عید مبعث مبارک


مبعث پیامبر اکرم(ص) را به شما و خانواده ی گرامیتان تبریک عرض می کنم.

التماس دعا

جوابیه حضرت ایت الله عظمی صانعی (مد ظله) برای عضویت در انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و


بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز ایمیلی از یکی از برادران دریافت کردم که متن استسفاء ایشان از حضرت آیت الله عظمی صانعی (مد ظله) درباره عضویت در "انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت" و جوابیه آن بزگوار را در بر داشت.  از آنجاییکه جوابیه آن بزرگوار می تواند باعث رفع شک و شبهه در بسیاری از برادرانی که قصد پیوستن به این انجمن را دارند بشود، پس از دریافت اجازه از این برادر عزیزمان نسبت به نشر این جوابیه اقدام کردم و امید است که دیگر دوستانی هم که دچار شبهه هستند تصمیم صحیحی گرفته و به جمع ما بپیوندند.


پاسخ نامه شماره 139496 دفتر حضرت آیت الله العظمی صانعی

 


 

 

بسمه تعالی

باعرض سلام ؛

ج- اگر گمان می کنید با انجام کاری ممکن است در مسیر ظلم به مردم قرار گیرید آن کار را انجام ندهید .

http://saanei3.tk/

 

می توانید از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 30007960 و از ایمیل Istifta@saanei.org   استخاره و یا سوالات شرعی خود را مطرح نمایید.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام  مجدد به خدمت حضرت آیت العظمی صانعی (مدظله)

تشكر و سپاس بسیار برای پاسخ حضرتعالی به استسفاء بنده. متاسفانه والدین این حقیر از معلومات لازم فقهی و دینی برای راهنمایی بنده برخوردار نیستند و از آنجاییكه طبق فرموده حضرت عالی در صورت درست نیاندیشیدن و انجام عمل اشتباه  امكان خسران دنیا و آخرت وجود دارد، لطفا این بنده گناهكار را در حد امكان راهنمایی بفرمایید تا خسران آخرت را برایم در پی نداشته باشد.

با تشكر

التماس دعا

فرشاد .ف

 

 

 

بسمه تعالی

باعرض سلام ؛

ج- بهتر است در این موارد با پدر و مادر خود مشورت نمایید و البته شایسته است كه  درست بیندیشید چراكه خدای ناكرده باعث كاری می گردد كه خسران دنیا و آخرت شما می شود .http://saanei3.tk/

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام به خدمت حضرت آیت العظمی صانعی (مدظله)

مِن قَبْلُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَأَنزَلَ الْفُرْقَانَ إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ بِآيَاتِ اللّهِ لَهُمْ عَذَابٌ شَدِيدٌ وَاللّهُ عَزِيزٌ ذُو انتِقَامٍ

سوره آل عمران

اینجانب فرشاد .ف عضو بسیج تهران هستم. در چند هفته گذشته تعدادی از همسنگران و همكاران بنده به عضویت گروهی بنام " انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت" در آمده اند و همین دوستان از من خواسته اند كه من هم به این گروه ملحق شوم. اساسنامه این گروه تمامی ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی را مد نظر داشته است ولی تنها مسئله ای كه  باعث مردد شدن من در  به عضویت در آمدن در این گروه شده است ویدیویی است كه این گروه درست كرده است و در اینترنت قابل رویت است. در آخر این ویدیو سخنگوی این گروه اعلان می كند كه در صورت ایجاد هر گونه ناآرامی در آینده این گروه تحت هیچ شرایطی دست به اسلحه نبرده و به مقابله با مردم نخواهد پرداخت.  از یك طرف می بینم كه تعداد زیادی از برو بچه هاب بسیجی و ارزشی عضو این گروه شده اند و از طرف دیگر فكر می كنم كه با عضویت در این گروه باید از دستورات فرمانده ام در صورت بروز ناآرامی سرپیچی كرده و با تظاهر كنندگان برخورد كنم.

 سئوال بنده این است كه اگر به عضویت این گروه دربیایم و تظاهراتی از سوی مردم برگزار شود و فرماندهان ما مثل زمان انتخابات گذشته دستور حمله به مردم را صادر كنند، آیا سرپیچی از این دستور حرام و خلاف شرع است و یا اینكه عضویت در این گروه خلاف شرع است؟

خواهشمند است این بنده گناهكار را راهنمایی بفرمایید.

با تشكر

التماس دعا

فرشاد .ف

 

 

انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت و اسپری لوگو بر در و دیوار شهر های مختلف3

لوگو و آرم گروه همه جا قابل مشاهده است.

Photo

انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت و اسپری لوگو بر در و دیوار شهر های مختلف

برچسب ها و لوگوی بسیجیان مدافع در تمامی شهر های کشور مشاهده شده است. این نشانی از فراگیر بودن و مردمی بودن این انجمن است.

Photo: ‎برچسبهای انجمن بسیجیان مدافع آرمانهای انقلاب اسلامی و ملت روی دیوارهای شهر مشاهده میشود:‎

انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت و اسپری لوگو بر در و دیوار شهر های مختلف

Photo: ‎خواهران و برادران عزیز عضو انجمن بسیجیان مدافع

قبل از هر چیز مخواهیم از تک تک شما نهایت تشکر را کرده و امیدوار هستیم که این بسیجیان منافق حاصل زحمات شما را دیده و باور کنند که زمان زور و خشونت تمام شده و مردم در کنار بسیجیان مدافع در امن خواهند بود. از اینکه شابلونهای ما را روی دیوارهای شهرتان اسپری کردید و بر چسبهای ما را در مناطق مختلف زدید ممنونیم. 

همچنین ممنون از عکسهایی که برای ما فرستادید. ما  سه قطعه عکس را انتخاب کردیم و در اینجا آپلود کردیم. لطفا عکسهایتان را برای ما بفرستید.

تشکر مخصوص خدمت خواهر آذری، برادر سید حمید و برادر عبدالرضا‎ 

پخش آرم و لوگوی انجمن بسیجیان مدافع در سطح شهر های مختلف کشور.


انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت پیرو راه شهدا است.

ای شهیدان ، راهتان را ادامه خواهیم داد
بسم الله الرحمن الرحیم

الا یا ایهّا الساقی ادرکاسان و ناولها      که عشق آسان نمود اول ولی افتاده مشکل ها اگر می خواهید مطمئن باشید که به بیراهه نمی روید و آخرتتان را به دنیایتان نمی فروشید، دنباله رو راه شهداء باشید. شهدایی که برای حفظ اسلام و ایران از عزیزترین هدیه خداوندی خود که همانا جانشان بود گذشتند. تاریخ ثابت کرده است که پیروی از راه شهداء اجر اخروی را در بر داشته واز خسران دنیوی جلوگیری می کند. بنظر من " انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملّت " هم قدم در همین مسیر گذاشته و سعی در احیّای ارزشهای از دست رفته بسیج و بسیجی دارند. همان ارزش هایی که صدها هزار شهید عزیزمان را از این دنیای فانی جدا و به ملکوت اعلی رساند. همیشه افتخارم این بود که بسیجی هستم ولی امروز افتخارم این است که نه تنها بسیجی هستم بلکه یک بسیجی عضو انجمن بسیجیان مدافع از آرمان های انقلاب اسلامی و ملّت هستم.  انجمنی که بیعت مجددش با حضرت امام خامنه ای و ملّت عزیزمان در جهت احیّای ارزش ها و اصول اولیه حاکم بر بسیج در زمان شکل گیریش، نشان دهنده آگاهی مذهبی و سیاسی اعضایش میباشد. در همین جا می خواهم از تمامی برادران و خواهران بسیجی خواهش کنم تا با حفظ اتّحاد و مقاومت در برابر عناصر معلوم الحّالی که قصد ایجاد تفرقه و دودستگی را در بین اعضاء این تشکّل مردمی را دارند، ما را در رسیدن به اهدافمان که همانا احیّای ارزش ها ی فراموش شده بسیج است یاری نمایند. بیاید تا با نشر آرم این انجمن در سطح شهر های مختلف اتّحاد خود را نشان داده و تو دهنی محکمی بر دهان بدخواهان و بسیجی نماها بزنیم.   در آخر اینکه فراموش نکنید که شهداء نظاره گر تمامی اعمال ما هستند و در روز محشر شفاعتشان برای ما واجب و لازم است.
فاتحه برای روح پاک شهداء فراموش نشود.
التماس دعا
والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته
مهدی اسدی

انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت سالروز ارتحال حضرت امام را تسلیت عرض می کند.

سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) را به عموم مسلمین  تسلیت عرض می کنم.

من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

 چشم بیمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم  

فارغ از خود شدم و كوس اناالحق بزدم

 همچو منصور خریدار سر دار شدم  

غم دلدار فكنده است به جانم، شررى

 كه به جان آمدم و شهره بازار شدم  

درِ میخانه گشایید به رویم، شب و روز

 كه من از مسجد و از مدرسه، بیزار شدم  

جامه زهد و ریا كَندم و بر تن كردم

 خرقه پیر خراباتى و هشیار شدم  

واعظ شهر كه از پند خود آزارم داد

 از دم رند مى آلوده مددكار شدم  

بگذارید كه از بتكده یادى بكنم

 

من كه با دست بت میكده بیدار شدم

شعری از حضرت امام خمینی (ره)

وقاحت تا چه حدی؟


وقاحت تا چه حدی؟

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهید دکتر بهشتی فرمودند: شهادت برای ملت ما  معشوق است. ما را از شهادت نترسانید.

بقول قدیمی ها "زبانم الکن است". واقعا مانده ام که بعضی از افراد نه تنها شرم و حیا ندارند بلکه از خدا و روز قیامت هم واهمه ای ندارند. از چند روز پیش که عضویتم را در "انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت" اعلام کردم تعدادی از دوستان حزب اللهی نما شروع به حمله به بنده و تخریب شخصیتی کرده اند. این افراد به حمله و تخریب شخصیتی قناعت نکرده بلکه تهدید را هم چاشنی کارشان قرار داده اند. متاسفانه فرهنگ خودبزرگ بینی و چنگ انداختن به قدرت به سازمان ها و ارگان های غیر نظامی محدود نمیشود. تعداد زیادی از افرادی که با بنده  و دیگر دوستان تماس گرفته اند ،انجمن بسیجیان را گروهی تفرقه افکن معرفی کرده اند و گفته اند به هر طریقی با آن مقابله و برخورد خواهند کرد این دوستان به ما گفته اند که گول نخوریم و بازیچه دست این گروه و آن گروه نشویم! سوال من از همین دوستان این است که مگر فقط شما جبهه رفته اید که اینچنین از قهرمانی هایتان مایه می گذارید و طلبکارید؟ مگر من و امثال بنده کنار گود نشسته بودیم؟ مگر من و امثال من هنوز ترکش در پشتمان نداریم؟ مگر چه گفته ایم که اینچنین بر آشفته می شوند و فریاد وامصیبتا سر می دهند؟ حرفمان حرف حساب است و حرف حق! هر آنچه در اساسنامه انجمن بیان شده هم با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همخوانی دارد و هم با رهنمود های حضرت امام خامنه ای. وقتی تهدید می کنند و صحبت از نابود کردن و از بین بردن ما می کنند دو مسئله به ذهنم خطور می کند، اول اینکه این افراد دست پرورده و آلت دست دشمنانمان هستند و می خواهند با  با ایفای نقش بچه بسیجی و حزب اللهی حقانیت خود را نشان بدهند و با همین کار باعث دلسردی دوستان عضو و کسانی که قصد عضویت را دارند بشوند و مستقیما به این نظام ضربه وارد کنند  و یا اینکه واقعا بسیجی هستند و یا از سر نا آگاهی و یا از ترس از دست دادن پست ومقام قصد مقابله دارند. وقتی که تهدید می کنند آیا به این مسئله فکر نمیکنند که ما هم دقیقا همان امکاناتی را که انها در اختیار دارند در اختیار داریم؟ آیا به این مسئله فکر نمیکنند که آنها هستند که بین صفوف ما تفرقه ایجاد می کنند و مصلحت نظام را در نظر نمیگیرند و بالاخره اینکه آیا فکر نمیکنند که ما هم به همان مدرسه ای که آنها رفته اند رفته ایم و به زیر و بم کارشان آشنایی داریم؟  خلاصه کلام اینکه ما بجز مصلحت نظام و کشور و ملت انگیزه دیگری نداریم و اینگونه تهدید ها تاثیری بر کارمان نخواهد گذاشت و دلیل اینکه این مسائل را اینجا نوشتم برای روشنگری بوده  و مجددا اعلام می کنیم که اگر این نیروهای حزب اللهی نما قصد انجام هر گونه عمل خشونت آمیزی را داشته باشند با موجی از بسیجیان واقعی که در تمامی این سالها مدافع این انقلاب  بوده اند و در طول سالهای جنگ تحمیلی دست تنها و با یک ژ-س 10-15 سرباز عراقی را به اسارت در می آوردند روبرو خواهند شد. فراموش نکنید  که: با آل علی هرکه در افتاد ورافتاد.

التماس دعا

والسلام و علیکم و رحمه الله وبرکاته

مهدی اسدی

 

من تصمیمم را گرفتم



من تصمیمم را گرفتم

بسم الله الرحمن الرحیم

در مطلب قبلی در مورد اعلام موجودیت " انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت" نوشتم. از هفته گذشته تا حالا من و جواد با تعداد زیادی از بچه حزب اللهی های عضو این گروه آشنا شده ایم و هر روزی که می گذرد بیشتر به بحق بودن راهی که این برادران انتخاب کرده اند ایمان می آورم. یکی از مسائل مهمی که این گروه در اساسنامه اش مطرح کرده است پایبندی و اعتقاد آن به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و اصول 6،7،9،22،23،24،26،27،32،38 و 40 قانون اساسی جمهوری اسلامی شاهدی بر حقانیت و قانونی بودن پیام این گروه  هستند.

من هم مثل جواد  و هزاران بسیجی دیگردر مورد اینکه آیا به عضویت تین گروه در بیایم فکر کردم. من هم مثل جواد و هزاران بسیجی دیگر نگران این مسئله بودم که اگر دستور برخورد با تظاهرکنندگان احتمالی داده شود، آیا از این دستور سرپیچی خواهم کرد یا خیر. من هم مثل بسیاری از برادران دیگرمان موهایم را در آسیاب سفید نکرده ام و سرد و گرم روزگار را چشیده ام. من هم مثل بسیاری از همسنگران عزیزم فرق بین حق و نا حق را می دانم.

بعد از تفکر بسیار و سبک و سنگین کردن اوضاع به این تنیجه رسیدم که که نمی خواهم آخرتم را به دنیایم بفروشم و در روز قیامت شرمنده ائمه و شهدا باشم و برای همین تصمیم گرفتم که عضو این انجمن بشوم.

ختم کلام اینکه لینک فیس بوک و بلاگ این انجمن را برایتان گذاشته ام و امیدوارم که همه دوستان با اعلان عضویت در این گروه تازه تاسیس و تبلیغ آن در فیس بوک، وبلاگ و سایت هایشان قدمی محکم در راه احیای ارزش های از دست رفته و نام مقدس بسیج بردارند.

بهتر است تا فراموش نکنیم که بسیج و بسیجی خدمتگذار و جزئی از ملت شهید پرورمان است و بدون حمایت این مردم هیچیم.

فاتحه برای روح پاک شهدا و صلوات برای بقای عمر حضرت امام خامنه ای فراموش نشود.

آدرس فیسبوک گروه:

 http://www.facebook.com/seyedahmad.tavasoli.3?fref=pb&hc_location=friends_tab

آدرس بلاگ گروه: http://www.anjomanbasijian.blogfa.com

والسلام و علیکم و رحمته الله و برکاته

التماس دعا

مهدی اسدی

انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت

انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت


بسم الله الرحمن الرحیم

همانطوری که قبلا اشاره کرده بودم من و تعدادی از برو بچه های زمان جنگ جلسات هفتگی داریم و در این جلسات  نه تنها از خاطراتمون حرف میزنیم بلکه  درباره مسایل روز کشور هم بحث و تبادل نظر می کنیم. این هفته هم از این قاعده مستثنی نبود علی الخصوص که سالروز آزادسازی خرمشهر هم پیش رویمان است.  یکی از بچه هایی که همیشه تو این مباحث با شور و شوق شرکت می کرد جواد است، همیشه با ساکت کردن این آدم مشکل داشتیم و اصلا امان نمیداد که دیگران حرف بزنند. از زمان جنگ بهش لقب " خبرگزاری بی بی سی" داده بودند چونکه هر خبری تو گردان میشد را سریع به همه اطلاع می داد تا جاییکه فرمانده گردان از دستش به ستوه آمد و گفت اصلا کسی با جواد تا یک هفته حرف نزند، انگار نه انگار وجود دارد، اصلا محلش نگذارید حتی اگر دارد بر بر تو چشماتون نگاه می کند. خلاصه اینکه این جواد کاراکتری برای خودش. این هفته خیلی ساکت بود و زیاد حرف نمیزد که البته این با شخصیت این آدم کاملا در تضاد است. یادم می آید آخرهای جنگ وقتی ترکش خورده بود و داشتن می بردندش بیمارستان صحرایی یا همون بهداری خودمون، اونجام دست از پرچونگی ور نمیداشت و یک ضرب ارد و دستور میداد، اون پوتینم اونجا است بذارش زیر تختت، بادگیرمو بچه ها غنیمت نبرن و از این حرفها. برای همین  این رفتارش برایم خیلی عجیب بود. بهش گفتم که جواد جان مشکلی چیزی پیش اومده؟ خیلی تو فکری! جواب داد نه حاجی خوبم همه چی رو براه است. خلاصه از من اصرار و از اون انکار تا اینکه بالاخره جا زد و گفت: آره حاجی یک چیزی فکرمو مشغول کرده و کلی دارم باهاش کلنجار میروم. سر دوراهی گیر کردم. گفتم بگو چیه شاید از دست ما کاری بر بیاید. از روزی که با هم جبه بودیم عهد کردیم تا وقتی که زندهایم و نفس میکشیم هوای همدیگر را داشته باشیم و خدا را شکر همه ما تا این لحظه به این قولمون وفادار بودیم. جواد گفت: ..... که میشناسی؟ پسر عمه ام! گفتم آره همونیکه تو پایگاه .......؟ کفت آره خودشه. گفتم خوب ...... چی شده؟ گفت چند روز پیش یک برگه در آورده به من داده میگه اینو بخون، شدم عضو این گروه. اسم گروهشون بود "انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت" .  من بعد از اینکه برگه را خواندم  بعدشم یک ویدیویی روی صفحه فیسبوکشون بهم نشان داد و همین کمی دودلم کرد. میخواستم که ببینم اینا کی هستند و چی میگویند، حرف هایشان درسته ولی ویدیوشون کمی دودلم کرده نمیدانم که اگر کار به آنجا برسد چکار باید بکنم، حرف این ها را گوش کنم  و سرپیچی از دستورات و یا ایکه دستورات را انجام بدم؟؟. برگشتم گفتم بده این کاغذ را ببینم، جواد کاغذ را بمن داد ، سربرگ نامه یک لوگوی گل لاله قرمز با یک کلاشینکف مشکی بصورت ضربدری روی گل لاله بود. بالای گل لاله نوشته شده بود : اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد ان رسول الله" زیر گل لاله هم نوشته شده بود "انجمن بسیجیان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و ملت". زیر لوگوی این گروه هم اساسنامشون بود. بعدش گفت اینکه چیزی نیست و بهم بلاگشون و صفحه فیسبوکشون را نشان داد که یک ویدیویی روش گذاشته بودند. حرف جواد که تمام شد و ویدیو را دیدم ومطالب توی بلاگ و صفحه فیسبوکشون را خواندیم. لوگو را که دیدم اولین چیزی کو تو ذهنم اومد لو گوی بنیاد شهید و بسیج با هم بود. لاله قرمز مال بنیاد و کلاش مال بسیج، عجب هماهنگی زیبایی! ویدیو را که دیدم نه تنها من بلکه بقیه بچه ها هم اشکشون در آمده بود حتی موزیک زمینه ویدیو که مال فیلم از کرخه تا راین بود ما را برگردوند به گذشته ویاد بچه های شیمیایی شده و شهدا و مجروحین و مفقودین و آزادگان، یاد عشق و صفای جبهه و بسیجی ها. همه ما حاج و واج مونده بودیم که چه کنیم؟ حرفهایی که اینها می زنند درسته ولی اگر دستور بیاد چه کنیم؟ لپ کلام اینکه مطمئنم وقتش که برسد همه ما کار درست را انجام خواهیم داد و همه چیز بر می گردد به اینکه چقدر مرد هستیم و غیرت داریم. آدرس بلاگ و صفحه فیسبوک این گروه را اینجا گذاشتم تا خودتون بروید و بببینید.  حتما ویدیشون را هم ببینید.

تصمیم اینکه چکار خواهید کرد با خودتونه. خوشحال میشوم که همه برادران و خواهران با نظرات سازنده تان به این بنده گناهکار کمک کنید تا مبادا از راه راست منحرف بشوم.

آدرس فیسبوک گروه:

 http://www.facebook.com/seyedahmad.tavasoli.3?fref=pb&hc_location=friends_tab

آدرس بلاگ گروه: http://www.anjomanbasijian.blogfa.com

 

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

التماس دعا

صلوات برای بقای عمر حضرت امام خامنه ای و روح شهدا فراموش نشود

مهدی اسدی