور محترم فرماندار شهرستان صحنه برادر گرامی جناب آقای زنگنه تبار ریاست محترم شورای تامین

سلام علیکم

                        با نهایت احترام و ادب پیشاپیش ضمن تبریک فرارسیدن هفتم تیرماه روز ملی بزرگداشت قوه قضائیه و تبریک و تسلیت سالگرد شهادت سید مظلوم شهدای انقلاب اسلامی شهید دکتر بهشتی پیرو نامه مورخ 26/2/1401  و شماره 198 مورخ 15/12/1396 که به شماره 13125 مورخ 19/12/1396 و نامه شماره199-97 مورخ17/10/1397 بشماره 11223-مورخ 17/10/1397  در آن فرمانداری محترم ثبت گردیده است و 219/2 مورخ 13/11/1393 و  شماره :  295/2 تاريخ : 12/12/1393  ودهها مکاتبه دیگر که ثبت نگردیده و در وبلاگ شخصي حقیر <<صداي مردم صحنه . سکوت خیانت است >> (www.shahryar139.blogfa.com) قابل ملاحظه و بررسی و استناد است  اینجانب شهریار نوروزی کاکاوندی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل بار یاران دالاهو صحنه (غیرفعال) نویسنده و تدوین گر طرح مبارزه با فساد  اقتصادی (احیای بارنامه تمبردار دولتی http://shahryar139.blogfa.com/post/5) در راستای فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری که بستن گلوگاههای فساد را مهمترین بخش مبارزه بافساد اعلام فرمودند  بیست سال پیش به وظیفه انسانی  اسلامی و شهروندی خودد عمل و حدود بیست سال است بزرگترین فساد اقتصادی استان کرمانشاه  وکشور و راه حل مبارزه با آن را مکتوب و مستند به مسئولین ذیربط اعلام ؛ و کفن پوش و در چهارچوب قانون پیگیری نموده طی این مدت از سوی باندهای متخلف و  مافیایی تمام زندگی ؛  خانه ؛ گاراژ ؛ شرکت ؛ اموال و آعتبار وآبرویم را بنام قانون غارت نمودند و متاسفانه اکثر  مسئولین و فرمانداران سابق بجای رسیدگی با پرونده سازی و  اعمال نفوذ و استناد به گزارشات کذب و خلاف واقع حقیر را فردی اخلال گر ؛ اراذل و اوباش و حتی  اشرار خطر ناک فراری جلوه داده بد مردم و مسئولین معرفی ؛ یکی  اوائل ده هشتاد (جناب آقای مومنی ) پاسخ مکاتباتم را  با پرونده سازی و استناد به گزارشات کذب و فشار به شورا و شهردار وقت روی کاغذ و اسناد و مدارک مرا یک اخلال گر و اراذل و اوباش و حتی دیوانه و مجنون وانمود  و برای حذف فیزیکی (ترور قانونی) آماده نمود و چندین پرونده  محکومیت اخلال در نظم عمومی و توهین به مسئولین نظام  در حین انجام وظیفه در سیستم قضایی متاسفانه هماهنگ با ایشان  برایم تشکیل داد که اکنون هیچکدام در سوابق رایانه ای در سیستم قضایی موجود نیست  چرا ؟ (جای دوری نرفته الان دارای کارخانه آسفالت و ماسه ... )   و (                             )  داخل پرانتز جای خالی بزرگوارنی همچون برادر متعهد ؛ انقلابی و جهادی جناب آقای حسین خوش اقبال و جناب  آقای رسول مجد (331 روز)عزیز است که از آندسته فرماندارنی بودند که حاضر به همکاری با این باند مخوف مافیایی نشدند و هیچ آزاری به حقیر نرساندند که آرزوی سلامت و سعادت و نثار سلام و صلوات به ارواح  پدر و مادر و درگذشتگانشان تنها و شاید مناسب ترین جبرانی است که از حقیر برمی آید ؛  تا نوبت به آقای بهروز دهنوی برسد که ایشان با  شرکت در طراحی طرح ترور نمایشی خودش و تهمت ترور به بنده ای که از قبل چندین پرونده اخلال در نظم برایم فراهم شده و شامل عنوان اراذل و اوباش و اشرار خطرناک فراری میشدم و برابر قانون میبایست در مناسبت های ویژه (سفر استانی احمدی نژاد رئیس جمهور وقت ) در بازداشتگاه نیروهای امنیتی باشم و ریاست محترم قوه قضائییه جناب آقای لایجانی دستور اکید برخورد با ارادل و اوباش و اشرار را صادر  و در مصاحبات تلویزیونی ابلاغ و برخورد قاطع و بیرحمانه  با ارادل و اوباش   را تاکید میکردند پاییز 89 ماه قبل از شروع هدفمندی یارانه ها وهمزمان با ترور نمایشی فرماندار قصد حذف فیزیکیم را نمودند حکم تیر برایم گرفته و بعد از برملا شدن فتنه و دسیسه ناجوانمردانه شان و بازداشت عوامل اجرایی فتنه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خود شخصا" مکتوب و رسمی در دادگاه حاضر و به جریان ترور خودش رضایت ثبتی داد تا پرونده بسته شود . (                       )   دیگری که دکترای  علوم سیاسی داشت پاسخم را  در دفتر کارش شخصاٌ با مشت و لگد داد که هنوز از آثار آن در رنج عذابم و خدا و همکاران شما شاهدند که هیچ نگفتم و هیچ نکردم . یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا استَعینوا بِالصَّبرِ وَ الصَّلاةِ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرین. آن دگر   اصلاح طلب که همشهری و دوست  خود میشماردم ، بازداشت غیر قانونی و دستوری را راه حل ... سکوت و اغماض  روز کشی را چاره دانستند  «وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ». و بنده حقیر هم صبر و اعتماد  و احترام به مسئولین نظام اسلامی  مورد تاکید رهبری فرزانه را برگزیدم  و فرمان خداوند صابر در قرآن کریم که میفرماید  إلاّ الذین ءامنوا و عملوا الصـلحـت و تواصوا بالحقّ و تواصوا بالصبر . نوشتم  >>   اگر فرمان دهد رهبر بتازم # گر او سر خواهد از من  ببازم  . کنون  صبر و قرار از من بخواهد #  بشینم و بسوزم و بسازم .و فقط به این امید و انگیزه که زمانی دولت و نظام کاملا اسلامی میگردد و احقاق حق میکند .

حال با انتخاب جناب آقای دکتر رئیسی  بعنوان رئیس جمهور انقلاب و جهادی و جنابعالی یعنوان نماینده ایشان  ؛ دولت جمهوری اسلامی کاملا اسلامی گردیده و همچنین حضور برادر جوان عزیز و انقلابی همشهری بزرگوار جناب آقای صادق عزیزی در راس سیستم قضایی شهرمان و حضور انسانی فرهیخته و متین  دوست و برادر گرامی جناب آقای شاماری بزرگوار در سمت  دادستانی و مدعیالعوم  این شهرستان   که برای اجرای عدالت و با شعار مبارزه با فساد اقتصادی قبول مسئولیت نمموده و در پیشگاه قرآن کریم سوگند یاد کرده اید بار دیگر و برای آخرین بار امید اجرای عدالت و احقاق حق در دل  بنده حقیر و مردم بصیر و صبور ایران  اسلامی  را زنده نموده اید  ؛ بر حسب وظیفه  امر به معروف و نهی از منکر  دوباره وقوع این تخلف و فساد اقتصادی را خدمت حضرتعالی و شورای محترم تامین  شهرستان  و استان  و مردم شریف؛ بصیر و و صبور ایران اسلامی اعلام میکنم  ( سوء استفاده و جعل اسناد شرکت واخذ تسهیلات بانکی تبصره 3 (1,000,000,000,000  هز ار میلیار تومانی بنام شرکت یاران دالاهو به مدیریت بنده حقیر ؛  صدور سند بارنامه جعلی و حیف و میل درامد شرکت با تبانی با مدیران وقت مربوطه غیب شدن دوشعبه بانک تجارت صحنه با کد شعبه 120/608 و بانک ملت شعبه شهید رستمی صحنه با کد شعبه 3/2408 اخلال در نظام اقتصادی ؛  ( سربازان گمنان امام زمان (عج) کاملا" اشراف اطلاعاتی دارند )بهداشتی و غذایی و امنیتی کشور از طریق خرید مقدار سیصد و سی هشت هزار تن گندم مرغوب از کشاورزان صادق و هلال خور این منطقه و اختلاط آن با خاک وماسه بادی وفروش 668هزار تن خاک و گندم  به دولت که متاسفانه  بخورد منٍ  مردم بدبخت دادند در سال 81 که حاصلش بعد از بیست سال در کلیه ها و مثانه های معیوب مردم دردکشیده در بیمارستانهای کشور را میبیند و متاسفانه دیگر عرف  و قانون شده و ادامه دارد .  و طراحی ترور و حذف فیزیکی حقیر از طریق اجرای فتنه ترور نمایشی فرماندار صحنه درروز اول اجرای طرح هدفمندی یارانه ها 27/ 9/ 1389 . و جرائمی که نیتوان اعلام عمومی نمود و در دادگاه مستند مطرح میکنم) .  بر حسب قولی که به نماینده شهید شهرم شهید حجهٌ الاسلام حاج قدرت اله نظری نیا (ره) داده ام تا آخـــــــــرین قطره خون خود از طـــــــرح خود ( http://shahryar139.blogfa.com/post/5) و فرامین مقام معظم رهبری در مبارزه عملی با فساد اقتصادی حمایت وحراست میکنم ؛ بخاطر رضای خدا نگاهی به اوضاع اقتصادی من و مردم صبور این شهر بیندازید این حاصل اغماض و چشم پوشی بر این تخلفات است ؛  اگر در همان بیست سال پیش به فرمان هشت ماده ای امام وقت عمل میشد و از اینگونه طرحهای مردمی حمایت میگردید  و گلوگاهای فساد بسته میشد الان با این بحران عظیم اقتصادی و اجتماعی روبرو نبودیم .و تنها راه برون رفت از این اوضاع نابسامان اقتصادی و جلب اعتماد  عمومی مردم صبور که دوستدار نظام اسلامی هستند و بیش از چهارصدهزار شهید تقدیم آن نموده اند و بستن دهان  یاوه گویان  داخلی و بوقهای تبلیغاتی دشمن رسانه های معاند نظام که همه مسئولین  این نظام مقدس را فاسد و فساد در کشور را سیستماتیک میدانند و به مردم القا میکنند  که رهبری فرزانه  و مظلوم انقلاب که خود پرچمدار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض  است پشت این فساد قراردارد و سبز پوشان سرو قامت سپاه مقتدر پاسداران  را متهم به فساد سیستماتیک میکنند ؛  اجرای عملی  همان فرمانی است که رهبری معظم انقلاب تحت عنوان فرمان هشت ماده ای صادر و به سران سه قوه ابلاغ فرمودند و بیست سال است  بر زمین مانده و خاک میخورد  ؛ و برخورد عملی و بدون تبعیض با  رانت خواران  و مفسدین  کلان اقتصادی در کشور است  و نیاز به مسئول جهادی و انقلابی دارد .  بخدا به پیر به پیغبر ؛ دیگر مضحک و خنده دار است عرض کنم که بیست سال است این سید خوش قلب و خوش نیت ؛ رهبری فرزانه انقلاب ؛ فرمان مبارزه با فساد اقتصادی صادر فرموده است  ؛  ریاست محترم جمهور که خوشبختانه ایشا نیز  سید و اولاد پیغبر است با نیت و وعده وتعهد به مبارزه با فساد کلان اقتصادی جهادگرانه   دودوره رای بنده را دریافت و برای نجات اسلام و مبارزه با فساد پای کار آمده اند و بنده  حقیر بیست سال است کفن پوش شکایت فساد اقتصادی و دادخواهی تضعیح حقوق خود و خانواده ام را به مسئولین این شهر و استان میبرم و کتک میخورم و بازداشت میشوم و زندگیم را غارت میکنند ؛ چرا؟  چون بیست سال پیش بجای بازرس امور اقتصادی کل کشور که همشهری من بود ؛  من طرح مبارزه با فساد اقتصادی (   http://shahryar139.blogfa.com/post/5)  ) ر ا نوشتم و به مجلس و دولت و قوه قضائییه تقدیم و با کفن پیگیری نموده ،  در فساد اقتصادی  تحمیلی ( حمل گندم ) مافیا  که ده برابر کرایه پرداختی به مردم را با جعل سند از دولت دریافت میکردند شرکت نکرده ام ؟  و به حضراتی که هم وظیفه نظارت نمایندگی مردم در مجلس را عهده دار و هم  مستقیما" بازرس امور اقتصادی کل کشور بودند و بیست سال پیش طی نامه  مستند و مکتوب (  http://shahryar139.blogfa.com/post/2256  )   وجود این تخلفات  که الان دیگر فساد شده اند را ؛ و راهکار مبارزه با آن را هم تحویل ایشان و هم به مادر بزرگوارشان  با احترام و تکریم کامل  اعلام و تقدیم  نمودم  . در پاسخ  به ریشم  خندید در حضور چند نفر از دوستان  اعضای ستاد خود(حاجی شیخی ؛ فرشاد جمالی ؛ مجتبی . ک ) دقیقا" این کلمات را گفت :: <<  کم , دم از قانون بزن  ؛ قانون کجاست ؛ میدم بیچارت بکنن . و   در اوج نشستن بر کرسی تقنینی مجلس این نظام اسلامی واژه >>قانون نیست<< قانون کجاست<<< را ترویج  میکردند . طی این بیست سال منٍ طرح نویس مجاهد اقتصادی یک شبه  شدم اخلال گر و آراذل و اوباش و خونم حلال شد . این اوضاع اقتصادی کشور که الان میبیند حاصل آن تفکر و این جملات است >  نگاهی به اوضاع اقتصادی منٍ مردم صبور بیندازید  باشد ؛  قبول ؛ من  اراذل و اوباش  ؛ من اخلال گرم ؛ اشرارم ...> من به جهنم  ؛  اجازه بدهیم ؛ تنها فرمان رهبری فرزانه  انقلاب  اسلامی را به تمسخر  و ریشخند  بگیرند  و  منٍ مردم را  ......... پنداشته ؛  از  تنها نظام اسلامی  در جهان و دین خدا  بدبین و نا امید کنند  . مگر شهر هرت است ؟  مگر غیرت و شهامت مرده است ؛  بخدا قسم ظلمی که به بنده  ی این دوران رواداشته شده را هیچ یهودیی در هیچ کجای دنیا به هیچ مسلمانی روا نداشته و نمی دارد . اما دست از مقاومت و حمایت از نظام و و احترا م و اعتماد به شما مسئولین بر نمیداریم و بر عهد خود پایبندیم و با عنایت به این کلام رهبری معظم که  فرمودند مبارزه بافساد اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد  ؛ چون کوه  تا آخر ایستاده ایم و امید و توقع  حمایت جهادی و بصیرانه و انقلابی از شما مسئولین عزیز و ولایتمدار داریم . بخاطر رضای خدا  یک بار دیگر نگاه به وضعیت معیشتی و  سفره خالی منٍ   مردم صبور و  وفادار  بیندازید  ؛  آیا میشود زندگی کرد ؟ آیا توان صبر برایمان مانده است  ؟ صبر بیشتر بیست سال  واقعا" احماقانه نیست ؟ نام ترس بخود نمیگیرد ؟ ترس از غیر خدا کفر نیست  ؟  کسی دیگر تخلف کرده و الان  پایتخت نشین ؛ سهام دار و میلیاردر است و ادعای خدایی دارد وخدای رحمان را به مرخصی فرستاده  خودجای خدا نشسته است  .. من کٌفر بگویم و بترسم ؟  کمی  دیگربه این اوضاع  اجتماعی ؛ روانی و اقتصادی  منٍ  مردم  خوب بنگرید  ؛ من بی فرهنگترین ؛  نفهم ترین و بی سواد ترین  ترین  اسلا" اراذل و اوباش این مردم فهیم ؛ بصیر ؛ صبور ؛ وفادار این شهر هستم ؛ حمال بودم  دیگه اسمش به خودشه حمال ؛؛ اما حمالی با کامپیوتر و اینترت را قبل از دسترسی ادارات و بانکهای  شهر انجام دادم  و از خیلی مسائل نگفتنی خبر دارم چه رسد به روحانیت معزز  ؛ فهیم و حلیم ؛ اساتید متعهد دانشمند ؛ قضات و وکلای فهیم و بصیر ؛  پزشکان و کارمندان و بازاریان و تمام اقشار که از حقیر فهیم تر ،  با سواد تر و دانا ترند ؛ و دیگر از خیلی مسائل خبر دارند ؛ اما حرمت نگه  داشته و میدارند  و امیدوارانه منتظر اقدامات جهادی و انقلاب شما بزرگوارانی هستند  که آخرین امید برای مردم و نظام در رسیدن به عدالت هستید  . اندکی قابل تعجب است  من درک میکنم حق دارید تعجب کنید ؛ اراذل و اوباش ؛ اخلال گر و اشرار و حمال ؛ کجا  ؛ و ولایت مداری و نوشتن طرح مبارزه با فساد  و  حمایت از مسئولین و داشتن سایت و فعالیت در اینترنت کجا ؛ اما  آنگونه که منٍ اراذل و اوباش درک میکنم  در این شرائط حساس جای انتقاد و اعتراض کف خیابان نیست  پذیرفته ام که در قشر متعهد و خدا محور  مسئولین ؛ روحانیت  مظلوم و معزز و میان  فرماندهان سبز پوش و سرو قامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  که به  قول امام راحل (ره) اگر نبودند کشور هم نبود و یا بین قضات و وکلای مجلس محترم ریا کار و دزد و مفسد هم ممکن است انگشت شمار نفوذ کرده  باشد و صفشان را از روحانیت صدیق و ساده زیست و نهاد حیاتی و ستون استوار انقلاب اسلامی  و قاطبه قضات و مسئولین پاکدست و صادق ؛ جدا میدانیم ؛ و همیشه حمایت و تکریم  مینماییم .؛  شما مسئولین عزیز  ؛ فهیم و صدیق هم بپذیرید که در قشر مظلوم و خودنخواسته اراذل  و اوباش هم هستند کسانی  که بصیرانه هنوز مطیع رهبری فرزانه و پایبند به اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی  باشند و از صمیم قلب خواستار الگو شدن نظام مقدس اسلامی در منطقه و جهان باشند و بجای قمه کشی و اربده کشی در خیابان و  پناه بردن  به رسانه های بیگانه   و معاند ؛ روی کاغذ را برای  التماس و خواهش   و درخواست مطالباتشان شما مسئولین جهادی را انتخاب نموده   سایت وبلاگ داشته باشند و  فرق کد شعبه و  شماره حساب و اخلاص و اختلاس  ؛ ترور حقیقی و ترور نمایشی را بفهمند  . وحق زندگی کردن دارند  . نه واقعا" این شد زندگی  ؟  اینگونه در  افق 1404 میخواهیم در منطقه الگوی عدالت باشیم ؟ در کشورهای  غیر مسلمان و حتی کافر اگر شهروندی طرح مبارزه با فساد برای پیشبرد اهداف دولت به دولت تقدیم کند تشویق میشود ؛ بخدا تشویق میشود ؛ نه  ترور  ؛ ما انسانیم ؟ ما مسلمانیم ؟ ما انقلابی  و جهادی هستیم ؟ واقعا جای سکوت اغماض مانده است  ؟ کمی به این اوضاع اقتصادی و معیشتی من مردم  نگاه کنید . در حالی که  حقوق بگیران و کارمندان دولت و قوه قضائیه با وجود دریافت حقوق و بیمه و ... در اعتراض به اوضاع بد معیشتی خود کف خیابان آمدند و علیه دولت شعاردادند و  اعتراض داشتند ؛ بنده حقیر یازده سال است زندگیم را بنام قانون و اسلام و بدست شورای حل اختلاف(رای شیرزاد .خ )و شورای شهر و شهرداربظاهر بسیجی (_مرادی ) که الان در کرمانشاه میلیاردر است ویران و غارت نمودند کوچکترین اعتراض و اهانتی به هیچ سرباز و گارگرساده و بی گناهی که زندگیم را با لودر ویران و اموال ؛ و ملرومات زندگیم را حتی یخچال ویترینی و ملزومات و چینی آلات را با لودر بار کمپرسی نموده و به یغما بردند  ؛ نکرده ام  .  جز شکایت به قانون چه کنم ؟ تبری بردارم ؛ انتقام گیری کنم ؟ و مرتکب گناه وقتل  نفس شوم ؟ اینکه میشود هرج و مرج   قانون جنگل و در شآن  نظام مقدس اسلامی و من و آموزه های دینی و فرهنگی من نیست .

آیا جز  احتراما" ؛ استدعا دارم ؛ خواهشمندم  کسی هنوز هیچ اعتراض و اهانت و توهینی از زبان بنده شنیده  است ؟ بله بیست سال است طراحان و گردانندگان مافیایی این فساد ؛ مسئولین انتصابی خودشان در این شهر و استان را مجبور کرده اند من بنده خدا را بعنوان اخلال گر و اراذل و اشرار خطر ناک معرفی  و زیر دستان بیگناه  ضابطان مآمور معذورشان بجای اینکه انرژی خود را صرف ریشه کنی فساد و کشف دسیسه و فتنه دشمن خارجی  وحفظ منافع و دستاوردهای نظام مقدس نمایند ؛  بارها کتف و زانوی بنده را هدف گرفته ریشه کن و علیل نمودند به هیچ مکاتبه و درخواست و عریضه ای پاسخ ندادند و هر اعتراض و انتقادی را  از سوی منتقدین و معترضین را اخلال در نظم عمومی مخالفت با نظام و رهبری وتوهین به رهبری و مقدسات اسلامی میپندارند؛ مگر نظم مورد نظرمافیای اقتصادی ؛ شرکتهای بدون هویت روی کاغذ و مفسیدین و متخلفین اقتصادی   نظم عمومی نظام اسلامی  و مقدسات اسلامی  است  ؟ یا خدایی ناکرده زبانم لال مورد حمایت و قبول رهبری هستند که عده ای سود جو و خداناشناس اصرار دارند برای رسیدن به اهداف شوم خود از آبروی رهبری مایه بگذارند و رهبری و اسلام و دین و خدا و پیغمبر را قربانی زیاده خواهی و افزون طلبی خود بنمایند . به یگانگی خداوند قسم  من ودوستانم و  مردم بصیر و کلا"هیچ ایرانی  حتی غیر مسلمان و غیر شعیه مخالف خدا و پیغبر و دین  مبین اسلام نیست و به نظام مقدس اسلامی و رهبری فرزانه آن  که یگانه پرچمدار عدالت در جهان است توهین ونفرین نمیکند نگاه به اوضاع اقتصادی من مردم بیندازید ! نه تنها من و تمامی اقشار مختلف مردم بصیر و صبور ایران اسلامی ؛ روحانیت آگاه ؛ سپاه مقتدر و نیروهای امنیتی و انتظامی جان برکف و شما مسئولین انقلابی و جهادی مخالف رانت و رانتخواری ؛ فقر حاصل از فساد و تبعیض و بی عدالتی هستیم که  اغماض و اهمال و روز کشی مسئولین و دولتهای سابق با عث شده  تا دشمنان این نظام مقدس در مافیای رسانه ای شبکه های بیشمار ماهواره ای  و مجازی آن را به مسئولین ارشد نظام  خاصه مقام معظم رهبری و فرزندان بزرگوار ایشان  و روحانیت  معزز و محترم نسبت دهند  ؛  یاوه گویی دشمنان و وضعیت موجود امور اقتصادی و معیشتی مردم  حاصل این اغماض و ترک فعل هاست . دیگر بس است ؛ بخدا دیگر مردم خسته شده اند  . باید هوشیار باشیم این آخرین نفسها و فشارهای مافیای اقتصادی است که به مسئولین و مردم وارد میشود تلاش میکنند بین مردم و مسئولین شکاف ایجاد و و این دو بال حیاتی انقلاب و کشور را مقابل هم قرار دهند و ریاکارانه خودرا زیر چتر ؛ پیرو و مورد حمایت رهبری نشان بدهند مردم صبور و بصیر را  نا امید و از نظام اسلامی و رهبری مظلوم آن که یگانه پرچمدار عدالت در جهان است بدبین و بدگمان  بنمایند و برای رسانه های معاند و دشمنان نظام خوراک و نشخوار تبلیغی تهیه نمایند .  که فعلا  تا حدودی هم موفق بوده اند که اگر چنین نبود برای بعضی از روی سادگی این شبهات پیش نمی آمد که کوچه و خیابان و تاکس و اتوبوس  میگویند دست بردار بیست سال مبارزه کردی زندگیت ویران شد اینها همه دستشان توی یک کاسه است و همه دزدند و فاسدند و  بنده حقیر باز بعد از بیست سال ظلم آشکار به خود مکررا" اصرار دارم که نظام اسلامی نظام عدل و داد و انصاف است و ظلم بخود را حاصل کج فهمی و سست عنصری و زیاده خواهی  اشخاص و وافرادی میدانم که زالوصفتانه نان نظام را میخورند (خون مردم) و کمر به نابودی این نظام بسته اند . من و مردم بصیر و صبور  ایران اسلامی  مشکلات را تحمل میکنیم و از فساد و تبعیض بیزاریم اجازه نمی دهیم و انتظار بصیرت و حمایت داریم .

فکر نمیکنم و انتظار هم ندارم ظلمی را که بواسطه این فساد طی  این بیست سال به بنده ودوستان و همشهریان و خانواده ام روا گردیده را شما  در چند سطر از  یک نامه درک کنید ؛ و حق هم دارید  خواندن و نوشتن ظلم آسان است و کاری ندارد  ظ . ل . م ؛  تحمل ظلم  سخت است و  روی کاغد جا نمی شود  و انسان را از فریاد ها و فغانی که هرگز سربه ابتذال گفتن نمی سایند ؛ لبریز میکند  . حق دارید درک نکید  چون  شما  جوانان ؛ دوستان و همشهریان خود را در فقر ناشی از ظلم و فساد و تبعیض ؛طناب بگردن و آویزان به درخت  بچشم خود ندیده اید و من چهار نفر را باهم آویزان به یک درخت دیده ام ؛ دوستان شما یکی یکی بر اثر ظلم ؛ و فقر حاصل از فساد و تبعیض خود را آتش نزدند و آویزان نکردند و در کنج ذلت بخود هوا تزریق نکردند و یک به یک پر پر نشدند شما پدرتان را از فقر در بیماری رها نکرده اید تا جلو چشمتان بمیرد و  دلتان بسوزد و کاری از دستتان بر نیاید. شما دخترتان را پنج سال است بدون جهیزه بخانه بخت نفرستاده اید واز فرت خجالت ندانید که خانه اش کجاست زندگیش چطور است  از شرمندگی پدری که نمیتواند بروی فرزندش نگاه کند خبر ندارید .؛ پسر بیست و هفت ساله خود را که فقر مالی پدر باعث ترک تحصیل و تغییر سرنوشتش شده را ندیده اید که مثل شمع آب شوید و چاره ای نداشته باشید  و دلتان بسوزد و کاری از دستتان بر نیاید . فرش زیر پا و یخچال و لباس شویی خانه ات را برای پرداخت جریمه و احکام ناعادلانه نفروخته اید چه میدانید در این جهنم زندگی بدون کولر و یخچال به منٍ مردم چه میگذرد  و دلتان بسوزد و کاری از دستتان بر نیاید  . شما خانه ترک خورده و فرسوده پیرزنی را که تنها منبع زندگیش اجاره آن است به زور و اجبار غصب نکرده اید که هر لحظه احتمال فروریختن آن وجود دارد ؛ و نامش را زندگی کردن بگذارید ؛    ماشن دارید و بیمه دارید و حقوق و مزایا و  بازنشستــگی دارید و این  مسائل  بشما    مربو ط نیست و معنی بیست سال اضطراب و تشویش کسی را که منتظر است هر لحظه بدست عوامل مافیا کشته  یا بلایی سر خانوادهاش بیاید را درک نمیکنید و حق دارید  . حقیقت این است که ظلم را نمیتوان روی کاغذ توضیح داد یک جمله میتوان  گفت رندگی را حرامم کردند و  بنده حقیر باید خجالت بکشم از مشکلات شخصی خود گله کنم  نگاهی  دیگر به اوضاع اقتصادی مردم  بیندازید . رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مسئولین محترم بدانند که امت حزب الله براساس اصول 23-24و26 قانون اساسی حق آزادی بیان دارند وبه عنوان افسران جوان جنگ نرم، حق خود می دانندکه تریبون خود باشند ودر این راستا به هیچ شخص حقیقی وحقوقی توهین نکرده وهیچگاه اجازه نخواهند داد تا ارزش های جامعه اسلامی در پیچ و خم تعارفات و ساختارهای اداری به فراموشی سپرده شوندوبرای دفاع از آرمانهای خود که همانا مکتب قرآن و رسول الله و اهل بیت او (علیهم السلام) است، مینویسم  و برای این آرمان جان می دهم. البته یقینا از اشتباه و خطا و گناه مصون نیستم اشتباهات زیادی دارم ؛  بنا به فرمایش سکاندار انقلاب؛ بزرگترین فساد، فساد یک مسئول است وفَإِنْ تَوَلَّوْا فَإِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ بِالْمُفْسِدِينَ اگر مسئولین درست عمل کنند فقر و فساد و تبعیض برچیده خواهد شد و به صورت عینی، آشکار خواهد شد که اسلام دین اداره حکومت است. هدف و رسالت مشترک این انقلاب مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی به نفع مستضعفین است  ؛  از جمله شروط اثرگذاری جریانِ مقابله با فساد این است که هیچگونه تبعیضی در این روند وجود نداشته باشد: «در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادی نمیتواند با عذر انتساب به این‌جانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب‌کشی معاف بشمارد. با فساد در هر جا و هر مسند باید برخورد یکسان صورت گیرد.» رهبر من  ۱۳۸۰/۲/۱ اینچنین  فرمودند و بنده حقیر  اخلال گر ؛ اراذل و اوباش  10/4/1380 طرح  مبارزه عملی و ریشه ای بافساد اقتصادی و راهکار های بستن  بسترهای فساد زا و گلوگاههای فساد در کشور را تدوین و تقدیم  بازرس امور اقتصادی کل کشور نمودم ؛ لطفا" مراجعه و مطالعه بفرمایید. http://shahryar139.blogfa.com/post/5      اگر دروغ میگوییم پوست از تنم بدرآرید . وظیفه فرزندان معنوی حضرت روح الله و مطیعان رهبر معظم انقلاب روشن است >    إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم  <  و فقط کمی بصیرت و شناخت و پیروی از اوامر رهبری و پیگیری آرمانهای انقلاب را می خواهد. مطمئن باش نور را نمی توانی بکشی. حقیقت همیشه باقی است،  میکوشیم ؛ دین خدا را یاری کنیم ؛ می کوشیم غبار را کنار زنیم، می کوشیم حقیقت را بگوییم، می کوشیم روشن کنیم. می خواهیم عمار باشیم  ؛  وظیفه میدانیم کمک کنیم نظام اسلامی الگویی مناسب برای دیگر ملتها باشد ؛ در 1401 هستیم و هنوز فاصله زیادی با آرمانها داریم وظیفه میدانیم ؛  هم کمک کنیم و هم ثابت کنیم نظام مقدس اسلامی قادر به اداره جامعه اسلامی هست  و بدینوسیله به وظیفه خود عمل کرده ایم ؛ من و مردم صبور وظیفه نداریم  مفسد را شناسایی و بازداشت و زندانی و جرمشان را اثبات کنیم  ؛ منظور رهبری معظم انقلاب  از برخورد قاطع با فساد را برخورد با دستفروشان سر بازار ها و کارگران  و کارمندان بستوه آمده از اغماض و تبعیض  در مقابل ادارات و یا جوانی که چند ماه قسط وام ازدواجش عقب افتاده نیست  منظور برخورد با این تخلفات و مفاسد کلانی است که دیگر مشروعیت نظام مقدس را زیر سوال برده  و  با نا امید و بی اعتماد کردن مردم  دقیقا"  امنیت کشور  ونظام مقدس اسلامی را هدف گرفته است  ..  به فرمایشات اخیر سران سه قوه  درهمایش بزرگداشت قوه قضاییه  در خصوص مبارزه بافساد توجه بفرمایید  و باردیگر به این اوضاع اقتصادی منٍ مردم صبور که حاصل اغماض و روزکشی مسئولین سابق است نگاهی  نو بیندازید  فرمایشات رهبری معظم همین امروز به مسئولین قوه قضاییه را خوب گوش کنید این کشور یک رهبر دارد که میفرماید  مسئله مبارزه با فساد جدی گرفته شود  فساد وجود داره و.....  با ساختارهای فساد زا باید مبارزه بشه  . بخش حمل و نقل مهمترین ساختار فساد زا و مهمترین گلوگاه فساد است ؛ من اراذل و اوباشم ؟ من اخلال گرم ؟ امروز دیگر مسئله اصول گرا و اصلاح طلب و چپ و راست نیست  امروز یا مسئولین ضد فساد هستند و پیرو ولایت یا فاسدهستند و در چنگال مافیا ؛ زمان حساسی است که باید مشخص کنیم کجا ایستاده و در کدام صف هستیم . بسم الله

و اما درخواست  بنده حقیر از شما 

شما جوان بسیار محجوب و فهیمی بنظر میرسید و اطمینان دارم بقصد خدمت صادقانه به مردم و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی قبول مسئولیت نموده اید و امیدوارم در این راه دشوار موفق  سربلند باشید . اما درک میکنم که این مشکلات معروضه ارتباطی به شما ندارد و اختیارات و توان حل تمامی آنها را  ندارید و حقیر هم دیگر  پیر شدم و توان جسمی ؛ توان اقتصادی و انگیزشی برای پیگیری و شکایت ندارم و اگر حقی هم داشته باشم دیگر بدردم نمیخورد و شکایتم از عامرین را به خدا واگذار کردم  و  عوامل و مجریان دستور را کلا" حلال نموده و بخشیدم  و شکایتی ندارم  ؛ فقط  نوشتم تا بیادگار بماند و مفسدین اقتصادی  بدانند که  مردم صحنه بصیر و صبورند و میفهمند و نمیی گویند نه اینکه میترسند و نمیگویند ؛  اما یک درخواست  از شما دارم  ولایت مدار عملی باشید  فقط ؛ و  این مکتوب را از طریق مقتضی و مافوق  بدست رهبری معظم انقلاب برسانید و بفرمایید هنوز هستند کسانی که  تحریم ؛ گرسنگی  فشارهای  تحمل ناپذیر معیشتی و اقتصادی وحتی  بازداشت و تهمت و ظلم و ستم دولتی هم  نتوانسته خللی  در ولایتمداریشان وارد و از ارادت قلبی شان به مقام عظمای  ولایت   بکاهد ؛ امید دارم ایشان گوشه چشمی  به معروضات حقیر بیندازد  و چاره ای پیش پایم  (مردم ) بگذارند . درخواست  چندان مشکلی نیست  ؛ امیدوارم  ولایتمدار باشید و جهادی عمل کنید ؛  تا نیاز به عمل به وعده بیست سال پیشم بدون هرگونه رنجش و نگرانی از شما  که خود سوزی بدون صدمه رساندن بکسی بود؛ نباشد تا صدایم بگوش رهبرم برسانم  .   حقیقت دیگر توان و حوصله  پیگیری و درگیری  و اعصاب خوردی با هیچ مسئولی را ندارم  و ضمن آرزوی سلامت و سعادت مزاحم اوقات شریف شما بزرگواران نمیگردم   . من سوگند نخوردم و به وظیفه عمل کردم شما در پیشگاه قرآن کریم سوگند یاد کرده اید ؛ خود دانید .  یا علی  مدد  با یاد و در پناه حق سربلند باشید وموفق

                                                                                            

                                                                                                           با تقدیم احترامات فائقه 

                                                                                                          شهریار نوروزی کاکاوندی                                        

رونوشت –

 

 

 

 

مجله الکترونیکی صدای مردم صحنه .سکوت خیانت است <www.shahryar139.blogfa.com   >        

 (اینستاگرام)  @sedaysahnah  توئیتر @shahryar norouzi   یوتیوپ :  < Shahryar norouzi >

ایمیل  :Norozishahryar931@gmail.com >   > واتساپ , تلگرام ,  تلفن    09381950936

ادامه نوشته

lمبارزه با مفاسد اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد  (مقام معظم رهبری )

ادامه نوشته

مبارزه با تخلفات و مفاسد اقتصادی جدی است و تا اخر ادامه دارد  (مقام معظم رهبری ) 

v

بنام خداوند صابر  

                                                                                                                             26/2/1401

مبارزه با تخلفات و مفاسد اقتصادی جدی است و تا اخر ادامه دارد  (مقام معظم رهبری ) 

 

حضور محترم فرمانداری شهرستان صحنه برادر گرامی جناب آقای زنگنه تبار

 

سلام علیکم

                   احتراما" ضمن اهدا تبریک و خرسندی قلبی انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه از سوی استاندار محبوب و ارزشی استان کرمانشاه و دولت انقلابی جناب دکتر آیت الله رئیسی که اولویت اول و شعار مبارزه عملی با فساد و اجرای عدالت مورد نظر رهبری فرزانه انقلاب را از اولین برنامه های خود اعلام فرموده اند و با نهایت ادب ؛ اخلاص و احترام مجدد به پیوست یک نسخه تظلم خواهی مورخ 7/4/1400 اینجانب که باستناد رعایت اصل سی و چهارم 34 قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی تنظیم و تقدیم گردیده است بحضور تقدیم و از آن مقام عالی و انقلابی درخواست صدور دستورات مقتضی و انقلابی را دارم .

با یاد و در پناه حق سربلند باشید وموفق

 

 

                                                                                  با احترامات فائقه

                                                                                 شهریار نوروزی کاکاوندی     

رونوشت: 1-     

 

پست الکترونیکی صدای مردم صحنه .سکوت خیانت است <www.shahryar139.blogfa.com   >        

 (اینستاگرام)  @sedaysahnah  توئیتر @shahryar norouzi   یوتیوپ :  < Shahryar norouzi >

:Norozishahryar931@gmail.com > > واتساپ,تلگرام , تلفن 09381950936

ادامه نوشته

مرد باشید معرفت داشته باشید . مقام و پست و مال دنیا گذاشتنی است ...4/2/99

حضرت امام خامنه ای صریحاً فرمودند :

« اگر شما ملت عزیز ما، شما جوانهاى خوش‌روحیه و پرتوان و عازم، در این راهى که دارید میروید، ایستادگى کنید، شک نکنید که در زمان خود، در زمان متناسب، تمام آمال و آرزوها و داعیه‌ها و شعارهاى ملت ایران نه فقط نسبت به خود این کشور، بلکه نسبت به دنیاى اسلام و امت اسلامى و جامعه‌ى بشرى تحقق پیدا خواهد کرد. هر کارى دوره‌اى دارد، زمانى دارد؛ در زمان متناسب خود، این آرزوها تحقق پیدا خواهد کرد. ملت ایران به آن نقطه‌اى که مورد نظر اوست، به دنبال آن حرکت کرده است، اهتمام ورزیده است، خواهد رسید؛ راهش مقاومت کردن است.

آن وقت چه اتفاقى مى‌افتد؟ مسیر تاریخ دنیا تغییر پیدا خواهد کرد؛ مسیر تاریخ عوض خواهد شد. امروز مسیر تاریخ، مسیر ظلم است؛ مسیر سلطه‌گرى و سلطه‌پذیرى است؛ یک عده در دنیا سلطه‌گرند، یک عده در دنیا سلطه‌پذیرند. اگر حرف شما ملت ایران پیش رفت، اگر شما توانستید پیروز شوید، به آن نقطه‌ى موعود برسید، آن وقت مسیر تاریخ عوض خواهد شد؛ زمینه‌ى ظهور ولىّ‌امر و ولىّ‌عصر (ارواحنا له الفداء) آماده خواهد شد؛ دنیا وارد یک مرحله‌ى جدیدى خواهد شد. این بسته به عزم امروز من و شماست، این بسته به معرفت امروز من و شماست.»

واقعا" سخت است اما محکم ایستاده ام و انتظار فقط معرفت دارم > دارید؟ بسم الله

حضور محترم جمهوری  اسلامی ایران                بنام خداوند عادل      تاریخ : 15/4/1397

ما باید در مقابل دشمن و بدخواه و توطئه‌گر و تهمت‌زن با قاطعیت عمل کنیم اما در مقابلِ مردم باید با تواضع و دلسوزی و محبت وارد شد و با آنان تفاهم کرد تا بتوان اعتماد افکار عمومی را جلب کرد. (رهبر معظم انقلاب  تیرماه 97)

حضور محترم جمهوری  اسلامی ایران                بنام خداوند عادل      تاریخ : 15/4/1397                               

 1 - ریاست محترم داد گستری  شهرستان صحنه جناب آقای حسین نظری         شماره: 369/97

2- دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي

 سلام عليكم

             پيرو لايحه مورخ  10/ 10/ 1396 و لایحه مورخ  20/9/95 و عريضه شماره 365/خ مورخ 22/9/1393  و لايحه شماره   148 - اقدام و عمل مورخ 26/8/95    و لايحه شماره  166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395 و لايحه مورخه 3/11/95 و لايحه مورخ 5/11/1395 و شمار بسیاری از لوایحه ؛گزارشات و شکایاتی و اسناد و مدارکی در اختیارو به مسئولین ذیربط سه قوه تقدیم و گوشه ای از آن در مجله مجازی شخصی اینجانب به نام و  نشانی (صدای مردم سحنه . سکوت خیانت است  www.shahryar139blogfa.com (  با ذکر ساعت و تاریخ ثبت و منتشر گردیده است و با نهايت اخلاص و ادب و احترام مجدد و امید به اجرای عدالت اسلامی باستحضار میرساند حقیر دوازده سال پیش سه دانگ از باقیمانده زمین گاراژ محل شرکت حمل ونقل بارم (هفت قطعه زمین با پروانه ساخت و کاربری تجاری ) که تنها دارایی و اندوخته زندگیم بود و قبلا" سه دانگش را غیر قانونی شهرداری وقت بنام قانون جهت مجوز تفکیک گرفته بود جهت پرداخت جرائم دادنامه های ناعادلانه دادگستری وقت به دوست قدیمی خودم آقای مسعود نوروزی به مبلغ بیست و دومیلیون تومان فروخته که مبلغ هفده میلیون تومان آن را دریافت و پنج میلیون تومان را ایشان جهت تنظیم سند نگهداشتن تا یک ماه سند بنام کنم یعنی بنده هرقطعه زمین تجاری در شهرک صنعتی را کمتر از دومیلیون و پانصدهزار تومان به ایشان واگذار کردم ؛ برابر مدارکی که دراختیار دارم بارها و بارها  جهت انتقال سند دربهمراه خود ایشان به سازمان ثبت اسناد و دارایی وقت مراجعه نمودم حتی چک سفید امضا تقدیم نمودم که متاسفانه بدلیل اینکه از سوی یک باند مافیایی مبلغ هشتصد میلیارد تومان بنام شرکت حمل ونقل حقیر با اعمال نفوذ و تبانی و جعل اسناد تسهیلات تبصره سه اخذ گردیده بود دولت اسلامی وقت از دادن مجوز انتقال سند امتناع میکرد و به هیچ مکاتبه و تقاضایی پاسخگو نبود وهر گونه اعتراض را اخلال در نظم و پرونده سازی دوباره میکردند و دوست عزیز من آقای مسعود نوروزی به پیشنهاد بنده در هشت سال پیش به دادگستری شکایت نموده تا از طریق مرجع محترم قضایی نسبت به انتقال سند اقدام و نتیجه بگیرد که بحمد الله و کمک شما بزرگواران امر انتقال غیابی سند در سال گذشه با حکم آن مرجع محترم انجام گردیده است و سال گذشته بنده را باحکم جلب خدمت شما آوردند که عرض کردم هر زندان و بندی را با کمال میل میپذیرم و اعتراضی ندارم ؛ در حین بازداشت حقیر همسر بی پناهم بدون اطلاع حقیر یکی از آخرین دوستانم بنام سید هوشنگ موسوی که فرزند شهید و از بازنشستگان مخلص بانک ملی است را برای ضمانت خدمت شما معرفی نموده که ایشان اکنون در شهرستان کرج اجاره نشین است و مجبور به پرداخت هزینه سرسام آور زندگی و دو دانشجوی دانشگاه آزاد با حقوق کارمندی است که از سوی اجرای احکام بایشان ابلاغ گردیده که حسابهایش را مسدود میکنند .با عنایت به اینکه تنها حساب این حقیر(یارانه) را در دیماه گذشته توسط آن مرجع محترم مسدود گردیده مستدعیست در صورتی که وجدان شما اجازه میدهد که حقیربا این فقر تحمیلی برای فروش هفت قطعه زمینی تجاری که قطعه ای دومیلیون وپانصد هزار تومان پول گرفته ام و الان منت دار از دست خریدار دویست میلیون تومان میخرد ؛ و هیچ گناهی در انتقال سند نداشته ام ؛ هشت میلیون تومان هم به ایشان جریمه پرداخت کنم ؟ روی چشم پرداخت میکنم و اگر صلاح می بیند قسط بندی کنید طوری که بتوانم پرداخت کنم  اگر صلاح نیست یک منزل پدری دارم که در حل حاضر در آن زندگی میکنم و حاضرم سهم الارثم را به شاکی یا آن مرجع محترم واگذار کنم تا اجرای قانون کرده باشم و بتوانم در مراسم عروسی دختری بی گناه و بیکس که یک ریال برای تحصیل و ازدواج از حقیر بی غیرت  کمکی دریافت نکرده در شهرستان آمل شرکت کنم و انتظار مساعدت و همکاری از شما دارم (این پرونده هشت ساله است دوماه دیگر هم صبر میشود کرد). در غیر این صورت و اگر دستور این است بر حقیر فشار وارد شود استدعای عاجزانه دارم از مسدود نمودن حساب یک فرزند شهید جلوگیر بفرمائید و هر زندان و بندی که صلاح میدانید بنده را بفرستید . شماره تماس حقیر 09381950936 است و نشانی صحنه خیابان 17 شهریور کوی سنبل پلاک یک  قول شرف میدهم  ظرف نیم ساعت خود را به آن مرجع محترم معرفی نمایم .

                                                                    با نهایت احترام و اخلاص

                                                                    شهریار نوروزی کاکاوندی  15/4/1397

رونوشت :  دفتر مقام معظم رهبری جهت استحضار

نامه شما با موفقیت دریافت شد.
شماره نامه mcnVmFv۱zYo
ادامه نوشته

دو کلمه حرف حساب  با جناب آقای حسن سلیمانی  نماینده ؛ وکیل مردم بصیر ؛ صبور و شریف شهرستان صحنه

مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فسادو افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست( مقام معظم رهبري )

                                     بنام خداوند قادر                                                              

دو کلمه حرف حساب                                                                    تاریخ :  12/4/1397

حضور محترم نظام مقدس اسلامی                                                   شماره :  365/97

جناب آقای حسن سلیمانی  نماینده ؛ وکیل مردم بصیر ؛ صبور و شریف شهرستان صحنه در مجلس شورای اسلامی ایران؛؛ معاونت اسبق (ده ساله ) امور اقتصادی  بازرسی کل کشور (بازرس امور اقتصادی)

هر چند جای سلام علیکی باقی نگذاشته اید  اما برسم ادب  باز هم

سلام علیکم

               عزیز من برادرمن بخدا دیگر کار از تیکه پاره کردن تعارفات معمول ؛ و با تقدیم احترام نوشتن در مکاتبات گذشته است و فرمان رهبری فرزانه است که رک و بدون رودربایستی با رعایت موازین اخلاقی و شرعی بشما مسئولین گرام اعلام کنیم و پاسخ بخواهیم ؛ با توجه به مکاتبات اخیرو سنوات ماضی که گوشه ای از آن در وبلاگ شخصی اینجانب بنشانی((صدای مردم صحنه ؛سکوت خیانت است  www.shahryar139.blogfa.com  ((من شهریار نوروزی شاکی هفده ساله تخلفات و مفاسد کلان اقتصادی در شهر و استانم , همان مردمی هستم که شما دم از دفاع از حقوقش میزنید وبا وچود تحمل مشکلات بیش از حد و غیر قابل تحمل اقتصادی و معیشتی (نان نیست بخوریم ) اما هنوز از حمایت نظام مقدس اسلامی و پیگیری آرمانهای والای آن که حاصل خون پاک صدها هزار جوان شهید گلگون کفن این مرز وبوم کهن است  دست بر نداشته و اعتقاد کامل و راسخ دارم که نظام مقدس اسلامی نظام عدل و داد و انصاف است و هفده سال است یزرگترین تخلف و فساد اقتصادی  استان را به شمایی اعلام نموده ام  که هم مسئولیت ده ساله در معاونت امور اقتصادی بازرسی  کل کشور داشته اید و هم بعنوان نماینده و وکیل  ؛ من مردم ؛  مسئولیت نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور را بعهده داشته اید و متاسفانه عدم پاسخگویی ؛ سکوت و اغماض شما برادر گرامی و ویران شدن زندگی و کار و شرکت و آبرو و اعتبارم با انواع تهمتها و گزارشات خلاف واقع بعضی مسئولین ناآگاه سابق در این مدت شاعبه این امر را در افکارعمومی  پررنگ تر میکند که نکند شما هم با متخلفین و مفسدین اقتصادی هم دست شده اید و این همه بدبختی و بلا که سر من و خانواده بیگناهم آمده است حاصل سوء مدیریت و اعمال نفوذ بی حد و فشار غیر قانونی و غیراخلاقی شما به  نهاد ها و مسئولینی که خواسته و ناخواسته مجبور به اجرای دستورات شما بوده و هستند ؛ میباشد که با احکام ناعادلانه و بی توجهی به اسناد و مدارک و لوایح تقدیمی تمام زندگیم را فلج وبنام قانون مصادره  و حگم جلب خود و همسر بیگناهم را دست بهترین دوستان و همشهریانم داده اید . لذا با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در پیگیری مطالبات مردم از راه قانونی و عزم و گفته های اخیرسران محترم قوا در مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی در کشور و اوضاع و شرائط حساس سیاسی اقتصادی  کشور ؛ یکبار دیگر و برای آخرین بار بزرگترین فساد اقتصادی شهر و استان کرمانشاه را که در زمان تصدی حضرتعالی در مسئولیت بازرسی امور اقتصادی کل کشور انجام پذیرفته و در آن حق و حقوق شرکت و خانواده اینجانب پایمال و منجر به غیب شدن دو شعبه بانک تجارت با کد 608/120 و بانک ملت با کد 3/2408 در شهرستان صحنه گردیده را حضور حضرتعالی و مسئولین قضایی و دولتی و امنیتی شهرستان صحنه اعلام و اشعار میدارد؛ که این تخلف وفساد کلان اقتصادی و متعاقب آن  فتنه اجرای ترور نمایشی فرماندار اسبق شهرستان صحنه و افترا آن برای گرفتن حکم تیر به اینجانب  هزمان با اولین روز هدفمندی یارانه ها و تخریب و مصادره اموالم در دربند صحنه در نهایت ناجوانمردی توسط سردار محمد رحمتی وزیر سابق راه و ترابری و فرمانده اسبق سپاه پاسداران صحنه  انجام گردیده و شما با عناوین فوق الاشاره که داشته و دارید مسئول رسیدگی و پیگیری حق و حقوق اینجانب و خانواده بیگناهم هستید که بدستور شما در تحریم کامل اقتصادی از سوی مسئولین عریر دولتی قرار گرفته و در فقر تحمیلی روزگار را سپری میکند .

برادر من ؛ مردحسابی ؛ کسگم ؛ هفده سال است که شما میگویید ؛ چشم ؛ و جز احترام و ادب مکتوب چیزی از بنده نشنیده و ندیده اید ؛ کدام چشم و تا کنون چه اقدام عملی در مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام داده اید . کمتر از دوماه دیگر مراسم عروسی دختر خود ساخته من است که هنوز یک ریال هم نتوانسته ام نه در مخارچ تحصیل و نه ازدواج کمکش کنم و با دلخوشی به چشم گفتن شما چند سال است وعده دروغ درست میشود صبر داشته باش را از من میشنود. کاری با پست و مقام جایگاهت ندارم حداقل مرد باش انسان باش و وضعیت بنده را درک کن مگر یک انسان چقدر میتواند صبر داشته باشد . زندگی خودم را تباه کردید فدای سرتان سرنوشت و زندگی فرزندا بیگناهم را تباه و سیاه تر از این نکنید شما در منزل و حضور خانواده ام و مشاوران خود به چهار آیه قرآن سوگند خوردید که رسیدگی و کمک میکنید ؛  ادامه دارد

رونوشت دفتر مقام معظم رهبری جهت استحضار : ایمیل )

نامه شما با موفقیت دریافت شد.
شماره نامه ۵GlT۵۴skPsg

8/5/97

نامه شما با موفقیت دریافت شد.
شماره نامه RtyF۴HrDM۳E
ادامه نوشته

دو کلمه حرف حساب  با جناب آقای حسن سلیمانی  نماینده ؛ وکیل مردم بصیر ؛ صبور و شریف شهرستان صحنه

 

مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فسادو افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست( مقام معظم رهبري )

                                             بنام خداوند قادر                                                              

دو کلمه حرف حساب                                                                        تاریخ :  12/4/1397

حضور محترم نظام مقدس اسلامی                                                     شماره :  365/97

جناب آقای حسن سلیمانی  نماینده ؛ وکیل مردم بصیر ؛ صبور و شریف شهرستان صحنه در مجلس شورای اسلامی ایران؛؛ معاونت اسبق (ده ساله ) امور اقتصادی  بازرسی کل کشور (بازرس امور اقتصادی)

هر چند جای سلام علیکی باقی نگذاشته اید  اما برسم ادب  باز هم

سلام علیکم

               عزیز من برادرمن بخدا دیگر کار از تیکه پاره کردن تعارفات معمول ؛ و با تقدیم احترام نوشتن در مکاتبات گذشته است و فرمان رهبری فرزانه است که رک و بدون رودربایستی با رعایت موازین اخلاقی و شرعی بشما مسئولین گرام اعلام کنیم و پاسخ بخواهیم ؛ با توجه به مکاتبات اخیرو سنوات ماضی که گوشه ای از آن در وبلاگ شخصی اینجانب بنشانی((صدای مردم صحنه ؛سکوت خیانت است  www.shahryar139.blogfa.com  ((من شهریار نوروزی شاکی هفده ساله تخلفات و مفاسد کلان اقتصادی در شهر و استانم , همان مردمی هستم که شما دم از دفاع از حقوقش میزنید وبا وچود تحمل مشکلات بیش از حد و غیر قابل تحمل اقتصادی و معیشتی (نان نیست بخوریم ) اما هنوز از حمایت نظام مقدس اسلامی و پیگیری آرمانهای والای آن که حاصل خون پاک صدها هزار جوان شهید گلگون کفن این مرز وبوم کهن است  دست بر نداشته و اعتقاد کامل و راسخ دارم که نظام مقدس اسلامی نظام عدل و داد و انصاف است و هفده سال است یزرگترین تخلف و فساد اقتصادی  استان را به شمایی اعلام نموده ام  که هم مسئولیت ده ساله در معاونت امور اقتصادی بازرسی  کل کشور داشته اید و هم بعنوان نماینده و وکیل  ؛ من مردم ؛  مسئولیت نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور را بعهده داشته اید و متاسفانه عدم پاسخگویی ؛ سکوت و اغماض شما برادر گرامی و ویران شدن زندگی و کار و شرکت و آبرو و اعتبارم با انواع تهمتها و گزارشات خلاف واقع بعضی مسئولین ناآگاه سابق در این مدت شاعبه این امر را در افکارعمومی  پررنگ تر میکند که نکند شما هم با متخلفین و مفسدین اقتصادی هم دست شده اید و این همه بدبختی و بلا که سر من و خانواده بیگناهم آمده است حاصل سوء مدیریت و اعمال نفوذ بی حد و فشار غیر قانونی و غیراخلاقی شما به نهاد ها و مسئولینی که خواسته و ناخواسته مجبور به اجرای دستورات شما بوده و هستند ؛ میباشد که با احکام ناعادلانه و بی توجهی به اسناد و مدارک و لوایح تقدیمی تمام زندگیم را فلج وبنام قانون مصادره  و حگم جلب خود و همسر بیگناهم را دست بهترین دوستان و همشهریانم داده اید . لذا با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در پیگیری مطالبات مردم از راه قانونی و عزم و گفته های اخیرسران محترم قوا در مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی در کشور و اوضاع و شرائط حساس سیاسی اقتصادی  کشور ؛ یکبار دیگر و برای آخرین بار بزرگترین فساد اقتصادی شهر و استان کرمانشاه را که در زمان تصدی حضرتعالی در مسئولیت بازرسی امور اقتصادی کل کشور انجام پذیرفته و در آن حق و حقوق شرکت و خانواده اینجانب پایمال و منجر به غیب شدن دو شعبه بانک تجارت با کد 608/120 و بانک ملت با کد 3/2408 در شهرستان صحنه گردیده را حضور حضرتعالی و مسئولین قضایی و دولتی و امنیتی شهرستان صحنه اعلام و اشعار میدارد؛ که این تخلف وفساد کلان اقتصادی ومتعاقب آن فتنه اجرای ترور نمایشی بهروز دهنوی فرمانداراسبق شهرستان صحنه و افترا و تهمت آن برای گرفتن حکم تیر به اینجانب  هزمان با اولین روز هدفمندی یارانه ها و تخریب و مصادره اموالم در دربند صحنه در نهایت ناجوانمردی توسط سردار محمد رحمتی وزیر سابق راه و ترابری و فرمانده اسبق سپاه پاسداران صحنه  انجام گردیده و شما با عناوین فوق الاشاره که داشته و دارید مسئول رسیدگی و پیگیری حق و حقوق اینجانب و خانواده بیگناهم هستید که برخلاف دستورات اکید رهبری فرزانه  انقلاب بدستور شما در تحریم کامل اقتصادی از سوی مسئولین عریر دولتی قرار گرفته و در فقر تحمیلی روزگار را سپری میکند واگر سیصد بار تیر بارانم کنید حاضر نیستم یک سر سوزن از مطالبه حقوقم کوتاه بیایم .

برادر من ؛ مردحسابی ؛ کسگم ؛ هفده سال است که شما میگویید ؛ چشم ؛ و هیچ اقدامی انجام نداده اید و جز احترام و ادب مکتوب چیزی از بنده نشنیده و ندیده اید ؛ کدام چشم و تا کنون چه اقدام عملی در مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام داده اید . کمتر از دوماه دیگر مراسم عروسی دختر خود ساخته من است که هنوز یک ریال هم نتوانسته ام نه در مخارچ تحصیل و نه ازدواج کمکش کنم و با دلخوشی به چشم گفتن شما چند سال است وعده دروغ درست میشود صبر داشته باش را از من میشنود. کاری با پست و مقام جایگاهت ندارم حداقل مرد باش انسان باش و وضعیت بنده را درک کن مگر یک انسان چقدر میتواند صبر داشته باشد . زندگی خودم را تباه کردید فدای سرتان سرنوشت و زندگی فرزندا بیگناهم را تباه و سیاه تر از این نکنید که دیگر قابل تحمل نیست شما در منزل و حضور خانواده ام و مشاوران خود به چهار آیه قرآن سوگند خوردید که رسیدگی  میکنید ؛                                              شهریار نوروزی کاکاوندی

                              مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل یاران دالاهو صحنه (غیر فعال)

 رونوشت دفتر مقام معظم رهبری جهت استحضار (ایمیل)

نامه شما با موفقیت دریافت شد.
شماره نامه PVXCJ۶mePEE
ادامه نوشته

بمناسبت هفتم تیرماه روز شهادت یک ملت (سید مظلوم بهشتی ) و گرامیداشت قوه قضائیه

مبارزه با تخلفات و مفاسد اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد .  مقام معظم رهبری     

 حضور محترم جمهوری  اسلامی ایران                           بنام خداوند عادل                                         12/10/1396

 1 - ریاست محترم داد گستری  شهرستان صحنه

2- دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي

 سلام عليكم

             پيرو لايحه مورخ  10/ 10/ 1396 و لایحه مورخ  20/9/95 و عريضه شماره 365/خ مورخ 22/9/1393  و لايحه شماره   148 - اقدام و عمل مورخ 26/8/95    و لايحه شماره  166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395 و لايحه مورخه 3/11/95 و لايحه مورخ 5/11/1395 و شمار بسیاری از لوایحه ؛گزارشات و شکایاتی و اسناد و مدارکی در اختیارو به مسئولین ذیربط سه قوه تقدیم و گوشه ای از آن در مجله مجازی شخصی اینجانب به نام و  نشانی (صدای مردم سحنه . سکوت خیانت است  www.shahryar139blogfa.com (  با ذکر ساعت و تاریخ ثبت و منتشر گردیده است و با نهايت اخلاص و ادب و احترام مجدد و امید به اجرای عدالت اسلامی همچنان تنها شاکی فساد و تخلفات اقتصادی دراین شهر و استان هستم و قربانی فتنه ها و پرونده سازی های یک باند مافیایی در این شهر شده ام که درپانزده سال گذشته با اینکه مسئولیتی در ارتباط مبارزه با مفاسد اقتصادی نداشته ام تمامی جوانی و هستی و کار و شغل و شرکت و آبرو اعتبارو ملزومات اولیه و حیاتی زندگیم وآینده و سرنوشت فرزندانم را در تبق اخلاص نهاده بنام قانون با دهها دادنامه و جریمه و عوارض تقدیم نظام مقدس اسلامی نمودم که هیچکدام درآن دادگستری محترم ثبت نشده است چرا؟ تا پرچم عتدالتخواهی که امام وقت و نایب  شایسته و برحق امام عص(عج) با صدور فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد در جهان برداشته بر خاک و زمین نیفتد و نماند . با کمال تاسف و تعجب دروز است بجای برخورد با متخلفین و مفسدین کلان اقتصادی که شانزده سال است حقیر کفن پوش به مراجع محترم قضایی و اجرایی امنیتی اعلام نموده ام ؛ حساب بانکی (یارانه) اینجانب با کل موجودی یکصدو نود هزار تومان در بانک ملی را بدون هیچگونه اطلاع قبلی  مسدود و بانک ملی مرکزی شهرستان صحنه دلیل را دستور قضایی شماره 9610118440600906 مورخه 10/10/1396 دادگستری شهرستان صحنه  اعلام مینماید که هنوز هیچگونه سوال و بازپرسی از اینجانب ننموده است  !! با مراجعه و عرض ادب حضوری  روز گذشته در یافتم که این دستور از سوی بازپرس محترم حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای الهی صفت که دوروز است جانشین قاضی شعبه دوم جناب آقای احمدی بزرگوار که در مرخصی هستند ؛ صادر گردیده است  که در هیچ کجای دنیا حتی  دنیای کفر و الحاد بدون اطلاع و محکومیت  تنها حساب مسلمان نه ؛ حتی کافری را مسدود نمیکنند  از آنجایی که ایشان با لیاس و منسب مقدس روحانیت شکایت اینجانب از بزرگترین تخلف و مفسده اقتصادی در شهر و استان کرمانشاه را بدون بررسی و اخذ استعلامات لازم منع تعقیب داده و مختومه نمودند ؛ بنده حقیر با این عقل ناقص و اینهمه فشار اقتصادی  و ... شرائط حساس کشور و نظام مقدس اسلامی را کاملا" درک نموده ضمن محکوم نمودن هر نوع توهین و تنش و التهابی فعلا" هیچگونه اعتراضی نداشته ؛ اما انتقاد منصفانه و التماس به معروف دارم که توصیه های بصیرانه و مبدبرانه اخیر مقام معظم رهبری در خصوص پاسخگویی مسئولین و سخنان صریح و روشن دکتر حسن عباسی در شهرستان صحنه را که بیشتر خطاب به شما مسئولین محترم  بود  را یک بار دیگر بشنوید با عنایت و بازخوانی مجدد مکاتبات و تظلم خواهی های حقیر در این زمان و موقعیت حساس که واقعا" معیار ولایتمداری و حال اشخاص را کاملا" مشخص مینماید علی زمانه را در اجرای عدالت عدل علی (ع)  را یاری نموده  تنها نگذاریم خود و شما و همه ملت ایران را به  حق ؛ صبر وتقوای بصیرانه دعوت نموده  إِلَّا الَّذينَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ وَتَواصَوا بِالحَقِّ وَتَواصَوا بِالصَّبرِ . پس فرمان خداست صبر میکنم و بر حقم محکم می ایستم  حتی با شکم گرسنه و در بند و زندان اما از حمایت  از فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری و احقاق حقوق حقه و مسلم خود و خانواده ام یک قدم هم کوتاه نمی ایم و اطمینان دارم نظام اسلامی نظام عدل وداد و انصاف است و کوتاه آمدن در این شرائط حساس را خالی کردن پشت رهبری فرزانه و صبور و حلیم دانسته و شرط انصاف نمیدانم .

ضمنا" در خصوص صحبت معرفی اینجانب به آسایشگاه روانی و .که فرمودید  در سنوات ماضی هم از سوی دوستان بعضی مسئولین سابق نیز مورد اتهام قرار گرفتم که نظیریه پزشکی قانونی استان کرمانشاه که خواستار ارجاع افراد مدعی به آن مرجع محترم گردیده را به پیوست تقدیم میدارد.  استدعا دارد با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری اینجانب را در تامین معیشت و ارتزاق روزانه مساعدت و ارشاد بفرمایید . پیشاپیش از بذل توجه و بزرگواری شما نهایت تشکر و امتنان را دارم .

 . با یاد و در پناه حق سربلند باشید موفق  .                                                                 

                                                                     با نهایت احترام و اخلاص

                                                                    شهریار نوروزی کاکاوندی 

                        مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل و نقل یاران دالاهو صحنه .( غیر فعال)

رونوشت :

               مبارزه با مفاسد و تخلفات اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد :    ( مقام معظم رهبری )

                                                         بنام خداوند عادل

                                                                                 تاریخ : 8/8/96

                                                                                شماره : یک سیار 

جناب آقای حاج حسن سلیمانی نماینده و وکیل مردم صبور ؛ بصیرو ولایت مدار شهرستان صحنه در مجلس شورای اسلامی  

               احتراما" با توجه به مکاتبات متعدد و مکرر اینجانب در شانزده سال گذشته که کلا" موجود و در اختیار دارم و گوشه ای ازا آن رادر مجله رایانه ای (وبلاگ شخصی ) صدای مردم صحنه . سکوت خیانت است  به نشانی  (www.shahryar139.blogfa.com ) منتشر نموده ام شانزده سال است با تهیه و تدوین طرح احیاء بارانمه تمبردار دولتی جهت انسداد مهمترین گلوگاه مفاسد اقتصادی که در پست پنجم وبلاگ فوق (www.shahryar139.blogfa.com/post/5 موجود و قابل دسترسی عمومی است در راستای حمایت از فرمان هشت ماده ای مبارزه با مفاسد اقتصادی مقام عظمای ولایت شاکی پرونده مفاسد اقتصادی در این شهر و استان بوده و هستم حدود هفت سال  است دقیقا" از روز شروع هدفمندی یارانه ها (گرانی اجناس ) روزی که فرماندار شهرستان صحنه مورد ترور نافرجام قرار گرفتند تمام زندگی و وسال کار و درامد حقیر در دربند صحنه به همراه تاسیسات و تجهیزات کاملا" توسط شهرداری ویران و غارت ویامصادره گشته و حقیر نتوانسته ام یک ریال درآمد داشته باشم . چون بنام شرکت حمل ونقل حقیر در سالیان گذشته یکی از وامهای هزار میلیارد تومانی (شصت وام پرونده مفتوح در ستاد مبارزه با تخلفات و مفاسد اقتصادی کل کشور) بدون اطلاع حقیر توسط باند مافیائی متخلفین اقتصادی(اسامی محفوظ) اخذ گردیده شانزده سال است در چهارچوب قانون و کفن پوش پیگیری و شکایت میکنم و در این مدت  بخاطر این مبارزه نابرابر با توسط احکام ناعادلانه و بعضا" ظالمانه حاصله از پرونده سازی  افترا و گزارشات کذب و خلاف واقع که آخرینش افترا  فتنه آلود ترور نافرجام و نمایشی آقای بهروز دهنوی فرماندار اسبق شهرستان صحنه توسط سردار محمد رحمتی وزیر اسبق راه و ترابری و  بود مورد تهمت ها و اتهامات بسیاری قرار گرفتم و تمام هستی ؛ شرکت ؛ گاراژ؛ خانه و زندگیم را بنام قانون تقدیم نظام مقدس اسلامی نموده ام ( به زور و بنام قانون از دستم گرفته اند ) و بزور بدهی های شرکتم را بهعده همسر بیگناهم انداخته و مجبورم کرده اند تا چک همسر بیچاره ام را دست مردم بدهم به این امید که نظام مقدس اسلامی نظام عدل و داد و انصاف است و بالاخره به این تخلفات رسیدگی میکند که مطمئن هستم و شما هم مطمئن باشید که اینگونه است و حق به حق دار میرسد . حال بیش از یک میلیارد ششصد میلیون تومان در  در حسابهای بانکی 1812 و 1281در دوبانک مختلف تجارت مرکزی صحنه با کد شعبه 608/120 و ملت شهید رسمتی صحنه با کد شعبه 83/240 که بیش از ده سال است هر دو شعبه غیب شده اند  بنام خودم پول دارم بخاطر رضای خدا اجازه بدهید که حداقل مقداری از آن را برای پرداخت دیون همسرم و خرج و هزینه زندگی و دانشگاه وجهیزیه و ازدواج دختر و پسر بیگناه و قانع و صبورم برداشت کنم که ده سال است یک ریال از من وجهی مطالبه و دریافت نکرده اند یک سال است بدون حلقه ازدواج و جهیزیه به خانه بخت رفته   تا وقتی که به پرونده این تخلفات رسیدگی میشود . بصورت وام پرداخت میکنم و به دولت برمیگردانم  آخر این که نمیشود شما هم همه انسانید و زن و فرزند و این مشکلات را داردید و درک میکنید منتها   حقوق خود را ماه به ماه دریافت میکنید و بیمه دارید و خودرو و .....  مشکلی در زندگی ندارید نمیشود که بچه های من باد بخورند . مگر بدون پول میشود مبارزه کرد و یا حتی زندگی ؟ دیگر آن کس که نمیداند در این شهر تخلفاتی بنام شرکت من صورت پذیرفته و من حقوقی دارم ؛ خاجه حافظ شیرازی است با وجود اینکه شانزده سال است از این شکایت میگذرد و بانکها و موسسات و دستگاههای مرتبط در این مدت بدون پاسخگویی به مکاتبات اسناد کاغذی را مشمول قانون ده ساله انهدام اسناد کرده اند باز هم اصلا" خودتان یک نگاهی به حسابهای شماره فوق بیندازید شاید حقیر اصلا" دروغ گفته باشم و هیچ تخلفی انجام نشده باشد . لذا دیگر در شأن نظام مقتدس اسلامی نیست که اینچنین برخورد نماید ! یانک که هیچ پاسخی  نداده وندهند شهردار و فرماندار و دادگاه و دارائی و تامین اجتماعی و سازمان ثبت اسناد و سازمان راهداری وبانک تجارت و بانک ملت و بانک رفاه بانک کشارورزی و تعاون روستایی سازمان بازرسی کل کشور استانداری و نماینده و رئیس مجلس و  .... هیچکدام هیچ پاسخی به مکاتبات ندهند این که نمیشود جمهوری اسلامی . در هیچ کجای دنیا اینچنین نمیکنند که کسی بخاطر کمک به دولت و حمایت از حکومت طرح بنویسد و تمام زندگی و شرکت و گاراژ و خانه و درآمد و آبرو و اعتبار خویش را ایثار نماید و در مقابل بجای تشکر و حمایت متهم به اخلال در نظم عمومی ؛ اراذلو اوباش و اشرارخطرناک فراری و ترورسیم شود و  دولت باقیمانده زندگی متلاشی شده او را غارت و مصادره نماید و به هیچ جا و ارگانی مربوط نباشد و هیچ کس پاسحگو نباشد . این در کجای قانون اساسی این مملکت آمده است و شامل کدام اصل از اصول قانون اساسی است و یا در کدام آیه و سورهء قرآن کریم خداوند عادل چنین مقرر فرموده است که به مسلمانی و یا حتی غیر مسلمانی چنین ظلم آشکار کنید آن ظلم را بنام دین  و خدا و پیغمبر تمام کنید بخدا به پیر به پیغمبر بنده اخلال گرمجنون و دیوانه و تروریست  نیستم و نبوده ام و راه حل این مشکل تهدید و تحریم و فشار اقتصادی و قطع گاز و آب و برق حذف فیزیکی و زندان کردن مشت و لگد و ضرب و شتم شهریار نوروزی نیست حقیر همه شمارا دوست دارم وبه همه احترام گذاشته و میگزارم حتی کوچکترین توهینی به متخلفین و آنانانی که حکم تیرم را با پرونده اشرارخطرناک فراری گرفته اند هم نکرده ام  . چند بار دیگر رهبر فرزانه و صبور انقلاب و نظام اسلامی تاکید کند و چند سال دیگر را سال جهاد و مبارزه با متخلفین و مفسدین اقتصادی اعلام کند .   در سفر استانی به مقام معظم رهبری مشکلاتم را نوشتم که ایشان همان روزی که نامه ام را دریافت نموده بود با وجود  کثرت مکاتبات و آن همه شلوغی دستور ارجاع فرموده بودند که نهایتا" به  استانداری سازمان راهداری  و فرمانداری وشهردار برای رفع مشکلات حقیر نامه ارجاع شده است که مدت بیش از شش سال است که هیچ اقدامی صورت نگرفته است . بخاطر اینکه هیچکس نامه و مکاتبات حقیر را تحویل نمیگیرد مجبورم که در وبلاگم بنویسم تا انشاالله بخوانید و بامیدخدا کمک کنید تا ثابت کنیم که جمهوری اسلامی جمهوری عدل وداد و انصاف است و قوانین و مقررات شرع مبین اسلام توانائی اداره جامعه اسلامی را دارد . و هیچ افتخاری بالاتر از این برای نظام اسلامی نیست که یک نفر حمال بیکس و بیسواد میتواند از ......... شکایت کند و بحق خود برسد . وظیفه حقیر اطلاع دادن به مقامات ذیربط برای برخورد با تخلف اقتصادی بود و هست که فکر میکنم که آن را انجام داده ام دیگر وظیفه من رسیدگی به تخلفات و جرائم نیست و وظیفه شما عزیزان و بزرگوارن مسئول است که بازرس امور اقتصادی وقت ؛ استاندار ؛ فرماندار و نماینده مجلس و دادستان و و ... بوده اید و هستید و مسئولیت مستقیم  داشته و دارید . وظیفه حقیراطلاع رسانی در چهار چوب قانون بود که تقدیم است ؛ وظیفه مقام معظم رهبری فرمان و دستور رسیدگی بود که صراحتا در فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد و تخلفات اقتصادی شانزده سال پیش حتی خانوده خویش را مسئون و مبرا ندانستند واجرای قانون یکسان را دستور دادند و بوظیفه عمل نمودند و صریحیا" تکید کردند که مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد و هر گونه مساحمه و اغماض  را از سوی هر کسی همدستی و همراهی با مفسدین و متخلفین اقتصادی دانستند حال  در این شرائط حساس جهانی و منطقه ای که معاندان و دشمنان صهیونیتی و اسکبار جهانی اینبار با صلاح عظیم و پیشرفته رسانه ای خود بجنگ نظام مقدس اسلامی آمده و تخلفات و مفاسد اقتصادی پیش آمده توسط معدود افراد فریب خو.رده دنیاپرست صورت گرفته را به مسئولین ارشد قوا و ارکان اصلی و حیاتی نظام منتسب میکنند و دقیقا" اصل نظام اسلامی را هدف گرفته و متهم میکنندو راستقامتان سبز پوش ؛ بقول امام راحل ؛ بازوان توانای نظام اسلامی را مورد حجمه و حمل قرار میدهند بنده حقیر با این سطح سواد و اطلاعات اندک و ناچیزم که هیچ مسئولیتی هم قانونا" بعهده ندارم اما شرعا" خود را مسئول میدانم درک میکنم و میفهمم  که وظیفه من در حفظ نظام اسلامی حمایت  تمام قد و عملی از ستون اصلی نظام ؛ مقام معظم و معزز و صبور رهبری و عمل به فرامین و حمایت از رهنمودهای و اهداف عالیه ایشان که همان  نیل به  عدالت عدل علی (ع) است و راه و سراط مستقیم و جاودانه خمینی کبیر است  که دیگر کسی شک ندارد که نماد اصلی و نشان تبعیت از ولایت و ولایتمداری در این شرائط  حساس ؛ مبارزه و مقابله عملی و عینی و انقلابی با فساد است  انشاالله شما هم که همه تحصیل کرده و فهیم و ولایتمدار هستید به وظیفه خود عمل میکنید و در استان مردانگی و مهد جوانمردی این برادر کوچک خود را تنها نمیگذارید و بامید خدا کمک میکنید که واقعا محتاج کمک و حمایت شما هستم از شما سرور معزز امام جمعه محترم و بصیر ضمن خوشآمد گویی و خیر مقدم انتظار حمایت و مساعدت دارم از همه علما و روحانیت عزیزپاسداران جان برکف ؛ صدیق و دوسداشتنی سادادت و بزرگان گرانقدر شهر و منطقه مسئولین ولایتمدار و قوای انتظامی ؛امنیتی و نظامی و مردم فهیم و بصیر و ولایتمدار انتظار دارم کمک کنید تا با حمایت از فرمان و زیر سایه رهبری فرزانه این کشور را در جهان الگوی حق و عالت معرفی کنیم .

 با یاد و در پناه حق سربلند باشید و موفق

                      با نهایت اخلاص و احترام پیشاپیش

                   کوچکترین شما شهریار نوروزی  

     مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل بار یاران دالاهو شهرستان صحنه (غیر فعال )

نشانی صحنه خیابان 17شهریور کوی سنبل پلاک یک  تماس و تلگرام 09381950936

ایمیل : Shahryar_norouzi@yahoo.com     سایت :www.shahryar139.blogfa.com

رونوشت :

اعضای محترم شورای تامین استان کرمانشاه ( استاندار محترم استان  جوانمران جناب آقای دکتر بازوند)

 اعضای محترم شورای شهرستان صحنه ( پنج نسخه)

اعضای محترم شورای تامین شهرستان صحنه (فرمانداری محترم صحنه پنج نسخه)

نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان صحنه

ریاست محترم دادگستری و دادستان محترم شهرستان صحنه( دو نسخه در 2 برگ)

فرماندهی محترم نیروی مقتدر انتظامی شهرستان صحنه

فرماندهی محترم سپاه پاسداران شهرستان صحنه

ریاست محترم اداره اطلاعات شهرستان صحنه

فرمانده محترم تیپ نبی اکرم سپاه پاسداران(شهرستان صحنه(

ریاست محترم ادارات و ارگانهای دولتی شهرستان صحنه

  

ادامه نوشته

حضور محترم فرمانداري شهرستان صحنه  دوست و برادر گرامي جناب آقای  نورالدین فرزادی پور

    

                                                                          بنام خدا

مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فساد و افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست.           

                                                                                                   مقام معظم رهبري 

    شركت حمل و نقل ياران دالاهو شهرستان صحنه                                               شماره  :  198

            شاره ثبت 86  كنگاور (_غير فعال)                                                    تاريخ : 15/12/1396

حضور محترم  دولت نظام مقدس اسلامی   ( آقای حسن سلیمانی )

حضور محترم فرمانداري شهرستان صحنه  دوست و برادر گرامي جناب آقای  نورالدین فرزادی پور

سلام عليكم        

با اهدا  سلام و ادب و احترام  رك و بدون رودربايستي پيرو رونوشت نامه مورخ  8/8/ 1396  و رونوشت نامه 12/10/1396  نظام مقدس اسلامی (آقای حسن سلیمانی نماینده مجلس )(اوراق پیوست) و مكاتبات قبلي ونامه شماره 219/2 مورخ 13/11/1393 و  شماره :  295/2 تاريخ : 12/12/1393 كه در وبلاگ شخصي صداي مردم صحنه موجود است  و فرمایشات و تاکیدات مکرر و اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند مردم کسانی هستند که مشکلات گوناگون را تحمل میکنند و پای نظام اسلامی ایستاده اند و اما گله دارند از فساد و تبعیض شکوه و شکایت دارند و موکدا" به شما مسئولین عزیز و دوستداشتنی تاکید موکد فرمودند که حرف مردم را بشنوید و به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنید  با نهایت اخلاص و ادب و احترام مجدد  معروض ميدارد بنده حقیر همان مردمی هستم که رهبری معظم میفرمایند ودر سنوات گذشته به شهادت خودتان و وجدانتان آنچه را که وظیفه داشته ام در قبال استحکام و پیشرفت نظام اسلامی جان و مال و آبرویم را در طٌبق اخلاص  نهاده انجام داده ام و شما برادر گرامی و بزرگوار همان مسئولی هستی که مقام معظم رهبری فرمودند که به حرف من مردم گوش کنید و مشکلاتم را حل کنید . پس دیگر مشکل چیست که با وجود این همه مکاتبات التماس آمیز و تمنا آلود منَ  مردم شما عزیزان و بزرگواران مغمضانه  چشمان بصیر خویش را بر روی این ظلم آشکاری که به من و خانواده بی گناهم روا داشته شده بسته اید و با سکوت حیرت آورتان ترورو اعدام تدیریجی و از شکنجه بدتر من و خانواده ام را با لبخند و تحقیر و تمسخر تائید میکنید با این کار باعث نوامیدی مردم  عام از اجرای عدالت اسلامی و تردید در وجود  رکن اسلی نظام مقدس اسلامی که اسلامیت آن است میشوید ؛ والا ؛ بخدا ؛ به پیر ؛ به پیعبر من بشخصه و مردم صبور و بصیر تک تک شما مسئولین عزیز را دوست داریم و این را در عرض ادب ؛ ارادت و احترام حضوری ملاحظه و مشاهده میفرمایید .فقط بقول رهبر فرزانه و حلیم فقط کمی گله دارم و شکایت مکتوب و مستند دارم از ظلم و فساد و تبعیض و از پایمال شدن حق خودم و حقوق مردم شهرم شکایت دارم چکار کنم بنظر شما ؛ زندگی نکنم ؛ دختر شوهر ندم ؛ کار و شغل و شرکتم چه میشود ؛ جواب سفره خالی خانواده ام را چه بدهم  تا شر ریشم نگیرد و با شما بزرگواران درگیر نشوم ؛ به رسومات این منطقه آشنایید به پیر من همه شما را دوست دارم و شما هم انسانید و خانواده دارید و مشکلاتم را میدانید و میفهمید ..... دنباله در ادامه مطلب                  این مکتوب بشماره 13125 مورخ 19/12/1396 در فرمانداری صحنه ثبت و به آقای میرویسی مسئول دفتر سیاسی اتتظامی ارجاع گردیده

ادامه نوشته

کسگم مشکل برات پیش آمده ؟

کسگم مشگل برات پیش آمده

 

در دومین ویژه نامه مطبوعاتی –بهار کرمانشاه- گزارش تحلیلی مشروحی از پرسش های مردم در شبکه های اجتماعی از عملکرد پیشین برخی نامزدها، به چاپ رسیده است. این گزارش حاوی سوالات کاربرانی است که از عملکرد برخی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زمانی است که حتی مسوولیت های نظارتی داشته اند: «سوالی مبنی بر غیب شدن مبلغی از دو شعبه بانک ملت2408/3 و تجارت با کد شعبه 120/608 - در یکی از شهرستان های منطقه (صحنه)و سوءاستفاده از مدارک یک شرکت حمل و نقل- و بردن آبروی یکی از شهروندان منطقه و...»

 مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فسادو افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست( مقام معظم رهبري ) 

                                                               بنام خداوند قادر                                                               

دو کلمه حرف حساب                             حضور محترم نظام مقدس اسلامی                               12/10/1396

جناب آقای حسن سلیمانی  نماینده ؛ وکیل و زبان بصیر مردم مظلوم ؛ صبور و شریف شهرستان صحنه در مجلس شورای اسلامی ؛جمهوری اسلامی ایران؛؛ معاونت اسبق (ده ساله ) امور اقتصادی  بازرسی کل کشور (بازرس امور اقتصادی کل کشور )

هر چند جای سلام علیکی باقی نگذاشته اید  اما برسم ادب  باز هم                    سلام علیکم

             دیروز سر ظهر خسته و تحقیر شده از فرمانداری برمیگشتم که همسر بیگناهم زنگ زد که گاز منزلمان را در این سرمای زیر صفر قطع و پلمب کرده اند وآمدم دیدم درست است ؛ گاز قطع است برگشتم به فرماندای شهر و به دوست و برادر عزیزم آقای فرمانداری که ماه گذشته  دستور (خواهش تلفنی) داده بودند که با توجه به شرائط از قطع گاز بنده بدلیل بدهی تحمیلی  اجتباد گردد مراجعه  و گفتم شرف ندارم اگر  در برابر این ظلم که در این شرائط حساس ملی و منطقه ای بیشتر به اعلام جنگ دولت با من مردم شبیه است   فردا خودسوزی نکنم  تا صدای عدالت خواهیم را رهبر حلیم و فرزانه برسانم  و نا امید و افسرده و متاسف به خانه برگشتم و طی پیامک تلفنی به شما هم اطلاع دادم که فردا خود سوزی میکنم ؛ می بینید که امروز هم تمام شد و خود سوزی نکردم  ؛ شما فکر کن که بی شرفم که خود سوزی نکردم  اما چون دیدم که شما و دولت شما که خود را مسلمان میدانید و دم از خدمت به من مردم میزنید اطلاع کامل دارید که یک مسلمان یک موکل و همشهری شما قصد خودسوزی دارد و هیچ  عکس العملی نشان ندادید  با این عقل نداشته فهمیدم که شما اگر از خدا نخواهید ؛ زیاد ناراضی هم نیستید که من مردم خودسوزی کنم  تا خوراکی دیگر برای معاندان نظام مقدس اسلامی و رسانه های جیره خوار غربی تهیه گردد . پس خود سوزی نکردم تا اینبار با زبان و قلم یک بیشرف به شما بگویم و بنویسم که عزیز من برادر من بخدا به پیر به پیغمبر این کار شما در این موقعیت حساس فقط بدبین کردن  من مردم از نظام مقدس اسلامی است و هیچ توجیه دیگری ندارد بنده  ناقابل که بنظر شما اراذل و اوباش ؛ اشرار؛ اخلال گر هستم و یا هرچه که شما روی کاغذ ساخته اید؛ هستم .  شما چه هستید ؟  وکیل مجلس هستید یا نه ؟ ده سال بازرس امور اقتصادی کل کشور بوده اید یا نه من دروغ میگویم و تهمت میزنم ؛ بنده ی اراذل بی شرف با این همه فقر اقتصادی و تحصیلی و فرهنگی ؛ طرح  احیای بارنامه تمبردار دولتی  برای جلوگیری از فساد سیستماتیک http://shahryar139.blogfa.com/post/5 را در شانزده سال پیش مکتوب و مستند تقدیم شما بعنوان بازرس امور اقتصادی کل کشور نمودم و حضرات ضمن پرونده سازی های ظالمانه کار وشغل و زندگی مرا ویران کردند و حکم جلب و من و همسرم را بدست بهترین دوستان دادند و مرا ارازل و اوباش و اخلال گر معرفی و بازداشت وزندان تهدیدو .. نمودند .  بخدا خجالت دارد به پیر خجالت دارد که با عنایت به اینکه شما میل به کشیدنش نداردید  جور شمار را هم اینبار همراه خجالت از خانواده و دوستانم من میکشم و خجالت تحمیلی شما را روزانه سفره با خانواده ام تقسیم میکنم . اشکالی ندارد جناب آقای جمهوری اسلامی صحنه آقای حسن سلیمانی  عزیز من کسگم ؛  بنظر شما که  با اغماض و سکوت و عدم پاسخگویی به این مکاتبات  به خود سوزی من مردم رضایت دارید من باید بروم دوباره اعصاب خود و دوستان عزیز خود در فرمانداری و دادگستری و انتظامی وشهرداری و شورای اسلامی و گازو  برق و .. خرد کنم و بیخودی  شانزده سال دیگر در این ادارات سرگران بشوم یا بشما بنویسم که  یک تنه نظام مقدس اسلامی  شده اید و با دخالت غیر منطق و نابجای خود اجازه رحم کردن به مردم را به این دوستان عزیز و مسئول نمی دهید بخاطر خدا از دخالت در امور مردم و ادارات دولتی خود داری کنید وبه وظیفه اصلی خود که نظارت بر نتایج کار آنهاست عمل کنید و بگذارید فرماندار و شوراو شهرادر و قضات  ادارات و ارگانهای این شهر کارشان را انجام دهند و به وظیفه وجدانی خود عمل کنند بخدا تنها راه نجات این مملکت ؛ آبروی نظام و قوه قضایی و انقلاب و روحانیت  در اجرای عدالت اسلامی در مورد همین متخلفین کلان اقتصادی است و تا مردم بچشم خود نبینند عدالت در نظام را باور نمیکنند . . عزیز من  برادر من جناب آقای جمهوری اسلامی  شهرستان صحنه  آقای حسن سلیمانی عزیز  کسگم حق و حقوق بنده و خانواده بنده  در یک تخلف و فساد کلان اقتصادی  که منجر به  ناپدید گشتن دو شعبه بانک  تجارت مرکزی صحنه با کد شعبه (608/120) و ملت با کد شعبه 3/2408 در این شهر گردیده ؛ حیف و میل و غارت  شده است  آن هم درست در زمانی که شما ده سال مسئولیت مستقیم معاونت امور اقتصادی بازرسی کل کشور را در اختیار و  همزمان نماینده و وکیل من در مجلس شورای اسلامی که اولین مسئولیتش نظارت بر حسن اجرای قانون در  قوای دیگر کشور و منطقه است  ؛ بنده انسانی نفهم و بقول شما اخلال گر و روانی اراذل و اوباش ؛ این را میفهمم که راه اعتراض کردن و عدالت خواهی در کف خیابان نیست با مرگ بر این و مرگ بر آن درست نمیشود و توهین و فحش و شیشه شکسن و خودسوزی  چاره کار نیست و فقط دشمن را خوشحال نموده و انقلابی را به خطر می اندازد که چهارصد هزار خون جوانانش  صادق و عاشق عدالت را اندوخته استقلال و آزادی  خود نموده است شما فکر میکنید که فقط شما وکلا و سیاستمداران با ید ولایتمدار باشید و یا فقط شما میتوانید مودبانه برخورد کنید ؟ و بنویسید اینبارهم بعنوان یک اراذل و اوباش ؛ اخلالگر بی شرف  آما آرام ومنطقی خیلی خونسرد وعدالت خواهٍ ولایتمدار؛ بسیار مودبانه و از سر صدق سوال میکنم  آیا شما بزرگواران و دوستان عزیز در مجلس و قوای سه گانه کشور که ماشاالله همگی تحصیل کرده و دکتر و مهندس و آیت الله  و سردار و و... هستید هنوز در نیافته اید که چاره کار تهدید و ارعاب و فتنه و توطئه فشار اقتصادی و قضایی و... به من مردم  و جهاد گران  جهاد اقتصادی نیست  . ببینید عزیز من   کسگم شما کل خانه و زندگی و گاراژ و شرکت  شغل وماشین  و.. بعد از افشاگری من بنام قانون و نظام اسلامی از من گرفتید بعد از این نامه اخیرکه دروبلاگم (صدای مردم صحنه .سکوت خیانت است ) و صفحه اینستاگرامم منتشر است ؛ تنها حساب بانکیم(یارانه) بدست دوستان خودم مسدود کردید نان خشک و خالی را هم از خانواده من دریغ میکنید ؛ دیدید و می بینید  که از حمایت فرمان هشت ماده ای و جهاد اقتصادی  مقام معظم رهبری دست بر نداشته و حاضرم جان ناقابلم را هم تقدیم عدالت خواهیم کنم اما عزیز من  برادر من  کسگم شما بچه صحنه بودی و حالا که با رآی من وکیل شدی و رفتی تهران برج نشین شده ای تو این  سرما گاز بچه صحنه  را قطع میکنی ؛ نه کسگم از ترس جانته  بقول شما تهرانیها از ترس جونته مشکل برات پیش آمده کسگم ؛  مشکل کسگم . اما بخدا هیچ یهودی و  هیچ داعشی در این سرمای زمستان گاز را بر  هیچ مسلمانی نمیبندد ؛ که شما با رانت گسترده ای و عجیبی که گرد خود جمع کرده اید مسئولین بیگناه شهر را  علیرغم میل  باطنی مجبور به این ظلم کرده اید  من وقتی میدانم ایشان مامور هستند  و معذور ؛ بنظر شما بروم اداره گاز با دوستان خودم درگیر بشوم یا کفن پوشیده اعصاب عزیزانم در فرمانداری و دادگستری را خرد کنم . بنظر شما که ده سال مسئولیت بازرس امور اقتصادی کل کشور را در اختیار داشته اید روی سخن  رهبر معظم و صبور انقلاب  که در روزهای اخیر فرمودند" کسانی که ده سال مسئول بودند باید پاسخگو باشند " با من بوده یا با شما برادر عزیز ؛ یا وقتی آقای حسن عباسی بعنوان استراتژیک نظام مامور ویژه رهبری  مامور میشود در صحنه رک و مستقیم میفرماید شما برادران عزیز در مجلس  دولت و قوه قضایی در مقابل قرآن مجید سوگند خورده اید و اگر بخواهید با اغماض و چشم پوشی و مساحمه این تخلفات و مفاسد را به نظام مقدس اسلامی و رهبری معظم نسبت دهید آن روی ما بالا می آید بنظر شما روی سخنش با بنده است یا با شما . بخاطر رضای خدا بگذارید این یک مثقال احترامی هم که باقی مانده است ازبین نرود و آن روی منٍ مردم را بالا نیاورید و پیاده شوید با مردم زندگی کنید و به فرمان مستقیم و اولا ترین مطالبه یگانه پرچمدار عدالت در جهان رهبری فرزانه ایران ومنٍ مردم ولایتمدار و جهاد گر احترام متقابل بگذارید . منٍ مردم زیر بار ظلم از گرسنه گی و ناآمیدی در عذابیم  و بیشتر از این با جان و مال و آبریمان بازی نکنید  بخدا  قسم آنچه که فکر میکنید بر بالش سوار شده اید همای سعادت نیست و خر شیطان است و تاری که دور خود تنیده اید به سستی خانه عنکبوتی است که با یک گوشه چشم خواباندن امام حاضر توسط دلدادگان و عاشقان امامت عدالت خواه ویران گشته برسرتان آوار میگردد .کجای کارید بر مسند قانونگذاری این مملکت تکیه زده اید و دم از خدا و و پیر و پیغبر  و حقوق مردم میزنید و خودرا ولایتمدار و رهروراه شهدا وانمود میکنید با وجود داشتن مسئولیت مستقیم رسیدگی به تخلفات و مفاسد کلان اقتصادی چشم و گوش و زبان خود را بر روی مفاسد کلان و ضایع شدن حقوق من مردم نه تنها بسته اید و یا کور و کر و لال آن را مدیریت میکنید ؛ به هیچ مکاتبه ای نه شما ؛ هیج یک از قوا پاسخ منطقی و نکتوب نمیدهید بلکه با ظلم آشکار و فشار غیر منتطقی وتحمیلی به مسئولان دلسوز و خدا جو شانزده سال است  تمام زندگی تنها شاکی کفن پوش مفاسد اقتصادی را بنام دین و قانون در غالب دادنامه های بدون سوال متعدد و احکام و جرائم غیر منطقی و ناعادلانه مصادره (غارت) نموده بقول خودتان بخاک سیاه نشانده اید وجدتانتان را پدال گاز شاسی بلند زیر پای رانندتان نموده و دائم زپا حبس وبر آن فشار میدهید .جناب آقای حسن سلیمانی آره وجدان تنها عضوی از جسد متعفن انسان که بویش در نسل و ژنتیک انسان باقی میماند و بویش جاودانه است  اندی بو بکشید هنوز میاید بوی وجدان در اطرافتان ؟   بعد از افشاگری من شانزده سال پیش تا حالا فقط توانسته اند کارو شغل و خانه و زندگی و آبرو و اعتبارم را از من بگیرند و مرا شرمنده  و مدیون خانواده دوستان و اطرافیان نمایند حتی با فتنه و توطئه و پرونده سازی  با تخریب کیوسک دربند همزمان با هدفمندی یارانه و همان روز ترور نمایشی بهروز دهنوی فرماندار اسبق صحنه توسط سردار محمد رحمتی و از پیش ساختن شش پرونده و محکومیت اخلال در نظم و تهمت ترور فرماندار دهنوی حکم تیرم را دست نیروهای ویژه امنیتی دادند وشما هیچ کاری نکردید!!!! و خواست خدا بود و هوشیاری و اشراف رهبر عادل و سربازان بصیر و گمنام امام زمان (عج) باعث شد که الان زنده هستم ؛ عمو حسن ؛ کسگم  من اعتقاد دارم  فقط سنگهایی لیاقت دارند تندیس زیبا شوند که طاقت و توان تحمل ضربات تیشه ها را داشته باشند .اشکالی ندارد  بزن کسگم بقول ابی تو بزن ؛ حسن تبر بزن ؛ آخرین ضربه را محکم تر بزن . نهایتش کشتن و حذف فیذیکی بود که بیشتر ار این دیگر هیچ کاری از دستتشان  بر نمی آید .اصلا فکر میکنم که همان روز مرده ام دیگر جای هیچ رودر بایستی ؛ ترس و احترامی نگذاشته اید بخدا .  عمو حسن عزیز ؛ برادر من  ؛ کسگم  شما فرمودید  ده سال پیش فرمودید قانون نیست  قبل از انتخابات پارسال گفتید امکان برخورد قضایی با این باند وجود ندارد  شخصا" خودم تعاملی در ملاقات حضوری با وزیر و .. حق و حقوق پایمال شده خانواده و شرکتت  را بازمیگردانیم کجاست ؟  اولا"  استحضار کامل دارید با توجه به فرمان  هشت ماده ای رهبری فرزانه حتی اگر از خانواده و نزدیکان ایشان هم در تلخفات ذیبرخورد باشد که نیست ؛ باید در دادگاه صالح پاسخگو باشد و هیچ کس از نظر ایشان مصون نیست . دوما" عزیز من کسگم بخدا آبروی انقلاب و نظام و رهبری در خطر است و معاندان نظام و بوقهای تبلیغاتی اصل نظام و ستونهای اصلی آنرا متهم به فساد و اختلاس و .. نموده و نو پیکان اتهامات را به شخص اول قوه قضایئه و سپاه قدرتمند و بازوی انقلاب را نشانه گرفته از چشم مردم می اندازند بخدا این ظلم به من نیست ظلم به سپاه و رهبری و نظام مستتقل و مقدس اسلامی است که بخاطر آبروی یک نفر نه تنها جان من مردم برای شما مهم نباشد بلکه آبرو و امنیت و بقای نظام اسلامی را این چنین با سکوت و اغماض دچار چالش جدی نموده  اجرای عدالت را رسما" در نظام اسلامی غیر ممکن اعلام میکنید این برای من ملردم قابل قبول و تحمل نیست . من شانزده سال است باشد میخورم نباشد نمیخورم بخدا من و حتی شما مهم نیستیم آبروی این نظام بستگی به تصمیم شما دارد مگر چند سال دیگر زنده هستیم عمو حسن عزیز بخدا تمام شد جوانی رفت در سالهای پایانی زندگی هستیم بگذارید یک اثر خوب و ماندگار از شما باقی بماند و کمک کنید تا شاکی این پرونده باشید  نه .. هشت صد و پنجاه میلیارد تومان بیست سال پیش بنام شرکت حمل ونقل من در شهرستان صحنه تسهیلات بانکی آمده و این پول میبایست در شهرستان صحنه برای  جوانان مردم تنگدست و بی درآمد این شهر هزینه میشد که توسط یک سردار سپاه بنام محمد رحمتی که از اردکان یزد آمده  با تبانی و سند سازی و از من و مردم این شهردزدیده و  از این شهر و استان خارج بهمراه دوشعبه بانک فوق الاشاره غیب گردیده است و شما بعنوان وکیل بنده وظیفه دارید پیگیری و احقاق حق کنید که امید وارم و آز خداوند سبحال آرزومیکنم که به وظیفه خود عمل کنید در غیر این صورت شما در آخرین حرکت گاز خانه یک مسلمان ولایتمدار را در این سوز زمستان قطع کرده اید و من بخاطر حفاظت از جان خانواده ام غیر قانونی شخصا" آن را وصل نموده ام اگر توان برخورد با متخلفین را ندارید دستور فرمایید هر دودست مرا قطع و بنده را اعدام کنند چون دیگر نمیتوان شما و نظامی را تحمل کنم که در آن عدالت دست نیافتنی باشد و مجبورم به آتش باختیار عمل کنم و مقابل عزیز و شریفتان بایستم و جانم را فدا کنم در پایان اگر این مکتوب را بدون رودربایستی و بزبان یک اراذل  اخلال گر ؛ خارج از عرف مکاتبات اداری و قبلیم تقدیم و از بکار بردن  واژه احتراما و با تقدیم احترام فاکتور گرفته شما را بیشتر خطاب قرار دادم پوزش خواسته بخاطر این است  بدانید که حتی ارذل هم انصاف و ادب را رعایت میکنند و بدون بکار بردن فخش و ناسزا و سلاح با منطق و مدرک بلدند از حقوقشان دفاع کنند و اگر دفاع از حق و عدالت خواهی در این مملکت نامش اخلال گری و آشوبگری است بنده باذن امام اولین اخلال گر رسمی کشور خواهم شد .  من شما را جمهوری اسلامی شهرم میدانم و شما را میشناسم  شما ده سال بازرس امور اقتصادی کشور بوده اید که هم در قوه مجریه دخالت میکنید و هم بر قوه قضایئه بجای نظارت دخالت میکنید پس جمهوری اسلامی شما هستید  و باید پاسخگو یاشید اگر نیستید به هر کس که صلاح میدانید جمهوری اسلامی تر است ارجاع بفرمایید . تا تکلیف مرا روشن کند  .                                                                          شهریار نوروزی کاکاوندی        صدای مردم صحنه . سکوت خیانت است www.shahryar139.blogfa.com   اینستاگرام sedaysahnah@

                                        مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل یاران دالاهو صحنه (غیر فعال)

 رونوشت : 1- دفتر مقام معظم رهبری جهت استحضار (ایمیل )  نامه شما با موفقیت دریافت شد.

شماره نامه eR۰cY۴۱pV۷E

1- 3 - دیوان محاسبات کشور جهت استحضار . ایمیل . 

کاربر گرامی گزارش شما دریافت شد . ضمن تشکر به آگاهی می رساند گزارش شما حسب نظر ریاست دیوان به هیات بازرسی و حسابرسی ویژه و یا سایر واحدهای ذیربط ارجاع می گردد تا مورد رسیدگی و پیگیری واقع گردد.

1- 3- سازمان بازرسی کل کشور  جهت استحضار .ایمیل

اطلاعات پیگیری
69....03
54.....87
1396/11/18 - 10:02
 جهت اطلاع  باشگاه خبرنگاران جوان -  ایمیل   كاربر محترم پيغام شما دريافت شد!

2 - اعضای محترم شورای تامین استان کرمانشاه (استان جوانمردان)  تقدیم به شورای تامین شهرستان صحنه

3 - اعضای محترم شورای شهرستان صحنه

4- نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان صحنه  حجه"الاسلام  الیاسی

ادامه نوشته

1 - ریاست محترم داد گستری  شهرستان صحنه جناب آقای نظری

   

مبارزه با تخلفات و مفاسد اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد .  مقام معظم رهبری     

 حضور محترم جمهوری  اسلامی ایران                           بنام خداوند عادل                                         12/10/1396

 1 - ریاست محترم داد گستری  شهرستان صحنه

2- دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي

 سلام عليكم

             پيرو لايحه مورخ  10/ 10/ 1396 و لایحه مورخ  20/9/95 و عريضه شماره 365/خ مورخ 22/9/1393  و لايحه شماره   148 - اقدام و عمل مورخ 26/8/95    و لايحه شماره  166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395 و لايحه مورخه 3/11/95 و لايحه مورخ 5/11/1395 و شمار بسیاری از لوایحه ؛گزارشات و شکایاتی و اسناد و مدارکی در اختیارو به مسئولین ذیربط سه قوه تقدیم و گوشه ای از آن در مجله مجازی شخصی اینجانب به نام و  نشانی (صدای مردم سحنه . سکوت خیانت است  www.shahryar139blogfa.com (  با ذکر ساعت و تاریخ ثبت و منتشر گردیده است و با نهايت اخلاص و ادب و احترام مجدد و امید به اجرای عدالت اسلامی همچنان تنها شاکی فساد و تخلفات اقتصادی دراین شهر و استان هستم و قربانی فتنه ها و پرونده سازی های یک باند مافیایی در این شهر شده ام که درپانزده سال گذشته با اینکه مسئولیتی در ارتباط مبارزه با مفاسد اقتصادی نداشته ام تمامی جوانی و هستی و کار و شغل و شرکت و آبرو اعتبارو ملزومات اولیه و حیاتی زندگیم وآینده و سرنوشت فرزندانم را در تبق اخلاص نهاده بنام قانون با دهها دادنامه و جریمه و عوارض تقدیم نظام مقدس اسلامی نمودم که هیچکدام درآن دادگستری محترم ثبت نشده است چرا؟ تا پرچم عتدالتخواهی که امام وقت و نایب  شایسته و برحق امام عص(عج) با صدور فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد در جهان برداشته بر خاک و زمین نیفتد و نماند . با کمال تاسف و تعجب دروز است بجای برخورد با متخلفین و مفسدین کلان اقتصادی که شانزده سال است حقیر کفن پوش به مراجع محترم قضایی و اجرایی امنیتی اعلام نموده ام ؛ حساب بانکی (یارانه) اینجانب با کل موجودی یکصدو نود هزار تومان در بانک ملی را بدون هیچگونه اطلاع قبلی  مسدود و بانک ملی مرکزی شهرستان صحنه دلیل را دستور قضایی شماره 9610118440600906 مورخه 10/10/1396 دادگستری شهرستان صحنه  اعلام مینماید که هنوز هیچگونه سوال و بازپرسی از اینجانب ننموده است  !! با مراجعه و عرض ادب حضوری  روز گذشته در یافتم که این دستور از سوی بازپرس محترم حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای الهی صفت که دوروز است جانشین قاضی شعبه دوم جناب آقای احمدی بزرگوار که در مرخصی هستند ؛ صادر گردیده است  که در هیچ کجای دنیا حتی  دنیای کفر و الحاد بدون اطلاع و محکومیت  تنها حساب مسلمان نه ؛ حتی کافری را مسدود نمیکنند  از آنجایی که ایشان با لیاس و منسب مقدس روحانیت شکایت اینجانب از بزرگترین تخلف و مفسده اقتصادی در شهر و استان کرمانشاه را بدون بررسی و اخذ استعلامات لازم منع تعقیب داده و مختومه نمودند ؛ بنده حقیر با این عقل ناقص و اینهمه فشار اقتصادی  و ... شرائط حساس کشور و نظام مقدس اسلامی را کاملا" درک نموده ضمن محکوم نمودن هر نوع توهین و تنش و التهابی فعلا" هیچگونه اعتراضی نداشته ؛ اما انتقاد منصفانه و التماس به معروف دارم که توصیه های بصیرانه و مبدبرانه اخیر مقام معظم رهبری در خصوص پاسخگویی مسئولین و سخنان صریح و روشن دکتر حسن عباسی در شهرستان صحنه را که بیشتر خطاب به شما مسئولین محترم  بود  را یک بار دیگر بشنوید با عنایت و بازخوانی مجدد مکاتبات و تظلم خواهی های حقیر در این زمان و موقعیت حساس که واقعا" معیار ولایتمداری و حال اشخاص را کاملا" مشخص مینماید علی زمانه را در اجرای عدالت عدل علی (ع)  را یاری نموده  تنها نگذاریم خود و شما و همه ملت ایران را به  حق ؛ صبر وتقوای بصیرانه دعوت نموده  إِلَّا الَّذينَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ وَتَواصَوا بِالحَقِّ وَتَواصَوا بِالصَّبرِ . پس فرمان خداست صبر میکنم و بر حقم محکم می ایستم  حتی با شکم گرسنه و در بند و زندان اما از حمایت  از فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری و احقاق حقوق حقه و مسلم خود و خانواده ام یک قدم هم کوتاه نمی ایم و اطمینان دارم نظام اسلامی نظام عدل وداد و انصاف است و کوتاه آمدن در این شرائط حساس را خالی کردن پشت رهبری فرزانه و صبور و حلیم دانسته و شرط انصاف نمیدانم .

ضمنا" در خصوص صحبت معرفی اینجانب به آسایشگاه روانی و .که فرمودید  در سنوات ماضی هم از سوی دوستان بعضی مسئولین سابق نیز مورد اتهام قرار گرفتم که نظیریه پزشکی قانونی استان کرمانشاه که خواستار ارجاع افراد مدعی به آن مرجع محترم گردیده را به پیوست تقدیم میدارد.  استدعا دارد با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری اینجانب را در تامین معیشت و ارتزاق روزانه مساعدت و ارشاد بفرمایید . پیشاپیش از بذل توجه و بزرگواری شما نهایت تشکر و امتنان را دارم .

 . با یاد و در پناه حق سربلند باشید موفق  .                                                                 

                                                                     با نهایت احترام و اخلاص

                                                                    شهریار نوروزی کاکاوندی 

                        مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل و نقل یاران دالاهو صحنه .( غیر فعال)

رونوشت :

      

ادامه نوشته

حضور محترم برادرعزیز حاج حسن سلیمانی نماینده و وکیل من در مجلس شورای اسلامی ایران

        مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد .  ( مقام معظم رهبری امام خامنه ای )                                   

                                                                           بسمه تعالی                                     15/8/1396

حضور محترم نماینده مردم صحنه کنگاور هرسین در مجلس شورای اسلامی ایران برادر گرامی جناب حاج حسن سلیمانی

سلام علیکم

          احتراما"  ضمن تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و بدور از مجیز و تملق و دروغ و ترس مرسوم ومعمول اجازه میخواهم رک و و مختصر  پیرو نامه  شماره یک سیار مورخه 24/10/1380 با انضمام طرح احیاء بارنامه دولتی  _http://www.shahryar139.blogfa.com/post/5جهت انسداد گلوگاه بزرگ تخلفات و مفاسد اقتصادی که شخصا" شانزده سال پیش زمانی که شما هم مسئولیت  بازرس عالی امور قتصادی کل کشور و هم مسئولیت نمایندگی مردم (وکیل من) در مجلس شورای اسلامی ایران را عهده دار بوده اید تقدیم نمودم (کلا" پیوست میباشد) وبا تکیه برصبر و بصیرت توصیه شده مقام معظم رهبری وایثار مال و جان خویش شانزذه سال است کفن پوش در چهار چوب قانون با رنج و مشقت در نهاد ها ـ قوای و ادارات مختلف سرگردان و مورد انواع و اقسام تهمت و افترا های ناراو که آخرین آن افترا ترور فرماندار اسبق شهرستان صحنه بوده قرار گرفتم و در این مدت جلو چشمان نیمه باز اما بیدار مردم بصیر و مسئولین فهیم شهرم و ایران اسلامی تمام کار و شغل و شرکت وخانه و زندگیم را بنام قانون توسط سیستم قضایی و اداری بعنوان جریمه و عوارض و ... از من گرفتند(ید) و دهها پرونده قضایی برایم ساختند (ید)وبدهکار و گرفتارم کردند(ید) و بزور و بنام قانون تعهدات و دیون شرکتم را به گردن حقیر و همسر بیگناهم انداختند (ید)و صبرم را ترس تلقی نمودند (ید) .تا....

قبل از انتخابات امسال شما بهمراه سه تن از مشاوران گرامیتان به منزل بنده آمدید و در حضور قاب منسوب بدیوار مقابلتان که چهار قٌل از آیات کلام الله مجید بود سوگند خوردید که اگر بنده از پیگیری قضایی این مسئله کوتاه بیایم شما ضمن برطرف نمودن مشکلات تعاملی و قانونی حق و حقوق خانواده حقیر را میگیرید و شرکت حمل و نقل که بواسطه همین تخلفات اقتصادی بیش از پانزده سال است تعطیل و منهدم گردیده را احیاء مکنید که بنده حقیر احمق و بی غیرت که پسر دانشجویم را پنج سال است بدون یک ریال خرجی در تهران ول کرده وتا شب را در مغازه های مردم بصبح کند وتک دختر تحصیلرده و قانع ام را یک سال است بدون حلقه و جهیزه وعروسی شوهر داده ام  بناچار اما مردانه به شما قول سکوت و از شما قول عمل و اقدام گرفتم  و هی وعده امروز و فردا و این ماه و آن ماه از شما میگیرم و به ایشان تحویل میدهم  البته در این مدت مبلغ بیش از چهاده میلیون تومان شما لطف کرده در شش نوبت جهت امرار معاش بحسابم واریز گردیده است که رنجها و دردهای بسیار هم باعث نمیشود که مراتب قدرشناسیم را تقدیم نکنم ولی باز نمی دانم  چه شده که شما وفای به عهد را فراموش نموده ای جناب آقای سلیمانی برادر عزیز شانزده سال پیش که هنوز این گند های کلان اقتصادی برملا نشده بود بنده حقیر بیسواد با مدرک دیپلم طرح انسداد گلوگاه و پیشکیری از مفاسد اقتصادی( طرح پیوست) فوق الاشاره  را تقدیم شما بعنوان بازرس امور اقتصادی کل کشور نمودم حال نیزدر کمال سلامت عقلی ؛ جسمی و روانی به آنچه مکتوب  میکنم ایمان کامل دارم و برای همه سند و مدرک دارم شانزده سال پیش زمانی که صحبت کردن از مفاسد اقتصادی کلان در کشور مد نبود و توهین به نظام و اخلال در نظم  تلقی میشد در حمایت از فرمان هشت ماده ای رهبری صبور و بصیرم طرح جلو گیری و انسداد مهمترین گلوگاه فساد اقتصادی در کشور را تهیه و تدوین و تقدیم شما نموده کفن و پوش و مکتوب و قانونی از تخلفات منجر به فساد در این شهر و استان شکایت نموده ایثارگرانه شب و روز پیگیری  کردم تا احدی نتواند از اردکان یزد بیاید و من و مردم صبور وبصیر این شهر را نفهم یا ترسو تصور کند با اعمال نفوذ و سوءاستفاده از مقام موقعیت و جعل اسناد و مدارک بنام شرکت من(مردم صحنه) تسیهلات نجومی چند صد میلیاری بگیرد چندین سال درامد شرکت حقیر را با تبانی بالا کشیده ودر روز روشن دو شعبه بانک تجارت مرکزی با کد 608/120 وملت شهید رستمی با کد 83/240 غیب نماید ( این توهین به شعور مردم این شهر نیست ) و سالها با بارنامه شرکت من تمامی بارهای دولتی و قراردادی این استان را حمل جهت فرار مالیاتی میلیاردی یک دهم کرایه حمل را در اسناد بارنامه ثبت ننماید متاسفانه آمدند تخلف کردند و خوردند و بردند و در این فاصله ضمن از بین بردن قسمتی از مدارک  بانکهای غیب شده دهها پرونده قضایی برایم ساختند و کار وشغل و زندگیم را ویران کردندوتا حتی حکم تیرم را بعنوان  اشرار خطرناک فراری متهم به ترور نافرجام  اما نمایشی فرماندار اسبق آقای بهرور دهنوی گرفتند.و حال با این هم مفسد اقتصادی و رانت خوار مرتشع و اختلاسگر کلان اقتصادی که بلطف همین مبارزات در کشورهوشیاری و درایت مقام معظم رهبری و سربازان گمنام  امام زمان (عج)  افشا شده  در این نظام مقدس اسلامی بنظر شما باید زندگی من فقط نابود شود ؛ حکم جلب من و همسر بیگناهم در مراکز قضایی و انتظامی باشد ومن باید به زندان بروم یا  هر چند وقت یک بار گاز و آب و برق را بخاطر بدهی در محل بر سر خانواده بیگناه من قطع کنند این عدالت اسلامی است  ؟ این است تعامل ؟ دیگر آیا باید قبول کنم این وضعیت را خدا برای من ساخته و خدا میخواهد که حقیر و خانواده ام بخاطر این طرح  و ولایتمداری و استقامت در اجرای آن این چنین در تحت ظلم و مشقت بسر ببرد ؟. وجدانتان را قاضی کنید اشکال ندارد  زندان صلاح دیدید میروم  اعدام و دار صلاح دیدید میشوم خودسوزی و خودکشی صلاح دیدید میکنم (اخرین گزینه) اما دیگروظیفه ام را انجام داده ام  با مسئولین و منسوبین از سوی شما درگیر هم نمیشوم چون من و شما بسیاری از مردم و مسئولین بصیر این استان میدانیم که آنچه را شما صلاح میدانید در این منطقه عمل میشود مقام معظم رهبری پنج بار شکایتم را دستور ارجاع فرموده اند و به دادگستری صحنه رسیده  ریاست محترم جمهور و ریاست محترم مجلس دستور داده اند و به استانداری و فرمانداری محترم استان و شهرستان ارجاع گردیده و دیگر هیچ وظیفه ای ندارند و هیچ مسئولی با من هیچ خصومت شخصی ندارد و بنده نیز متقابلا" احترام خود و همه عزیزان را حفظ نموده ام  مجددا" استدعا دارم  از طریق مقتضی  نسبت به رفع مشکلات پیش آمده دستورات مقتضی صادر بفرمایید و به صحبتهای دیگران در مورد بنده توجه نفرمایید و حقیر بر قولی که به شما داده ام  وفادارم و میل دارم که شما حق وحقوق مرا استرداد نمایید و طبق دستور شما عمل نمایم  فرمودید  تعامل , کفن پوشی زشت است وقیام علیه دولت و نظام تلقی میشود  عرض کردیم بروی چشم حال با این شرائط موجود که دقیقا" مانند صدر اسلام معیار و میزان ولایتمداری  را مبارزه افراد با فساد اقتصادی مشخص مینماید مساحمه ؛ اغماض و سکوت شما و مسئولین نظام مقدس اسلامی در برابر این ظلم آشکار به خانواده حقیر و این تخلف و فساد کلان اقتصادی  بی توجهی به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه اصلی مردم و موکلینتان تلقی نمیشود ؟ بخدا به پیر به پیغبر در این شرائط حساس هیچ توهینی به نظام مقدس اسلامی بالاتر از این نیست که مظلومی فریاد بزند قانون هست و مسئولی اصرار نماید که قانون نیست  . بنده حقیر اصالتا" گوسفند بدنیا آمده ام شما مرد بزرگی هستید حداقل دام دار با انصاف و وجدانی باشید گوسفنده که از صبح تاشب نمیداوند و نمیزنند و حبسش نمیکنند که . دروغ میگویم زبان ازپشت گردنم دربیاورید . صبر هم حدی دارد .عمو حسن عزیز خواهش میکنم کوتاه بیا  من بیش از یک سال است دخترم را برای جوانی غریبه عقد کرده ام و بخاطر وعده های شما برای خرید حلقه ازدواج هی امروز فردا می اندازم پسرم پنج سال است در تهران دانشجو و در خیابان و مغازه مردم میخوابد .بخدا من شما را دوست دارم و دشمن شما نبوده و نیستم من انتظار زیادی ندارم  یک دهم حقم را بدهید تا زندگی کنم  در حد یک کار گر معمولی  . وگر نه بعد از حقیر مطمئن باشید این سوال را علماو روجانیت معزز و سادات صبور و بصیر مردم فرهیخته و وکلا و قضات و پزشکان و مهندسین و دانشجوایان و.. این شهر و استان  و کشور از شما خواهند پرسید که  شما مسئول مستقیم مبارزه با فساد اقتصادی (معاونت امور اقتصادی بازرسی کل کشور ) و وکیل من (مردم) در مجلس شورای اسلامی که اولین وظیفه اش نظارت بر حسن اجرای قوانین و احقاق حقوق موکلین خود است در این شانزده سال درخصوص مطالبه اصلی رهبری معظم و صبور و مردم بصیر و ولایتمدار که هیچ کس شک ندارد مبارزه عملی با  مفاسد اقتصادی در کشور است ( یعنی همین شکایات من ) شما چه کار عملی انجام داده اید جز ویران کردن زندگی شهریار نوروزی آیا حق شهریار نوروزی این بود آیا مبارزه با مفاسد اقتصادی یعنی این ؛ آیا این است آن جامعه ای که میبایست در جهان الگوی عدالت اسلامی باشد  وشما هم در این دنیا و هم نزد خدای خود باید پاسخگو باشید . خود دانید و خدای خود . وسلام

                                                                                با نهایت اخلاص و احترام

                                                                              شهریار نوروزی کاکاوندی

                              مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل بار یاران دالاهو شهرستان صحنه ( غیر فعال)                         

                            

رونوشت :

1-      دفتر مقام معظم رهبری پیرو مکاتبات قبلی جهت استحضار  (ایمیل)  : نامه شما با موفقیت دریافت شد.

شماره نامه bs۷z۵۷umhXo

2-      مستولین ولایتمدار و مردم بصیر ایران اسلامی جهت استحضار و مساعدت و ارشاد درتامین معیشت خانواده حقیر بخاطر رضای خدا

3-      وبلاگ صدای مردم صحنه . سکوت خیانت است www.shahryar139.blogfa.com

 

 

 

ادامه نوشته

امام جمعه شهرستان صحنه برادر بزرگوارجناب حاج آقا الیاسی            12/8/1396

بسمه تعالی

مبارزه با مفاسد و تخلفات اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد   ( مقام معظم رهبری )

حضور محترم و معزز امام جمعه شهرستان صحنه برادر بزرگوارجناب حاج آقا الیاسی            12/8/1396

سلام علیکم

                              با نهایت ادب ؛ اخلاص و احترام پیشاپیش ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی تبریک انتساب امامت جمعه این شهرستان حضور حضرتعالی ؛ و تقدیر و تشکر قدرشناسی از خدمات و مساعدات جاودانه و بیدریغ برادر بزرگمنش مان حاج آقا دکتر زارعی و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان و تمامی خدمتگزاران صدیق این مرزو بوم ؛ از صمیم قلب و خلوص نیت ؛  بدور از هر گونه ریا و چاپلوسی  برای شما برادر گرامی و ولایتمدار آرزوی موفقیت و بهروزی در نیل به اهداف پایه ای نظام مقدس اسلامی که همان اجرای عدالت عدل علی (ع) که آرمان و اهداف همه پیامبران و ائمه اطهار(س) وامام راحل (ره)و از اهداف و اولویتهای اولیه مقام معظم رهبری است ؛ را دارم و امیدوارم حضور حضرتعالی موجب خیرات و برکات معنوی و باعث ایجاد وحدت و همدلی بیش از پیش میان مردم و مسئولین این شهرستان  گردد.  با تقدیم احترام و اخلاص مجدد معروض میدارد اینجانب شهریار نوروزی کاکاوندی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل یاران دالاهو شهرستان صحنه در حمایت از فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در سال 1380  با تهیه و تدوین طرح احیاء بارنامه تمبر دار دولتی (طرح پیوست) که در مجله(سایت) اینترنتی اینجانب به نشانی http://www.shahryar139.blogfa.com/post/5  قابل دسترسی  عمومی میباشد و با عنایت به گزارشات شکایات و مکاتبات متعدد ومکرر که گوشه ای از آن بپیوست تقدیم میگردد  شانزده سال پیش مستند و مکتوب به مسئولین ذیربط و ذیصلاح اعلام نمودم که در این شهر و استان تخلفات اقتصادی  منجر به فساد و اخلال در نظام اقتصادی کشور انجام میپذیرد ودر این راستا  با ایثار تمام هستی خویش کفن پوش ومطیع امر رهبری فرزانه و کاملا" در چهارچوب قانون حقوقم را مطالبه و پیگیری نموده ام که متاسفانه در این شانزده سال گذشته با گزارشات کذب و خلاف واقع و ااحکام ناعادلانه و اعمال نفوذ تمام هستی و زندگیم را نابود و از دستم درآورده اند .  افتخار میکنم که اولین نفری بودم که بحمایت فرمان رهبری طرح نوشتم و در جهاد اقتصادی حضرتشان مخلصانه سرباز کوچکی بودم حال بعد از شانزده سال رنج و مشقت و ظلمی که به اینجانب تحمیل گردیده است و این همه مفسد اقتصادی و متخلفی که افشا گردیده و دیگر کمتر کسی است که اطلاعی نداشته باشد ؛ باز  باید حقیر و این برادر کوچک شما مورد تحریم و ظلم وتهدید و زندان و فشار اقتصادی قرار بگیرد. استدعای عاجزانه دارم حضرت عالی در این امر بسیار مهم مستقیما" دخالت نمایید تا احقاق حق شود . مجددا" تشریفرمایی شما را به شهر ولایتمداران بی ادعا ودوستداران عدالت عدل علی (ع) تبریک و تهنیت عرض مینمایم

با یاد و در پناه حق ؛  سربلند باشید و موفق                                با احترامات فائقه

                                                                                    شهریار نوروزی کاکاوندی

            مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل بار یاران دالاهو شهرستان صحنه ( غیر فعال)

رونوشت :

حضور محترم برادرعزیز حاج حسن سلیمانی

بنام آنکه شهادت را آفرید تا زندگی زیبا شود

 

یک سیار-1-س   تاریخ : 21/10/1380

 

حضور محترم برادرعزیز حاجحسن سلیمانی.حقوق دان برجسته ونماینده پرتوان مجلس شورای اسلامی ایران. بازرس محترم  امور اقتصادی کل کشور

 

سلام علیکم

 

ضمن عرض ادب وارادت قلبی وبا حسن نیت کامل و بدور ازهرگونه تملق وچاپلوسی وبه قولی راستا حسینی  و یا علی مددی نظر جنابعالی را به عنوان 1_نماینده مجلس شورای اسلامی  که بالا ترین مرجع قانون گذاری ونظارت بر حسن  اجرای قوانین در کشور میباشد. و 2_هنوز دقیقا نمی دانم ولی ظاهرا معاونت امور اقتصادی. سازمان بازرسی کل کشور(بازرس امور اقتصادی کل کشور) که شما بیشتر می دانید که در سازمان بازرسی کل کشور شاید مهم ترین مسولیت و معاونت آن که نیاز مبرم وحیاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واقتصاد بیمار و آشفته و بی در و دروازه آن بیش از هر زمانی نیاز به بازرسی و نظارت و اصلاح داشته و دارد.و شما در دو مسولیت و مقام بسیار حساس و نیرومند در منطقه و حوزه انتخابیه و کل کشور در دهه اخیر حضورداشته اید را به موارد ذیل و طرح پیوست جلب میکنم .

متن کامل را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید .

 

ادامه نوشته

دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي

                                                                   بنام حق                                                    8/ 12/1395
صداقت ؛ امانت ؛پاکدستی و برخورد قاطع با متخلف خائن  از مطالبات بحق مردم بصیر ایران اسلامی است
)                                                 
مقام معظم رهبری امام خامنهای20/7/90 . کرمانشاه)

      حضور محترم جمهوری  اسلامی ایران
دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي

 سلام عليكم

             احتراما" عطف به شماره ابلاغنامه 9510108445401342 شماره  پرونده 9509988445400693شماره بايگاني شعبه 950743 تاريخ تنظيم  1/12/1395   پيرو لايحه مورخ  20/9/95 و عريضه شماره 365/خ مورخ 22/9/1393  و لايحه شماره   148 - اقدام و عمل مورخ 26/8/95    و لايحه شماره  166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395 و لايحه مورخه 3/11/95 و لايحه مورخ 5/11/1395 با نهايت اخلاص و ادب و احترام مجدد رك ؛ مستقيم ؛ چكشي و بدون رودربايستي  باستحضار ميرساند اينجانب جهت حمايت از فرمان هشت ماده اي مبارزه با مفاسد اقتصادي مقام معظم و معزز رهبري كه فرموده است : (مبارزه با مفاسد اقتصادي جديست وتا آخر ادامه دارد ) بيش از يك دهه است شاكي يك مفسده كلان اقتصادي در استان كرمانشاه هستم(ماده 45و64و65) ومتاسفانه در سنوات گذشته رانت و اعمال نفوذ متخلفين باعث شده تا شهردار و فرماندار و شوراي اسلامي وقت  تمام زندگيم را ويران و سه بار بنام قانون اموالم را غير قانوني مصادره وبا انواع تهمت ها و پرونده سازي ها چندين بار بازداشت و ضرب و شتم و شكنجه گردم (مدارك دارم)  در سفر استاني مقام معظم رهبري شكاتيم را به اين شهرستان ارجاع ؛'مدرك دارم)  در سفر استاني رياست محترم قوه قضايي بيش از پنج بار شكايتم به دادگستري صحنه ارجاع فرموده اند  (مدارك دارم) رياست محترم مجلس شوراي اسلامي شكايتم را به اين دادگستري ارجاع فرموده اند (مدرك دارم) و در اين پرونده نيز نماينده سياسي دولت محترم چند ماه است شكايتم را مكتوب به آن مقام محترم ارجاع فرموده و در اولين جلسه بازپرسي در دوبرگ صورجلسه نام و مشخصات خود در برگ اول و موضوع شكايت و مبلغ و اسامي متهمين را برگ دوم در حضور جناب حجت الاسلام و مسلمين الهي صفت اعلام و امضاءو به امانت نهادم  (اوراق شماره 10 و 11 پرونده ) كه متاسفانه برگ شماره 11 (به هردليلي تبصره 1 ماده 59 ) از پرونده حذف گرديده و فقط برگ مشخصات خودم در پرونده مانده حال بازپرس محترم بدون هيچگونه تحقيق و استعلام و توجه به مستندات و مكاتبات و مدارك حقير رأي به منع تعقيب صادر فرمودند و بعد از لايحه مورخ 5/11/95 وكه در آن ذكر چند آيه از قرآن مجيد و يك حديث از امام معصوم بعنوان امر به معروف تقديم و حدود نيم ساعت دستبند به دست بازداشت بودم فرموديد اعتراض ؛ اعتراض حضوري به رأي تقديم نمودم و شما قول و وعدة داديد كه مستقل و بدون اغماض موضوع پرونده را شخصا" رسيدگي و از ضابطان و مطلعان مربوطه استعلام و احقاق حق نمائيد . دوباره آمديم سر خان اول و شما اسامي متخلفين و مفسدين كلان اقتصادي را از بنده خواسته ايد وبعد از چهارده سال دواستعلام به بانكهايي نوشته ايد كه ديگر وجود خارجي ندارند و شعبات ديگري جايگزين آنان گرديده اند . نظر به اينكه از روز اول شكايات و مكاتباتم را به اطلاع جناب آقاي حسن سليماني نماينده حوزه انتخابيه در مجلس شوراي اسلامي ايران كه همزمان مسئوليتي در بازرسي امور اقتصادي كل كشور داشته اند ؛ رسانده ام و ايشان در چند روز آينده براي مراسم سالگرد مرحومه مادرشان در منطقه تشريف دارند  اجازه ميخواهم يك هفته ديگر مهلت بدهيد تا ضمن مشورت با ايشان اسامي مظنونين و متهمين مورد اشاره را كه كشف و شناسايي و تعقيب آنان وظيفه بنده هم نيست و يك بار هم روز اول اعلام كرده ام را مكتوب و مستند به آن مقام محترم اعلام نمايم . از مساعدت شما پيشاپيش نهايت تشكر و امتنان را دارم .

     

                                                   با احترام و اخلاص  شهريار نوروزي كاكاوندي

                      مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه

نشاني الكترونيكي shahryar_norouzi@yahoo.com       شماره ملي 4698959151

   www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه .

 تلفن تلگرام   وتماس09381950936  

رونوشت :

 

دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه( شعبه دوم داد ياري)

                                                                   بنام حق                     5/ 12/1395
صداقت ؛ امانت ؛پاکدستی و برخورد قاطع با متخلف خائن  از مطالبات بحق مردم بصیر ایران اسلامی است .                  )مقام معظم رهبری امام خامنهای20/7/90 . کرمانشاه)

      حضور محترم جمهوری  اسلامی ایران
دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه( شعبه دوم داد ياري)

                      احتراما" عطف به رونوشت نامه هاي شماره  5910118445400810 و5910118445400808 شماره پرونده 9509988445400693شماره بايگاني شعبه 950743 تاريخ تنظيم  4/12/1395  كه با عنوان رياست محترم بانك تجارت شعبه صحنه و رياست محترم بانك ملت شعبه صحنه توسط دفترآن شعبه محترم به اينجانب تحويل گرديد و رسيد تحويل اصل نامه را از اينجانب اخذ نمودند با نهايت اخلاص و احترام و ادب باستحضار ميرساند همانگونه كه در لوايحه و مكاتبات قبلي اعلام نموده ام اين موضوع يكي از تخلفات و مفاسد اقتصادي كلان و چند صد ميلياري است كه با مشاركت  ؛هماهنگي و همكاري مقامات ارشد بانكي و چند اداره و سازمان و نهاد دولتي  بصورت كاملا" سازمان يافته و مافيايي  انجام پذيرفته و شعب 608/120 بانك تجارت و 3/2408 بانك ملت  بيش از يك دهه است جمع آوري (غيب) گرديده و مدارك و مستندات در اختيار سربازان گمنام امام زمان(ع‍ج) وزارت محترم و مقتدر اطلاعات و نيروي محترم  انتظامي (اطلاعات) و سازمان محترم اطلاعات سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران است و شعب جايگزيني( 18360 بانك تجارت و 5/2408 بانك ملت ) كه بعد از سال هشتاد و دو بدستور رؤساي متخلف ايجاد گرديده خصوصا" اينكه از سال هشتاد وچهار به همت دولت عدالت محور جناب آقاي احمدي نژاد هر دوبانك به بخش خصوصي  فروخته شده و ديگر يك بنگاه خصوصي محسوب ميگردند و قادر به پاسخگويي و روشن شدن حقيقت براي آن مقام محترم نميباشند و فقط به روز كشي و اتلاف وقت و لاپوشاني دراين تخلف و مفسده كلان اقتصادي كمك ميكنند و احتمالا" پاسخهاي كذب و خلاف واقع ارائه مينمايند . لذا مستدعي است همانگونه كه در مورخ 5/11/95 وعده فرموديد موضوع را از طريق ضابطان قانوني فوق الاشاره استعلام  و در رعايت مواد قانوني  3 و 11و 28 و بند ب ماده 29 و65 و 69 و 93 و 94 و 95 و 98و قانون آئين دادرسي  كيفري  مصوب 1392  قوه قضائيه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دستورات مقتضي مبذول بفرمائيد كه مزيد تشكر و امتنان پيشاپيش خواهد بود    

ضمنا" طي شماره 365/خ 22/9/93 در يك كارت حافظه الكترونيكي در سيزده پوشه يكهزار و ششصد و شصت و نه صفحه مدارك مربوط به وقوع جرم فساد اقتصادي تقديم رياست محترم دادگستري جناب آقاي نظري گرديده است                                                                           با احترام و اخلاص

                                                     شهريار نوروزي كاكاوندي

                      مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه

نشاني الكترونيكي shahryar_norouzi@yahoo.com       شماره ملي 4698959151

   www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه . تلفن تلگرام   وتماس09381950936

جناب آقاي حسن سليمني نماينده محترم مردم صبور و بصير شهرستان صحنه  در مجلس شوراي اسلامي

جناب آقاي حسن سليماني نماينده محترم مردم صبور و بصير شهرستان صحنه  در مجلس شوراي اسلامي

موکلین  و مردم صبور وشریف حوزه انتخابیه شما انتظار دارند که

1=مسئولین شهرشان از افراد متعهد .ارزشی. و بومی شهرستان خودشان انتخاب شوند

2= دفتر ارتباط مردمی شما در محلی مناسب باتجهیزات و فن آوری روز امکان دریافت  نظرات و شکایات الکترونیکی را داشته باشد .

3=تهمت ترور نافرجام (نمايشي )مورخه 27/9/89 فرماندار شهرستان صحنه  آقای بهروز دهنوی لكه ننگ مبهمي براي مردم شريف صحنه است كه بايد پیگیری و به نتیجه برسانید

سردار پاسدار محمد  رحمتی (وزیر راه و ترابری دولت فتنه گر خاتمی) در رإس سپاه پاسداران شهرستان صحنه  چه میکرده 

ا4- دو شعبه بانک ملت باکدشعبه 2408/3 و تجارت با کد 120/608 غیب  شده اند قوه قضائیه   و قوه مجریه پاسحگو نیستند شما بعنوان  ناظر بر حسن اجرای قانون حق وحقوق  موکلین خود زا پیگیری کنید که چرا و چه کسی از حسابهای بانکی1281و 1812 شرکت حمل ونقل یاران دالاهو صحنه سو استفاده و برداشت غیر قانونی نموده است

5=طرح احیار بارنامه تمبر دار دولتی  که در همین وبلاگ http://shahryar139.blogfa.com/post/5پست ثابت است چرا مجلس ششم و هفتم  و دولت اصلاحات و دولت عدالت محور حاضر به اجرا نیستند 

http://shahryar139.blogfa.com/

سکوت خیانت است .صدای مردم صحنه

                          شهریار نوروزی کاکاوندی از صحنه

دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي

                                  بنام حق                                                    5/ 11/1395
صداقت ؛ امانت ؛پاکدستی و برخورد قاطع با متخلف خائن  از مطالبات بحق مردم بصیر ایران اسلامی است
                                               (
مقام معظم رهبری امام خامنهای20/7/90 . کرمانشاه)

      حضور محترم جمهوری  اسلامی ایران
دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي

 سلام عليكم

                               عطف به شماره ابلاغنامه 9510108445400891 شماره  پرونده 9509988445400693شماره بايگاني شعبه 950743 تاريخ تنظيم  14/9/1395   احتراما" پيرو  لايحه مورخ 20/9/95 و عريضه شماره 365/خ مورخ 22/9/1393  و شماره   148 - اقدام و عمل مورخ 26/8/95    و شماره  166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395 و لايحه مورخه 3/11/95 در پاسخ به احاديث گهر باري كه برادر ارجمندمان  جناب حجةالاسلام والمسلمين آقاي الهي صفت بازپرس محترم شعبه و مسئول رسيدگي به اين پرونده كه شكر خدا روز اول رسيدگي از مولا علي (ع) در ارتباط با اجراي عدالت در نظام اسلامي كه امتداد همان نظام عدل علي (ع) است بيان فرمودند و اينجانب با تواضع و تكريم و اطاعت كفن عدالت خواهيم را دو دستي تقديم نمودم و همچنين  در اجراي عمليكلام خدا در  سوره هود آیه شريفه  11 كه ميفرمايد  إِلَّا الَّذِینَصَبرَُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أُوْلَئكَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ كَبِیر . ( مگر آن كسانى كه صبر كردند در بلاها و عمل كردند نیكیهارا، آن گروه از براى ایشان آمرزش و مژده بزرگ است ) و درسوره مومنون آیه 111 : تاكيد مفرمايد إِنىّ‏ِ جَزَیْتُهُمُ الْیَوْمَ بِمَا صَبرَُواْأَنَّهُمْ هُمُ الْفَائزُون‏ ( البته كه من جزا می ‏دهم ایشان را امروز بهپاداش صبرى كه كردند، و ایشان رستگارند ) همچنين در سوره النحل آیه 127 درامر به صبور بودن بسيار صريح و عامه فهم ميفرمايد : وَ اصْبرِْ وَ مَاصَبرُْكَ إِلَّا بِاللَّهِ وَ لَا تحَْزَنْ عَلَیْهِمْ وَ لَا تَكُ فىِضَیْقٍ مِّمَّا یَمْكُرُون‏ ( و صبر كن در آنچه به تو رسید و نیست صبر تومگر به توفیق خدا. و غمگین مشو بر تسلط یافتن ایشان بر لشكر تو. و مباشدلتنگ از آنچه مكر با تو می‏كنند ) در دانايي و توانايي مطلق و بينايي و  بصيرت)  لذا صبر ميكنم و بر حسب  وطيفه همگاني امر به معروف ، توصيه مؤدبانه  و مخلصانه ميكنم به حق و صبري كه چهار دهه است شما روحانيت محترم به  بنده ي حقير نفهم و ملت بصير و صبور ايران اسلامي توصيه ميكنيد كلام خداست ميفرمايد  )الا الذین امنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوابالصبر):(مگر افرادی که ایمان آورده و اعمال صالح بجا آورده اند و یکدیگر را به حق ، سفارش کرده و به صبر توصیه نموده اند) . گمان نميكنم لازم باشد اما احتياطا" عرض ميگردد كه امام حسين (عليه‌السلام) كه تمام هست و نيست خويش را براي اجراي عدالت عدل علي ايثار فرمود و براي هميشه جاودانه گرديد در آخرين سخنانش روز نهم محرم در كربلا خطاب به لشكر دشمن فرمودند «من شما را به راه راست مي‌خوانم اما شما از همه فرامين من سر باز مي‌زنيد و سخن مرا گوش نمي‌دهيد، چرا كه شكم‌هاي شما از مال حرام پرشده و بر دل‌هاي شما شقاوت نهاده شده است .  لذا صبر ميكنم و هوشيارانه بر حقم پاي ميكوبم و تا آخر ايستاده ام و هر بند و زندان و داري را با جان و دل تقدير و خواست حق ميدانم  باميد اينكه همه از پيروان و رهروان راستين و صادق دين آن امام معصوم وسربلند باشيم . انشاالله  .  با ياد و در پناه حق سربلند باشيد موفق  . يا حق

  •                                                          با احترام  شهريار نوروزي كاكاوندي
  •                       مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه
  • نشاني الكترونيكي shahryar_norouzi@yahoo.com       شماره ملي 4698959151
  •    www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه . تلفن تلگرام   وتماس09381950936
  • رونوشت :  حضور محترم دفتر مقام معظم رهبری  جهت استحضار

 

ادامه نوشته

حضور محترم جمهوري اسلاي ايران

                                                       بنام خداوند عادل

حضور محترم جمهوري اسلاي ايران                                             مورخ :   3/ 11/1395

 

حضور محترم دادستان و رياست دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه

سلام عليكم

          عطف به شماره ابلاغنامه 9510108445400891 شماره  پرونده 9509988445400693شماره بايگاني شعبه 950743 تاريخ تنظيم  14/9/1395

 

          احتراما" پيرو  لايحه مورخ 20/9/95 و لايحه مورخ 12/ 10/95 و عريضه شماره 365/خ مورخ 22/9/1393  و شماره   148 - اقدام و عمل مورخ 26/8/95  و شماره  166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395  كه متاسفانه عدم ثبت آنها مشروعيت نظام قضايي اسلامي را زير سوال برده است و براي حقير روشن نيست  كه در اين موقعيت حساس جهاني و منطقه اي كه تمام دشمنان و ابرقدرت هاي معاند خارجي  و فتنه گران و منافقين و فريب خوردگان داخلي  مستقيما"  اصل نظام اسلامي ؛ ارگانهاي بازوي انقلاب ؛ روحانيت محترم و معزز  خاصه قوه محترم قضائيه و به تبع انتصابي بودن رياست محترم و معمم آن مقام معظم رهبري و مشروعيت نظام اسلامي  را مورد حمله و حجمه قرار داده و به جامعه اسلامي چنان القا ميكنند كه در نظام مقدس اسلامي عدالتي وجود ندارد و خدايي ناكرده  منشاء اصلي فساد اقتصادي مسئولين ارشد نظام و قوه قضائيه هستند  و هيچ مظلوم بي پناه و پارتي به حق و حقوقش نميرسد و از سوي ديگر باعنايت به دستورات و فرامين حكيمانه مكرر  گذشته و اخير رهبري معظم و بصير انقلاب وعزم ؛ اراده و ادعاي سران محترم قواي سه گانه به مبارزه و مقابله جدي و بيطرفانه با مفسدين كلان اقتصادي در نظام مقدس اسلامي ؛  دليل اين همه اغماض و روزكشي در اين شهر و استان و اين پرونده چيست ؟ لذا مستدعيست در رعايت مواد قانوني 94و95و98 قانون آئين دادرسي كيفري جمهوري اسلامي ايران مصوب سال 1392 دستورات پيگيري انقلابي  مقتضي مبذول فرموده باستناد ماده يكصدم 100 همين قانون از نتيجه تحقيقات انجام شده اينجانب راآگاه و يكنسخه از پرونده فوق الااشاره را در اختيار اينجانب قرار دهند . بخدا به پير به پيغبر مشكل امرار معاش و تامين هزينه هاي سرسام آور زندگي داريم و صبر هم اندازه اي دارد . نظر به اينكه اعتراض و داد و بيداد و كفن پوشي در اين شرائط حساس را نه شما ميپسنديد و نه بنده صحيح ميدانم مجددا" به زبان تشكر و تملق مورد پسند و عرف شده حضور شما مسئولين گرامي  از اين همه اغماض و روز كشي شما عزيزان نهايت تشكر؛ تملق و سپاسگزاري را دارم و اميدوارم كه نظام مقدس اسلامي همان نظام عدل و داد و انصافي باشد كه مقام معظم رهبري ميفرمايند و ما مردم به آن اعتقاد و اعتماد داريم  .    

 . پيشاپيش از بذل توجه و عنايتي كه مبذول ميداريد مجددا" مكررا" نهايت تشكر و امتنان را دارد .

با ياد و در پناه حق سربلند باشيد موفق . ياحق

                                                                                         با احترام و اخلاص

                                                                           شهريار نوروزي كاكاوندي

                      مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه

نشاني الكترونيكي shahryar_norouzi@yahoo.com       شماره ملي 4698959151

   www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه . تلفن تلگرام   وتماس09381950936

رونوشت :  حضور محترم دفتر مقام معظم رهبری  جهت استحضار

2- فرمانداري محترم شهرستان صحنه جهت استحضار

3- فرماندهي محترم منطقه انتظامي شهرستان صحنه جهت استحضار

 

دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي


                                             بنام حق                                 12/ 10/1395
صداقت ؛ امانت ؛پاکدستی و برخورد قاطع با متخلف خائن  از مطالبات بحق مردم بصیر ایران اسلامی است
                                                                                 
(مقام معظم رهبری امام خامنه ای20/7/90 . کرمانشاه)

حضور محترم جمهوری  اسلامی ایران
دادستان محترم دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه برادر گرامي جناب آقاي صمدي

 سلام عليكم

                               عطف به شماره ابلاغنامه 9510108445400891 شماره  پرونده 9509988445400693شماره بايگاني شعبه 950743 تاريخ تنظيم  14/9/1395   احتراما" پيرو  لايحه مورخ 20/9/95 و عريضه شماره 365/خ مورخ 22/9/1393  و شماره   148 - اقدام و عمل مورخ 26/8/95    و شماره  166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395  كه متاسفانه عدم ثبت آنها مشروعيت نظام قضايي اسلامي را زير سوال برده است و براي حقير روشن نيست كه ميبايست چگونه و چند سال دیگر  و چند بار  دیگر بنویسم کهشخص یا اشخاصی که متاسفانه یا خوشبختانهدیگرهویتشان هم برای شما و هم برای من و ملت بصیر و صبور ایران اسلامی روشن ومبرهن است  از حساب شخصی و شرکت تحت مدیریت حقیر برداشت غیر قانونی نموده وبا جعل اسناد دولتی (بارنامه تمبردار دولتی) و سو استفاده از مقام وموقعیت شغلی خویش چند صد میلیارد تومان بنام شرکت حمل و نقل حقیر  ازدوبانک تجارت و ملت شهرستان صحنه تسهیلات بانکی دریافت و ... با دریافت غیرقانونی و جعل اسناد بارنامه تمبردار دولتی چندین برابر مبلغ فوق را فرارمالیاتی و .. نموده و مدت ده سال است که دو شعبه بانک در این شهرستان راغیب نموده اند و حقیر سراپا تقصیر بیش از یک دهه است که با کفن پوشی وتقدیم انواع و اقسام شکایات حق و حقوقم را مطالبه مینمایم که متاسفانه هیچمرجعی تا کنون پاسخگو نبوده و رسیدگی نمیکنند در دولت های گذشته مورد انواعاقسام تهمت ها و اتهام ها قرار گرفته زندگیم مصادره و اجازه کسب و کار ودرامد را از حقیر گرفته اند . استدعای عاجرانه دارم که بیش تر ازاین اجازه نفرمایئد که فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری را در سال اقتصادمقاومتی اقدام و عمل  به تمسخر گرفته و کبک وار  چمشمان قانون را بر اینتخلف کلان اقتصادی ببندند. صبر و تحمل بشر هم حدی داردو آنچه وظیفه من مردم بوده و انجام نداده ام را بگوئید تا انجام دهم  این دیگر وظیفه شماست که رسیدگی کنید .آیا صبر از این بیشتر که من مردم  دیگرنانی برای خوردندر سفره نداریم بعلت فقر تحمیلی  شمامسئولین عزیز دختر دانشجوی خود را بدون خرجی و پول در شهر غریب رها کردهو توان اداره و تامين  پسر جوان و دانشجویم را در دانشگاهای پولکی و غیر انتفاعی شما ندارم  مثلی کردی هست که میگوید :نان را با کور بخور و خدا را منظور داشته باش  شما همگی انسان هستید و خانواده دارید آیت خدا و حجت خدا و قاضی القضات یا وکیل من(مردم) هستیدوولایت مدار و پیرو ولایت هستید . حضرت ایشان  چند بار و دیگر چگونهبفرمایند ؛ فقط  این مانده است که شکل مبارزه با تخلفات کلان اقتصادی رابرای بعضی ها نقاشی کنند . بخدا این ظلم است نه فقط به من بلکه به ایشان وبه تبع مقام  والای ربانی حضرتشان ظلم به نظام اسلامی و ظلم به اسلام استکه عده ای بخواهند و بتوانند در نظام مقدس اسلامی عدالت را زیر سوال ببرند وبنام اسلام ظلم کنند .حقی به حقدار نرسد . لحظه ای به این عناوین خود بیندیشیدعالم محضر خداست ومن و شما در محضر خدا هستیم برای یک لحظه  خود را جای من (مردم) بگذارید که به شما اعتماد کرده ام  هنوز هماعتقاد دارم کهنظام مقدس اسلامی  نظام عدل و داد و انصاف است و براي اين منظور از تمام هستي و حتي جان خويش گذشته و سالهاست كفن پوشم ؛ لذا مستدعيست در رعايت مواد 3.11.65.69.76.77.78.93.94.95.و يكصد و چهار قانون آئين داد رسي كيفري جمهوري اسلامي ايران مصوب سال يكهزار سيصدو نود و دو دستورات مقتضي صادر و از اغماض و روز كشي و امروز برو فردا بيا و سرگردان كردن مردم بصير و صبور ايران اسلامي جدا" بپرهيزيد . پيشاپيش از بذل توجه و عنايتي كه مبذول ميداريد نهايت تشكر و امتنان را دارد .

با ياد و در پناه حق سربلند باشيد موفق . ياحق

                                                                                         با احترام و اخلاص

                                                                           شهريار نوروزي كاكاوندي

                      مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه

نشاني الكترونيكي shahryar_norouzi@yahoo.com       شماره ملي 4698959151

   www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه . تلفن تلگرام   وتماس09381950936

رونوشت :  حضور محترم دفتر مقام معظم رهبری  جهت استحضار

دادستان محترم دادگاهاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه

                                                                                                بسمه تعالي                                                       20/ 9/ 1395

دادستان محترم دادگاهاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه

 سلام عليكم

عطف به شماره ابلاغنامه 9510108445400891 شماره  پرونده 9509988445400693

شماره باياگاني شعبه 950743 تاريخ تنظيم  14/9/1395

 

                        احتراما" پيرو عريضه شماره 365/خ مورخ 22/9/1393  و شماره   148 - اقدام و عمل مورخ 26/8/95    و شماره  166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395 و نامه شماره 5243-مورخ 11/8/95 فرمانداري محترم شهرستان صحنه به پيوست نامه شماره 128/ اقدام و عمل مورخ 4/8/95و نامه بدون شماره مورخ 18/8/1395 كه حسب دستور شفاهي آن مقام محترم به استانداري محترم كرمانشاه تحويل و به شماره هاي 51941 و 51942 مورخ 19/8/95 ثبت گرديده بانضمام            برگ كپي اسناد مدارك و مكاتبات مربوط به وقوع جرم فساد اقتصادي  بحضور تقديم و با نهايت ادب ؛ اخلاص و احترام باستناد  ماده 65 قانون آئين دادرسي كيفري مصوب سال نود و دو  معروض ميدارد شخص يا اشخاصي با سو استفاده از پست و درجه و مقام خود و با تباني و اعمال نفوذ در ادارات و بانكها و شركتهاي دولتي از حسابهاي شركت حمل و نقل بار تحت مديريت اينجانب به  شماره 1281 بانك تجارت مركزي شهرستان صحنه با كد شعبه 608/120 و حساب شماره 1812  بانك ملت شعبه شهيد رستمي صحنه با كدشعبه 24083 كه بيش از يك دهه است (از زمان پيگيري كفن پوش حقير) غيب گرديده و وجود خارجي ندارند  برداشت غير قانوني نموده و تسهيلات چند صد ميلياردي اخذ و با بارنامه شركت يادشده اقدام به حمل بارهاي عمده دولتي در استان نموده و چندين سال درامد شركت را  مخفيانه حيف و ميل نموده اند . در سال هشتاد و يك  در يك قرار داد حمل دويست هزار تن گندم  سازمان تعاون روستايي استان را با تباني  و افعال مجرمانه و غير قانوني  حمل و بخاطر فرار از ماليات و .. كمتر از يك چهارم كرايه واقعي را در برگ بارنامه تمبردار دولتي ثبت وچند ميليارد تومان از بيت المال را حيف و ميل نموده  حدود پنجاه ميليون تومان را بدون سند و مدرك بصورت حق سكوت بعنوان كرايه حمل به اينجانب پرداخت نموده اند  و موارد بسيار ديگر كه در مكاتبات قبلي به مسئولين اسبق مربوطه تقديم گرديده و اسناد و مدارك آن در اختيار نيروهاي امنيتي و ضابطان قضايي ( اداره اطلاعات و  اطلاعات نيروي انتظامي  ميباشد كه انشاالله انتظار نداريد متخلفين و مفسدين كلان اقتصادي يك نسخه از اسناد تخلف  ميلياردي خود را جهت اطلاع و ارائه به دادگاه در اختيار اينجانب گذاشته تا حالا به شما تحويل نمايم  ؛ اينجانب باستناد ماده 11 قانون آئين دادرسي كيفري از جهت حيثيت خصوصي مدعي خصوصي بوده و از جهت حيثيت عمومي  جرم  انتظار ميرود دادستان محترم در اجراي ماده قانوني يادشده  اقامه دعوا و تعقيب بفرمايندبا عنايت به ماده 28 آئين دادرسي كيفري كشف و حفظ آثار و علائم و جمع آوري ادله وقوع جرم از وظائف  ضابطان محترم معزز قضايي است كه انشاالله حسب دستور قضايي در آختيار آن مقام محترم قرار ميدهند   . استدعا دارد با عنايت به مواد 3 و 11و 14 و  28 و65 و 69 و 94 و 95 و 104 و 151 و 307 و 308  قانون آئين دادرسي  كيفري  مصوب 1392  قوه قضائيه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و دستورات و سفارشات اكيد مقام معظم رهبري و و عز و اراده روساي محترم قوا  در برخورد جدي و بدون اغماض با تخلفات و مفاسد اقتصادي در كشور جهت كشف حقيقت  دستورات مقتضي  و فرامين انقلابي صادر و از مراجع ذيربط و ضابطان قضايي  استعلام  بفرمائيد تا ضمن برطرف شدن شبهه عدم استقلال متعاقبا" اينجانب اسناد و مدارك لازمه را به مراجع صالح قضايي تقديم نمايم  كه مزيد تشكر و امتنان و دعاي خير خداوند بينا و توانا ؛ حقير و ملت بصير و صبور ايران اسلامي خواهد بود  .

ضمنا" طي شماره 365/خ 22/9/93 در يك كارت حافظه الكترونيكي در سيزده پوشه يكهزار و ششصد و شصت و نه صفحه مدارك مربوط به وقوع جرم فساد اقتصادي تقديم رياست محترم دادگستري جناب آقاي نظري گرديده است .

                                                               با احترام و اخلاص

                                                     شهريار نوروزي كاكاوندي

                      مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه

نشاني الكترونيكي shahryar_norouzi@yahoo.com       شماره ملي 4698959151

   www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه .

 تلفن تلگرام   وتماس09381950936

                                                              بنام خدا

مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فساد و افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست.      ( مقام معظم رهبري )

    شركت حمل و نقل ياران دالاهو شهرستان صحنه                           شماره  :  148/ اقدام و عمل

            شاره ثبت 86  كنگاور (_غير فعال)                                          تاريخ : 26/8/1395

حضور محترم  دادستان و رياست محترم  دادگاههاي عمومي و انقلاب شهرستان صحنه

                                                                                                        

سلام عليكم

                        احتراما" پيرو 166- اقدام و عمل مورخه 12/8/1395 و نامه شماره 5234-مورخ 11/8/95 فرمانداري محترم شهرستان صحنه به پيوست نامه شماره 128/ اقدام و عمل مورخ 4/8/95و نامه بدون شماره مورخ 18/8/1395 كه حسب دستور شفاهي به استانداري محترم كرمانشاه تحويل و به شماره هاي 51941 و 51942 مورخ 19/8/95 در دبيرخانه ثبت گرديده بحضور تقديم ميگردد استانداري محترم با استناد به قانون تفكيك قوا،  مسئوليت رسيدگي به تخلفات و جرائم را مربوط به قوه محترم قضائيه ميداند و نماينده سياسي دولت در اين شهرستان طي شماره 5234 مورخ 12/8/95 كه متاسفانه با بوجود دستور ارجاع حضرتعالي به شعبه هنوز به ثبت كه از اولين و ابتدايي ترين حقوق شهروندي هر ارباب رجوع است  نرسيده است ؛ موضوع تخلف كلان اقتصادي را به آن مقام محترم جهت بررسي و رسيدگي اعلام فرموده اند و ديگر مسئوليتي ندارند مستدعيست دستور بفرمائيد نتيجه اقدامات انجام شده را به حقير جهت پيگيري قانوني اعلام بفرمايند . پيشاپيش از مساعدات و حسن اخلاق و برخورد انساني و اسلامي جنابعالي و همكاران محترم  نهايت تشكر و امتنان را دارد .

                                                               با احترام و اخلاص

                                                     شهريار نوروزي كاكاوندي

                      مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه

 

نشاني الكترونيكي shahryar_norouzi@yahoo.com 

   www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه .

 تلفن تلگرام   وتماس09381950936

رونوشت : 1 شوراي محترم تامين شهرستان صحنه .  تقديم به فرماندار محترم  جناب دكتر عباس آبادي جهت استحضار

2-     رياس محترم اداره اطلاعات شهرستان صحنه جهت استحضار و مساعدت

3-     فرماندهي متحترم منطقه انتظامي شهرستان صحنه جهت استحضار و مساعدت

آخرين مكاتبه با دولت تدبير و اميد استاندار محترم كرمانشاه جناب دكتر رازاني

                                                                            بنام خدا

مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فساد و افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست.           

                                                                                                   مقام معظم رهبري  

    شركت حمل و نقل ياران دالاهو شهرستان صحنه                                                                    شماره  :  128/ اقدام و عمل

            شاره ثبت 86  كنگاور (_غير فعال)                                                                                تاريخ : 4/8/1395

حضور محترم فرمانداري شهرستان صحنه  دوست و برادر گرامي جناب دكتر شهريار عباس آبادي       سلام عليكم         

با اهدا  سلام و ادب و احترام  رك و بدون رودربايستي پيرو مكاتبات قبلي ونامه شماره 219/2 مورخ 13/11/1393 و  شماره :  295/2 تاريخ : 12/12/1393 كه در وبلاگ شخصي صداي مردم صحنه موجود است  معروض ميدارد

اغماض ؛ چشم پوشي ؛ تاخير و روزكشي در برابرظلم آشكار مجرمين و مفسدين كلان اقتصادي و پرونده سازي ؛ افترا و فتنه گري و دشمن تراشي و تكفير و تحريم دولتي وحصرو تروراقتصادي و ضرب وشتم و ترور فيزيكي وارعاب و تهديد به بازداشت وزندان مجاهدين ولايت مدار اقتصادي نه جفا و تمسخر فرمان امام و مقتدا و ولي امر مسلمين جهان ؛ عين و مصداق واضح و مبرهن عداوت علني و آگاهانه با خداوند بينا و ؛ پيغبر(ص) ائمه اطهار (س) ؛ دين مبين اسلام و انقلاب و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و دشمني اشكار با امام عصر (عج) است به هيچ وجه در شأن؛ منزلت و مرام ما مردم بيدار و مسئولين فهيم و ولايتمدار استان جوانمردي وفتوت استان استقامت و ايثار كرمانشاه سرفراز؛ خاصه سيستم  اجرايي و قضايي نظام مقدس اسلامي نبوده  خدايي ناكرده تعمد واصرار و تكرار آن خيانت به دين و زير سوال بردن نه فقط نظام و رهبري فرزانه و بصير و امام شهدا وآرمانهاي والاي انقلاب و شهداي گرانقدر آن ؛ بلكه تمسخر و انكار خدا و پيغمبر محسوب و در هر دو دنيا عواقب نا خوشايند و سختي را براي عاملين و آمران بدنبال خواهد داشت .حقبر بحكم عمل به وظيفه امر به معروف و نهي از منكر مجبورم عرض كنم خود دانيد   دوستي رفاقت و اعتدال و تعامل و گذشت فرهنگ و سيره پذيرفته شده و غير قابل انكار مردم  ولايي اهل حق اين ديار بوده  و حد و حدوي دارد ؛ حال كه مديريت هاي غلط گذشته چند صد ميليارد تومان بنام شركت تحت مديريت حقير تسهيلات غير قانوني اخذ و چندين سال با سؤاستفاده از موقعيت شغلي درامد شركتم را حيف و ميل نموده چند بار باقيمانده زندگيم را بنام قانون مصادره و متلاشي نموده اند و دردولت و سيستم قضائي نظام مقدس اسلامي بجاي رسيدگي به تخلفات كلان اقتصادي و تظلم خواهي هاي بيشمار حقيرشما را در شرائطي قرار داده اند كه از زور و مشت و لگد استفاده نموده با حصر و ترور اقتصادي حقير با حيثيت بر باد رفته خانواده متلاشي شده ام بازي كنيد خدا شاهد است و شما و همكاران بسيار گرامي و صديق شما بچشم خود مي بينند كه چقدر صبر كرده و گريه و التماس نموده ام  بار ديگر باحترام نظام مقدس اسلامي و باحترام رفاقت با شما بزرگواران  ؛ نرمش قهرمانانه را از پيروزي بيرحمانه ترجيح داده براي آخرين بار با خلوص و از سر صدق ؛دستان  تواناي ناتوانيمان بسوي عدالت عدل علي دراز و چشمان تر ؛ اما بيدارمان در انتظار فروغ نور عشق و محبت ؛  صفاي اجراي عدالت اسلامي ؛ بر در اميد نظام عدل و داد و انصاف قضايي اسلام و دولت اسلامي  اعتدال انتظار تدبير مدبرانه شما مسئولين فهيم عزيز و ولايت مدار را دارند . بخدا به پير به بيغمبر ديگر زمان استفاده از زور و مشت و لگد گذشته و ايجاد رعب و تهديد و تنش يا دادن وعده الكي و عمل نشده  به صلاح مملكت و نظام و دين مبين اسلام نيست و اگر شما اقدامي نكرده و يا قصد نداريد انجام دهيد حقير بعنوان يك انسان مسلمان آزاده وظيفه قيام عليه ظلم دارم و به ياري خدا تا پاي جان به وظيفه عمل ميكنم ؛ زندان ميفرمايئد ؛ اعدام لطف ميكنيد ؛ بسم الله 

                                                               با نهايت اخلاص ادب و احترام                          شهريار نوروزي كاكاوندي

 www. shahryar139.blogfa.com             صداي مردم صحنه . سكوت خيانت است   

 رونوشت :              صداي مردم صحنه . سكوت خيانت است   

 رونوشت  1 –  حضور محترم استاندار استان جوانمردي كرمانشاه سرفراز جهت استحضار و صدور اوامر مقتضي

:رياست محترم اداره اطلاعات شهرستان صحنه جهت استحضار

2- فرماندهي محترم منطقه انتظامي شهرستان صحنه جهت استحضار

3- رياست محترم دادگستري شهرستان صحنه جهت استحضار

4-  نماينده محترم مردم صحنه در مجلس شوراي اسلامي آقاي حسن سليماني

5 شوراي محترم اسلامي شهرستان صحنه جهت استحضار

اين مكاتبه به شماره 51941 - 19/8/95 در دبيرخانه استانداري ثبت و به مدير كل اداره بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري محترم كرمانشاه ارجاع گرديد.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

===================================

 

مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فساد و افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست.           

                                                                                           مقام معظم رهبري  

 اين مكاتبه به شماره 51942 - 19/8/95 در دبيرخانه استانداري ثبت و به مدير كل اداره بازرسي و رسيدگي به شكايات استانداري محترم كرمانشاه ارجاع گرديد. 

بنام خداوند بخشنده و مهربان                                             18/8/1395                                                                           

حضورمحترم دکتر رازاني استاندار و ریاست  محترم شورای تامین استان جوانمردي کرمانشاه سرفراز

سلام علیکم

             پیرو نامه مورخ10 8/ 1393 و  نامه هایی که بخدا قسم دیگر شرم دارم تعداد و شماره های انها را بنویسم و با نهایت ادب اخلاص و احترام باستحضار میرساند بیش از یک دهه است در راستای عمل به فرامین موکد و متقن ومدبرانه  مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای در مبارزه با  فساد اقتصادی که هم از نظر قانونی لازم الاجرا و هم از باب شرع مقدس اسلام یک تکلیف شرعی و فرمان نایب برحق امام زمان (عج) ؛منجی عالم بشیرت ؛ بر من و شما و تمام مسلمین و امت اسلامی واجب اطاعه بوده و باشیم ؛ اینجانب شهریار نوروزی کاکاوندی که از بیسواد ترین و کم فهم و.. دهها ترین مترادف دیگر که مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت حمل ونقل بار یاران دالاهو صحنه بوده و در کل هیجده سال از بهترین سالهای عمرم را بصورت شبانه روزی بدون یک روز حتی جمعه تعطیلی به خدمت صادقانه برای مردم و نظام مقدس مشغول بوده ام  به همت افترا و پرونده سازی مسئولین گذشته این شهر و استان  ؛ حال نزد  شما بزرگواران   اخلال گر ؛ آشوبگر ؛ اراذل و اوباش ؛ مجنون و دیوانه ؛ دزذ ؛ قاچاقچی ؛ متصرف عدوانی ؛ جاعل و کلاه بردار ؛ تخریب گر اموال عمومی؛ متعاد و پخش کننده مواد مخدر و مشروبات الکلی ؛ توهین کننده به مقامات و کفن پوش بی آبرو و از اشرار خطر ناک فراری و تروریست فرمانداراسبق شهرستان صحنه  معرفی گردیده ام ؛ با این فهم اند و اطلاعات و سواد ناچیز خود در سیزده سال پیش در راستای حمایت از فرمان هشت ماده ای ولی و مقتدای خویش و شما اقدام به تهیه ؛ تدوین و تقدیم >طرح احیا بارنامه تمبر دار دولتی< www.shahryar139.blogfa.com/post/5  برای نظارت و انسداد مهمترین گلوگاه مفاسد اقتصادی  به مسئولین ذیربط دولت وقت نموده و کفن پوش تمام توان ؛ عقل و اراده و جان ومال وآبروی خود و خانواده ام را در تبق اخلاص نهاده در چهار چوب قانون و مکتوب با خواهش و التماس و گاها" اجز و اشک و ناله صدها بار مکاتبه و مراجعه نموده تا این فرمان مهم و حیاتی بزرگ پرچمدار عدالت در جهان که حتی دیگر دشمنان قسم خورده غرب و شرق عالم در داخل و خارج از این آب و خاک مقدس اذعان دارند که پرچم مقدس عدل علی (ع) را برداشته و مقابل مستکبرین و شیاطین عصر حاضر ایستاده است ؛ بر زمین نماند و بخاک نیفتد . حال من با این عقل ناقص و افکار پریشان شده از مشکلات  ....  و معیشتی واقتصادی غیر قابل تحمل با دیدن و پیگیری اخبار و رویدادهایی که از طریق رسانه ملی پخش و از سازماندهی جهانی سازمانهای بین المللی و  رسانه ای غربی خبر میدهد که تمام دشمنان این نظام الهی  در جبهه ای واحد مقابل نظام عدل اسلامی ایستاده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عدم اجرای عدالت ؛ عدم اجرای قوانین حقوق بشری وحقوق شهروندی ؛ گسترش و حمایت از رانتخواری و فساد مالی و اقتصادی در مسئولین ارشد قوا و ارکان و نهادهای انقلابی  متهم نموده  ودر تخریب چهره ها و نهادهای محبوب و ارکان اصلی نظام مقدس اسلامی از هیچ کوشش و تلاش و ترفندی مضایقه ننموده و کوچکترین مشکل و خطایی را کوه میکنند و برای دلسرد کردن و جدا نمودن مردم بصیر و صبور و ولایتمدار ایران اسلامی از نظام مقدسشان هزاران بوق و شبکه و ماهواره و .. را گسیل نموده و در پارلمانهای فرمایشی خود بودجه های کلان را به این امر اختصاص میدهند این را می فهمم وموقعیت کشور و شما را  درک میکنم که در این شرایط نباید ستون اصلی و عماد نظام اسلامی را تنها گذاشت و بقول حضرتشان آب به آسیاب دشمن ریخت . از شما مسئولین عزیز و گرانقدر که ماشاالله همه تحصیل کرده و حوزوی؛ دکتر ؛ مهندس وکارشناس هستید و از این نظام مقدس حقوق و مزایا و اضافه کار و. دریافت و نه مشکل مسکن ؛ نه بیمه و بازنشتگی و .... دارید و مثل این برادر کوچکتان زنج و مشکلات آن همه اتهام بالا را بدوش نمیکشید و از منزلت اجتماعی خوبی برخوردارید انتظار دارم حقیر را درک موقعیت حقیر را درک نموده اجازه میدهید که دولت سابق  اموال و املاک و وسائل زندگی مرا بنام قانون و نظام اسلامی  ویران ومصادره و همزمان با هدفمندی یارانه ها و ترور نافرجام فرماندارسابق اجازه کسب یک ریال درامد به این حقیر بنده ناچیز خدا ندهند و با انداختن اجباری بدهی های بانکی مربوط به شرکت تحت مدیریت من و بدهی های شخصی به گردن همسر یی گناهم  روزی چند نفر طلب کار جلویش را بگیرند و حتک حیثیتش کنند . سیزده سال است که با ادب و احترام و مکتوب عرض میکنم که شخص یا اشخاصی با سوءاستفاده از مقام و وبهره بردن از رانت و جعل اسناد ومدارک از شرکت حمل و نقل تحت مدیریت اینجانب و حسابهای مربوط به آن سو استفاده و برداشت غیر قانونی نموده و روز اول بخاطر اینکه از کسی شکایت نکرده باشم بصورت طرح یادشده تقدیم نمودم و متاسفانه بجای حمایت و رسیدگی گاراژ محل کار و سکونتم که از اولین سازه های شهرک صنعتی بود را با احکام ناعادلانه و فشار های سیاسی و قضائی بنام قانون و دولت عدالت محور ویران و مصادره و تقسیم  نمودند . هشت سال در دربند صحنه  شبانه روزی به شهادت خود شما و مردم فهیم همشهری از جوانان بافرهنگ و مردم فهیم و مسئولین دلسوز دولت عدالت محور  حمایت و در میکروفون و بلندگو گفتم و از مهمانان پذیرایی نمودم و بنر و پلاکارد زدم و عیدی دادم و.. ؛ متاسفانه بجای حمایت و تشویق و مساعدت هشت پرونده اخلال در نظم و دیوانگی .. برایم درست کردند و روز آخر در غیابم همزمان با ترور فرماندار و هدفمندی یارانه ها همه زندگیم و درامدم که یک کیوسکی بود که طبق نقشه طرح جامع گردشگری و کاملا" قانونی و استاندارد ساخته بودم را بهمراه بنر حمایت از فرمان مقام رهبری و دولت عدالت محور با لودر ویران و اموالم تخریب و غارت گردید وبیش از سه سال و نیم (چهل ویک ماه ) است که اجازه نداده اند یک ریال درآمد داشته باشم و در این مدت باقیمانده وسائل ضروری زندگی خود از فرش و یخچال و فریزر و کولر و حتی جارو و کاسه بشقاب  را برای تامین معاش و هزینه دختر غریب دانشجویم و پرداخت بهره های تحمیل بدهی همسرم فروختم ودیگر وسیله و چیز ارزشداری را ندارم که بفروشم و با پول آن از آبروریزی بیشتر جلو گیری و امرار معاش سفره خالی خانواده ام  بنمایم و بنام اینکه از فرمان ولایت حمایت میکنم و این حمایت هزینه دارد و باید صبر و استامت داشته باشم همه را تحمل و تا کنون ایستادگی نموده ام . حال قبول دارم اگر این مبارزات و مکاتبات ذره ای ثابت میکند که حقیر آدم بی دین؛ نفهم و دیوانه و اراذل و اوباش هستم ؛اشکالی ندارد؛  شما که انسان متدین ؛ فهمیده ؛ تحصیلکرده وبا خانواده وعاقلی هستید ؛ حق امضا ؛ قدرت ودر قبال آن مسئولیت دارید و هم در این دنیا و هم در آخرت میبایست که پاسخگوی اعمال و اقداماتی باشید که انجام داده اید و یا اقداماتی را که میبایست انجام دهید و انجام نداده اید را باید در حضور حضرت حق ؛خداوند قادر به پاسخ بایستید این گونه عملکرد و ولایت مداری را رفتار یک اراذل و اوباش میدانید ؟ و این برادر مظلومتان را مستحق این همه ظلم و ستم میدانید ؟ و آیا حقم من این است که فرزندانم را از گرسنگی بکشید ؟ سرنوشت پسرم که دانشگاه قبول شده و بعلت این وضعیت قادر به ثبت نام و تحصیل نیست و ویلان و سرگردان در گردنه ها شب روزش را زیر چادر میگذراند تا مجبور نباشد به چشمان خجول پدرش نگاه کند که دیگر قادر به تهیه نان شبش نیست ؛ تغییر داده و به فسادش بکشانید . دختر دانشجوی غریب و بی خرجیم که دیگر ماه به ماه هم یک زنگ تلفن نمیزند تا صدای خجالت زده پدرش را که دیگر هیچ پاسخی ندارد را نشنود را درک نمیکنید و یا رنج های شبانه روزی بیست و چند ساله همسر بیگناهم را که شب و روز تلاش کرده و میکند و چندین ملیلیون بدهی تحمیلی شرکتم را باجبار و زور درست قبل از فتنه ترور فرماندار به وی تحمیل گردیده و هر روز چند نامحرم طلبکار جلو راهش سبز و طلبشان را مطالبه میکنند را شما درک نمیکنید ؟ حداقل دغدغه و توصیه و تاکیدات مقام معظم رهبری را که فرمودند  :"مشروعیتمن و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. اینپایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و اینهم جز با مبارزه با فساد و افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کنامکان پذیر نیست."    رهبر حکیم انقلابرا درک کنید . ایشان بعنوان رهبر و اولین شخص نظام اسلامی که وظیفه تدوین و ابلاغ سیاست های کلی نظام با ابلاغ فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد به سران قوا به وظیفه خود عمل فرموده و سران قوا نیز با ابلاغ و بخشنامه و دستور العمل و اخیرا" دستور مستقیم ارجاع رسیدگی به مکاتبات و شکایات  حقیر را به شماره 100/70860/9000 مورخ 20/12/1392 در دبیر خانه قوه قضائیه  اقدام و به دادگستری استان کرمانشاه ارسال گردیده است و به شما محول نموده اند و اکنون دیگر اگر اغماض و چشم پوشی و کوتاهی انجام شود به فرد شما مربوط میشود .

خدایی ؛ شرافتا" و انصافا" لحظه ای به وجدان آگاه و بیدار خویش نگاه کرده به صدای آن گوش دهید ؛ حقیر بنده کمترین و گناه کار خدا و فرزندان بیگناه من هیچ ؛ به درک ؛ شما که انسان هستید و اشرف مخلوقات خدا ؛ مسلمان وشعیه پیرو حضرت علی(ع) و پیرو ولایت فقیه که ادامه ولایت آن حضرت است هستید . مگر حضرت امام خامنه ای با این جایگاه ومقام والا و این کهولت سن و این همه مشغله و گرفتاری های بزرگ و کوچک داخلی و خارجی که در اداره جامعه اسلامی دارند ؛ در مهر ماه سال نود شخصا" بلند نشدند و به استان کرمانشاه تشریف نیاورند و در جمع مردم بصیر وولایتمدار و شما مسئولین عزیز نفرمودند که: صداقت ؛ امانت ؛ پاکدستی و برخورد قاطع با متخلف خائن از مطالبات بحق مردم ایران است .  آیا انتظار دارید ایشان خود  گرز؛ شمشیر ویا تفنگی بردارند و خود با متخلفین و خائنین برخورد کنند و بجنگند . و یا اینکه شما هم حقیر را بخاطر تقدیم این طرح و این مکاتبات  متخلف خائن میپندارید که اینچنین قاطعانه نان زن و بچه مرا بریده و فقط و حقیر بنده خدا برخورد میکنید و چشمها را برهم نهاده گوشها را گرفته وزبانها رابسته و به هیچ مکاتبه و درخواست و عریضه و شکایتی پاسخ نمیدهید و اقدامی نمیکنید  . اگر شما دو سه مرتبه از آبدارخانه محل کارتان تقاضای چایی بکنبد و آبدارچی شما چند مرتبه به اطاق شما مراجعه و هی بگوید روچشم الان چایی میاورم  و باز به هر دلیلی چایی خدمت شما نرسد و اینبار با اینکه مدیر و رئیس اداره هستید شخصا" بلند شوید و به آبدارخانه مراجعه و دستور آوردن چایی را مستقیم ابلاغ نمایید و بعد از چند ساعت انتظار آبدارچی چایی را به شما ندهد آیا احساس نمیکنید که علاوه به اینکه ایشان وظیفه اش را بدرستی انجام نداده با این عمل از اجرای دستور تمرد نموده و این کار اورا توهین به خود تلقی نمیکنید . البته شما در اطاقتان آبدارخانه و فلاکس چایی دارید . آیا من به این انقلاب و این نظام و رهبر فرزانه آن اهانت کرده ام که این طرح و این مکاتبات را نوشته ام یا ...کار به پست و مقام و جایگاهی که دارید ندارم بعنوان یک انسان ؛ یک اشرف مخلوقات یک لحظه بیندیشید و باز وجدان خود را قاضی کنید و ببینید  که اگر حقیر سراپا تقصیر بعنوان یک مسلمان که اولین وتنها دشمن رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل است این طرح را به مسئولین دژخیم رژیم صهیونیستی برای اصلاح امور اقتصادیشان ارائه مینمودم و یک هزارم این مکاتبات ومراجعات ودرخواستها و  التماسها را مینمودم بجای این همه ظلم و ستم و ویران کردن شرکت و کار وزندگی و افترا و اتهامات گوناگون حقیر را تشویق و تمجید نمیکردند . یا مسلمانانی را که در آن کشور با رژیم و دولت نامشروع و جنایت کار صهیونیست همکاری میکنند را اراذل و اوباش و تروریست میخواند و با آنان چنین برخوردی میکنند ؟  که در نظام مقدس اسلامی بر خلاف منویات و فرامین رهبر فرزانه و دلسوز انقلاب با یک بنده خدا که جز به نیت خیر و اصلاح امور و کمک به دولت اسلامی قصد دیگر نداشته این گونه برخورد و زندگیش را متلاشی میکنند .

وقتی حقیر این طرح www.shahryar239.blogfa.com/post/5را تقدیم نمودم دولت محترم اسلامی خود را دولت اصلاحات و دولت پاسخگو مینامید و چون حاضر به اجرا و پاسخ نبود با اعلام مکتوب قبلی اقدام به شکستن چند جام شیشه سازمان مطبوع متخلف برای کشاندن و رساندن صدای خود به سیستم و قوه قضائیه نمودم که برادر بزرگوار جناب آقای توسلی زاده که در آن وقت سال 81

 دادستان وقت و معاونت قضائی دادگستر کرمانشاه بودند و خوشبخانه حال نیز معاونت قضائی دادگستری استان را دارند و دقیقا" پرونده و قیافه و کفن پوشی مرا بخاطر داشته گمان ندارم که وجدان کشی و انکارهم بنمایند فرمودند که بوی گند تخلف اقتصادی نه کرمانشاه بلکه سراسر کشور را فراگرفته و هیچ راه حلی ندارد و این دولت دروغ میگوید اگر نمیخواهی در پول و میلیاد غرق شوی و با آنها همکاری کنی و میخواهی نان حلال به فرزندانت بدهی از این شغل بگذر و بیرون برو و کار دیگری انجام بده . که هم خود ایشان وهم خدای بینا ودانا شاهد است که پرکردن فلاکس چایی مردم و سرخ کردن ساندویچ همبرگر را برای دریافت یک دویست تومانی حلال از دست مردم به مدیریت شرکت حمل ونقل و پول و قرارداد و میلیارد ترجیح داده و با چهل و هشت میلیون و پانصدهزار تومان پولی که برای خروج(فرار) از شهر محل تولد و سکونتم بدون سند و مدرک از طریق سازمان متخلف تعاون روستائی به من پرداخت شد به دربند صحنه آمدم و بنا یک دوست کیوسکی ساختم و هشت سال صادقانه و مخلصانه هم کاراقتصادی و هم کار فرهنگی  کردم و در عوض هشت پرونده اخلال در نظم عمومی و تخریب اموال عمومی و دیوانگی و... برایم درست و هشت سال با من مبارزه نابرابر کردند و آخر سر هم با ویران کردن تمام آنچه داشتم برای گرفتن حکم تیر برای من فرماندار شهرو دولت عدالت محور ترتیب نمایش ترور خود و تهمت آن به حقیر را داده و زندگیم را متلاشی نمود . حالا آن دولت عوض شده و آن فرماندار و دادستان وشورا و شهردار نیستند که پاسخ دهند و یا جبران خسارت نمایند . آیا وقتی شما پولی را به اعتبار مجوز و تابلو  دربانک محلتان به سپرده میگذارید اگر رئیس بانک بازنشسته یا منتقل شد باید برای مطالبه پولتان دنبال منزل رئیس بانک بگردید و از وی پولتان را مطالبه کنید . خدائی و پیغمبری  در هیچ کجای دنیا با یک شهروند مخلص و حتی یک دشمن این کار و این برخورد  را میکنند .

 حال انتظار است که شما دوستان و همشهریان گرامی و باوجدان که چندین مرتبه تا به حال در جلسه شورا و بصورت حضوری انفرادی مشکلات حقیر را خوانده و شنیده وملاحظه فرموده اید که درگذشته چگونه همین شورا و شهرداری البته تحت فشار با یک جلسه و مصوبه غیر قانونی  زندگیم را ویران باعث این مشکلات و.. گردیده است برای یک لحظه وجدان خود را قاضی نموده  خود را جای این برادر کوچکتان قرار دهید .میفرمائید  کفن پوشی صحیح نیست ؛ اعتراض وداد و بیداد صحیح نیست ؛ توهین و فحاشی و.  در شأن و منزلت نبوده دور از ادب و شخصیت من و هر انسان عاقل است ؛ عقده گشایی و انتقام بخدا کار صحیحی نیست ؛ خود سوزی و خود کشی خلاف شرع و عقل و منطق است و بعضی ها را خوشحال میکند . بظرشما من اجازه بدهم تا عده ای فرصت طلب به هر دلیلی  این بلا را سرمن و خانواده ام بیاورد و مرا بناحق و نا روا در این شرایط قرار داده تا جایی که روزی چند نفرطلبکارجلو همسرم را بگیرد و.... نگاه کنم و زنده باشم و هر روز نامه احتراما" التماسا"  بنویسم . همه انسان هستید و خانواده و زن و دختر دارید وجدانا" یک روزو یک ساعت این اوضاع را میتوانید تحمل کنید و خود را کنترل کنید .

استدعا دارد جهت جلوگیری از آبروریزی بیش از این دستورات و مساعدت مجاهدانه مبذول بفرمائيد .                                             

                                                                 با نهایت اخلاص و احترام

                                                              شهریار نوروزی  15/2/1393

                    مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت غیر فعال حمل ونقل یاران دالاهو صحنه  

رونوشت : دادستان و رياست محترم دادگستري شهرستان صحنه جهت استحضار

1- حضور وجدان محترم  ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان صحنه

2- حضور وجدان  محترم جناب دکتر شهریار عباس آبادی فرماندارو ریاست شورای تامین شهرستان صحنه

4 حضور مردم بصير و صبور ايران اسلامي جهت اطلاع

 ========================================

 

رياست محترم دادگستری شهرستان صحنه

                                             بنام خداوند عادل

 

مبارزه  با تخلفات و مفاسد اقتصادی جدی است و تا آخر ادامه دارد .  مقام معظم رهبری                                                    

                                                                                                                                

شركت حمل و نقل ياران دالاهو شهرستان صحنه

                       شماره ثبت 86 كنگاور         شماره :   166 اقدام و عمل

                                                             تاريخ   :   12/8/95

رياست محترم دادگستری شهرستان صحنه

 

سلام علیکم

                  با يادو نام خداوند عادل و قادر و سلام و صلوات بر پيامبر اكرم و درود و سلام بر منجي عالم بشيريت حضرت مهدي موعود (عج) و نائب برحق و خلف ايشان يگانه پرچمدار عدالت در جهان حضرت امام خامنه اي و سلام و درود بر ارواح طيبه شهدا و امام شهدا و آرزوي توفيق روز افزون براي خدمتگزاران صديق و پر تلاش نظام اسلامي و با نهايت ادب؛ اخلاص و احترامپيشاپيش ضمن گراميداشت يوم الله سيزدهم آبانماه سالروز مبارزه با استكبار و شيطان بزرگ پيرو رونوشت نامه شماره 128/ اقدام و عمل مورخ 4/8/1395 و نامه شماره 5243 مورخ 11/8/1395 فرمانداري محترم شهرستان صحنه (پيوست) كه جناب دادستان محترم لطف فرموده به دادياري شعبه دوم اراجاع فرموده اند. متاسفانه دبيرخانه آن مديريت محترم از ثبت نامه ذكرالاشاره امتناع و داديار محترم شعبه نيز برابر مقررات جديد شماره كاربري قضايي را از حقير مطالبه ميفرمايند كه مزيد تشكر و امتنان بوده اما متاسفانه سامانه اعلام شده  از دريافت اطلاعات مربوط به اقامتگاه اينجانب و ارائه شماره كاربري امتناع ميورزد استدعا دارد با عنايت به حساسيت و فرمان مقام معظم رهبري  در الزام برخورد قاطع با تخلفات و مفاسد كلان اقتصادي در كشور دستورات مقتضي  مبذول و مساعدت بفرمائيد. پيشاپيش از بذل توجه و عنايت شما و همكاران گرامي نهايت تشكر و امتنان را دارد .

 

                                     شهريار نوروزي كاكاوندي                                          

                                  مدير عامل و رئيس هيئت مديره

 

1رونوشت=دفتر مقام معظم رهبري پيرو مكاتبات قبلي جهت استحضار                

3-وبلاگ شخصي سكوت خيانت است صداي مردم صحنه www.shahryar139.blogfa.com

نشاني صحنه خيابان 17 شهريور مقابل كانون

 Shahryar_norouzi@yahoo.com  پست الكترونيكي :ايميل

نشاني صحنه خيابان هفده شهريور مقابل كانون تربيتي حجاب كوي سنبل پلاك1 تلفن 08383225904

            همراه    09381950936

متاسفانه با وجود كفن پوشي از ثبت نامه فرمانداري و اين مكاتبه در دادگستري امتناع ميگردد.  تكليف  و وظيفه بنده پيگيري است و به  تكليف و وظيفه تا پاي جان عمل ميكنم و نتيجه آني است كه خدا ميخواهد

حضور محترم فرمانداري شهرستان صحنه  دوست و برادر گرامي جناب دكتر شهريار عباس آبادي

                                                                بنام خدا

 

مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فساد و افزون طلبی انسانهای مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست.

                                                                                           مقام معظم رهبري

    شركت حمل و نقل ياران دالاهو شهرستان صحنه                                                                    شماره  :  128/ اقدام و عمل

            شاره ثبت 86  كنگاور (_غير فعال)                                                                                تاريخ : 4/8/1395

حضور محترم فرمانداري شهرستان صحنه  دوست و برادر گرامي جناب دكتر شهريار عباس آبادي

سلام عليكم

با اهدا  سلام و ادب و احترام  رك و بدون رودربايستي پيرو مكاتبات قبلي ونامه شماره 219/2 مورخ 13/11/1393 و  شماره :  295/2 تاريخ : 12/12/1393 كه در وبلاگ شخصي صداي مردم صحنه موجود است  معروض ميدارد

اغماض ؛ چشم پوشي ؛ تاخير و روزكشي در برابرظلم آشكار مجرمين و مفسدين كلان اقتصادي و پرونده سازي ؛ افترا و فتنه گري و دشمن تراشي و تكفير و تحريم دولتي وحصرو تروراقتصادي و ضرب وشتم و ترور فيزيكي وارعاب و تهديد به بازداشت وزندان مجاهدين ولايت مدار اقتصادي نه جفا و تمسخر فرمان امام و مقتدا و ولي امر مسلمين جهان ؛ عين و مصداق واضح و مبرهن عداوت علني و آگاهانه با خداوند بينا و ؛ پيغبر(ص) ائمه اطهار (س) ؛ دين مبين اسلام و انقلاب و شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و دشمني اشكار با امام عصر (عج) است به هيچ وجه در شأن؛ منزلت و مرام ما مردم بيدار و مسئولين فهيم و ولايتمدار استان جوانمردي وفتوت استان استقامت و ايثار كرمانشاه سرفراز؛ خاصه سيستم  اجرايي و قضايي نظام مقدس اسلامي نبوده  خدايي ناكرده تعمد واصرار و تكرار آن خيانت به دين و زير سوال بردن نه فقط نظام و رهبري فرزانه و بصير و امام شهدا وآرمانهاي والاي انقلاب و شهداي گرانقدر آن ؛ بلكه تمسخر و انكار خدا و پيغمبر محسوب و در هر دو دنيا عواقب نا خوشايند و سختي را براي عاملين و آمران بدنبال خواهد داشت .حقبر بحكم عمل به وظيفه امر به معروف و نهي از منكر مجبورم عرض كنم خود دانيد   دوستي رفاقت و اعتدال و تعامل و گذشت فرهنگ و سيره پذيرفته شده و غير قابل انكار مردم  ولايي اهل حق اين ديار بوده  و حد و حدوي دارد ؛ حال كه مديريت هاي غلط گذشته چند صد ميليارد تومان بنام شركت تحت مديريت حقير تسهيلات غير قانوني اخذ و چندين سال با سؤاستفاده از موقعيت شغلي درامد شركتم را حيف و ميل نموده چند بار باقيمانده زندگيم را بنام قانون مصادره و متلاشي نموده اند و دردولت و سيستم قضائي نظام مقدس اسلامي بجاي رسيدگي به تخلفات كلان اقتصادي و تظلم خواهي هاي بيشمار حقيرشما را در شرائطي قرار داده اند كه از زور و مشت و لگد استفاده نموده با حصر و ترور اقتصادي حقير با حيثيت بر باد رفته خانواده متلاشي شده ام بازي كنيد خدا شاهد است و شما و همكاران بسيار گرامي و صديق شما بچشم خود مي بينند كه چقدر صبر كرده و گريه و التماس نموده ام  بار ديگر باحترام نظام مقدس اسلامي و باحترام رفاقت با شما بزرگواران  ؛ نرمش قهرمانانه را از پيروزي بيرحمانه ترجيح داده براي آخرين بار با خلوص و از سر صدق ؛دستان  تواناي ناتوانيمان بسوي عدالت عدل علي دراز و چشمان تر ؛ اما بيدارمان در انتظار فروغ نور عشق و محبت ؛  صفاي اجراي عدالت اسلامي ؛ بر در اميد نظام عدل و داد و انصاف قضايي اسلام و دولت اسلامي  اعتدال انتظار تدبير مدبرانه شما مسئولين فهيم عزيز و ولايت مدار را دارند . بخدا به پير به بيغمبر ديگر زمان استفاده از زور و مشت و لگد گذشته و ايجاد رعب و تهديد و تنش يا دادن وعده الكي و عمل نشده  به صلاح مملكت و نظام و دين مبين اسلام نيست و اگر شما اقدامي نكرده و يا قصد نداريد انجام دهيد حقير بعنوان يك انسان مسلمان آزاده وظيفه قيام عليه ظلم دارم و به ياري خدا تا پاي جان به وظيفه عمل ميكنم ؛ زندان ميفرمايئد ؛ اعدام لطف ميكنيد ؛ بسم الله 

 

                                                                    با نهايت اخلاص ادب و احترام

                                                                       شهريار نوروزي كاكاوندي

 www. shahryar139.blogfa.com             صداي مردم صحنه . سكوت خيانت است   

 رونوشت :رياست محترم اداره اطلاعات شهرستان صحنه جهت استحضار

2- فرماندهي محترم منطقه انتظامي شهرستان صحنه جهت استحضار

3- رياست محترم دادگستري شهرستان صحنه جهت استحضار

4-  نماينده محترم مردم صحنه در مجلس شوراي اسلامي آقاي حسن سليماني

5 شوراي محترم اسلامي شهرستان صحنه جهت استحضار

=================================================

                        بنام خدا

 مبارزه با تخلفات و مفاسد اقتصادي جدي است و تا آخر دامه دارد .     مقام معظم رهبري -

جناب آقاي حاج حسن سليماني نماينده و وكيل محترم بنده و مردم صبور و ولايت مدار شهرستان صحنه

سلام عليكم

                    خدا شاهد است و بينا و شماهم عملا" بچشم خود ميبينيد كه بيش از يكسال است از بازگشت  دوباره شما به صحنه سياست ايران اسلامي ميگذرد و چندين بار حضورآ" به بنده قول داده ايد و روي چشم فرموده ايد و بنده هنوز صلاح نديده ام كه مطلبي را مكتوب تقديم كنم و صبر را پيشه كرده منتظر وفاي به عهد و عمل به قول هاي حضرتعالي در سال اقدام و عمل كه متاسفانه مانند سالهاي جهاد اقتصادي و پاسخگويي و.. دو نيم شده روبه پايان است ؛ مانده  استدعاي بذل توجه داشته  مخلصانه و صادقانه تقاضاي ملاقات حضوري و اخد مشاورت و دريافت نظرات كارشناسي و كاربردي شما در خصوص پيگيري حق و حقوق خانواده ام در نحوه برخورد يا تعامل قانوني و منطقي با متخلفين اقتصادي رادارم و چندين سال است در شرايط بسيار ناجوانمردانه حصر اقتصادي تحميلي زندگي خود و فرزندان و خانواده ام را ايثار گرانه فدا نموده ام  باز عاجزانه تقاضاي خود را يكبار ديگر و اين بار مكتوب و قبل از انتشار تقديم ميدارم خواهشمند است نزول اجلال فرموده ده دقيقه از وقت گرانبهاي خود را به اجراي فرامين مقام معظم رهبري در خصوص رسيدگي به تظلم نامه هاي اين موكل مظلوم و بي پناهتان اختصاص بفرمائيد تا بد از پانزده سال دست از كفن پوشي و تظلم نويسي بي پاسخ بردارد و اين اواخر عمر را خادم و خدمتگزار باقي بماند . وسلام يا حق

                                                                       

                                                        با احترام لازم

                                                     شهريار نوروزي كاكاوندي

                      مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه

 

نشاني الكترونيكي :  shahryar_norouzi@yahoo.com 

   www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه .

 تلفن تلگرام  09211064875 وتماس09381950936

 

مكاتبات دور جديد با جناب آقاي حسن سليماني نماينده شهرستان صحنه

                                                     بنام خدا

 مبارزه با تخلفات و مفاسد اقتصادي جدي است و تا آخر دامه دارد .     مقام معظم رهبري -

جناب آقاي حاج حسن سليماني نماينده و وكيل محترم بنده و مردم صبور و ولايت مدار شهرستان صحنه

سلام عليكم

                    خدا شاهد است و بينا و شماهم عملا" بچشم خود ميبينيد كه بيش از يكسال است از بازگشت  دوباره شما به صحنه سياست ايران اسلامي ميگذرد و چندين بار حضورآ" به بنده قول داده ايد و روي چشم فرموده ايد و بنده هنوز صلاح نديده ام كه مطلبي را مكتوب تقديم كنم و صبر را پيشه كرده منتظر وفاي به عهد و عمل به قول هاي حضرتعالي در سال اقدام و عمل كه متاسفانه مانند سالهاي جهاد اقتصادي و پاسخگويي و.. دو نيم شده روبه پايان است ؛ مانده  استدعاي بذل توجه داشته  مخلصانه و صادقانه تقاضاي ملاقات حضوري و اخد مشاورت و دريافت نظرات كارشناسي و كاربردي شما در خصوص پيگيري حق و حقوق خانواده ام در نحوه برخورد يا تعامل قانوني و منطقي با متخلفين اقتصادي رادارم و چندين سال است در شرايط بسيار ناجوانمردانه حصر اقتصادي تحميلي زندگي خود و فرزندان و خانواده ام را ايثار گرانه فدا نموده ام  باز عاجزانه تقاضاي خود را يكبار ديگر و اين بار مكتوب و قبل از انتشار تقديم ميدارم خواهشمند است نزول اجلال فرموده ده دقيقه از وقت گرانبهاي خود را به اجراي فرامين مقام معظم رهبري در خصوص رسيدگي به تظلم نامه هاي اين موكل مظلوم و بي پناهتان اختصاص بفرمائيد تا بد از پانزده سال دست از كفن پوشي و تظلم نويسي بي پاسخ بردارد و اين اواخر عمر را خادم و خدمتگزار باقي بماند . وسلام يا حق

                                                                       

                                                        با احترام لازم

                                                     شهريار نوروزي كاكاوندي

                      مدير عامل و رئيس هيئت مديره شركت غير فعال حمل و نقل ياران دالاهو صحنه

 

نشاني الكترونيكي :  shahryar_norouzi@yahoo.com 

   www. Shahryar139.blogfa.com   . صداي مردم صحنه .

 تلفن تلگرام  09211064875 وتماس09381950936

موکلین  و مردم صبور وشریف حوزه انتخابیه شما انتظار دارند که

موکلین  و مردم صبور وشریف حوزه انتخابیه شما انتظار دارند که

 

1=مسئولین شهرشان از  افراد متعهد .ارزشی. و بومی شهرستان خودشان انتخاب شوند

2= دفتر ارتباط مردمی شما در محلی مناسب باتجهیزات و فن آوری روز امکان دریافت  نظرات و شکایات الکترونیکی را داشته باشد .

3= جریان  ترور نافرجام مورخه 27/9/89 فرماندار شهرستان صحنه  آقای بهروز دهنوی را  پیگیری و به نتیجه برسانید

سردار پاسدار محمد  رحمتی (وزیر راه و ترابری دولت فتنه گر خاتمی) در رإس سپاه پاسداران شهرستان صحنه  چه میکرده 

ا4- دو شعبه بانک ملت باکدشعبه 2408/3 و تجارت با کد 120/608 غیب  شده اند قوه قضائیه   و قوه مجریه پاسحگو نیستند شما بعنوان  ناظر بر حسن اجرای قانون حق وحقوق  موکلین خود زا پیگیری کنید که چرا و چه کسی از حسابهای بانکی1281و 1812 شرکت حمل ونقل یاران دالاهو صحنه سو استفاده و برداشت غیر قانونی نموده است

5=طرح احیار بارنامه تمبر دار دولتی  که در همین وبلاگ http://shahryar139.blogfa.com/post/5پست ثابت است چرا مجلس ششم و هفتم  و دولت اصلاحات و دولت عدالت محور حاضر به اجرا نیستند 

http://shahryar139.blogfa.com/

سکوت خیانت است .صدای مردم صحنه

                          شهریار نوروزی کاکاوندی از صحنه